call center crm
-
Nowoczesny System Call Center - Nexus Call Center
Nexus Call Center – inwestycja w Nowoczesny System Call CenterPo co firmy inwestują nowoczesne systemy Call Center? Z tego samego powodu z którego doskonale zorganizowana fabryka zastąpiła manufakturę, a komputery zastąpiły liczydła. Wyobrażasz sobie, żeby księgowa w Twojej firmie używała liczydła zamiast profesjonalnego programu księgowego? Czy wyobrażasz sobie lot w kosmos bez technologii informatycznych?Dzięki Nexus Call Center możesz więcej osiągać przy mniejszym nakładzie pracy. Czyli pracować mniej – zarabiać więcej. Nexus Call Center to nowoczesny system wspierający pracę telemarketingu:
• System zarządzania klientami
• Nowoczesna centrala telefoniczna
• Narzędzia planowania pracy telemarketerów
• Narzędzia kontroli pracy telemarketerów.
• Narzędzia wsparcia handlowców i back-office.
Dzięki profesjonalnemu systemowi Call Center, każdy Twój nowy pomysł biznesowy i każda akcja sprzedażowa może wymagać o połowę mniej nakładów pracy i może generować 2 razy więcej sprzedaży i zleceń.Wzrost efektywności pracy sprawi, że po system spłaci się sam, a Twoje zyski zaczną rosnąć wprost proporcjonalnie do wzrostu efektywności pracy Twojego Call Center.Nasze doświadczenia wskazują, że w większości przypadków, wdrożenie Nexus Call Center powoduje co najmniej dwukrotne (a czasem nawet trzykrotne) zwiększenie efektywności pracy w porównaniu z tradycyjnym telemarketingiem. Pomyśl. Gdyby Twoje koszty telemarketingowe zmniejszyły się o połowę, a rezultaty wzrosły, to w co zainwestujesz zaoszczędzone i zarobione w ten sposób pieniądze?Skontaktuj się z nami, zarezerwuj sobie termin spotkania i zacznij w końcu zarabiać na telemarketingu!