• CENTRALA VOIP - 1 strona - słowo kluczowe - katalog.inforam.pl

centrala VOIP

  • Nowoczesny System Call Center - Nexus Call Center

    Nexus Call Center – inwestycja w Nowoczesny System Call CenterPo co firmy inwestują nowoczesne systemy Call Center? Z tego samego powodu z którego doskonale zorganizowana fabryka zastąpiła manufakturę, a komputery zastąpiły liczydła. Wyobrażasz sobie, żeby księgowa w Twojej firmie używała liczydła zamiast profesjonalnego programu księgowego? Czy wyobrażasz sobie lot w kosmos bez technologii informatycznych?Dzięki Nexus Call Center możesz więcej osiągać przy mniejszym nakładzie pracy. Czyli pracować mniej – zarabiać więcej. Nexus Call Center to nowoczesny system wspierający pracę telemarketingu:
    • System zarządzania klientami
    • Nowoczesna centrala telefoniczna
    • Narzędzia planowania pracy telemarketerów
    • Narzędzia kontroli pracy telemarketerów.
    • Narzędzia wsparcia handlowców i back-office.

    Dzięki profesjonalnemu systemowi Call Center, każdy Twój nowy pomysł biznesowy i każda akcja sprzedażowa może wymagać o połowę mniej nakładów pracy i może generować 2 razy więcej sprzedaży i zleceń.Wzrost efektywności pracy sprawi, że po system spłaci się sam, a Twoje zyski zaczną rosnąć wprost proporcjonalnie do wzrostu efektywności pracy Twojego Call Center.Nasze doświadczenia wskazują, że w większości przypadków, wdrożenie Nexus Call Center powoduje co najmniej dwukrotne (a czasem nawet trzykrotne) zwiększenie efektywności pracy w porównaniu z tradycyjnym telemarketingiem. Pomyśl. Gdyby Twoje koszty telemarketingowe zmniejszyły się o połowę, a rezultaty wzrosły, to w co zainwestujesz zaoszczędzone i zarobione w ten sposób pieniądze?Skontaktuj się z nami, zarezerwuj sobie termin spotkania i zacznij w końcu zarabiać na telemarketingu!

  • Sinset.pl - centrale telefoniczne Siemens HiPath, karty rozszerzeń, telefony optiPoint

    Portfolio produktów SinSet.pl obejmuje: centrale PBX i IP-PBX (sprzęt Siemens, oprogramowanie Swyx i Starface), systemy zapowiedzi IVR, produkty do obsługi rozmów z użyciem baz klientów, systemy CTI, rozwiązania GSM, oprogramowanie do webkonferencji i zdalnego wsparcia.

    Posiadamy kilkunastoletnie doświadczenie w projektowaniu, wdrażaniu i utrzymaniu rozwiązań z zakresu telekomunikacji i informatyki. Specjalizujemy się w produktach firm Siemens i Gigaset. Oferujemy także produkty innych firm o unikalnych cechach na polskim rynku. Polecamy także nasze usługi konsultingowe z zakresu central telefonicznych i produktów do zaawansowanej komunikacji biznesowej.

  • Pogadajmy - operator telefonii internetowej VoIP

    Pogadajmy to zaawansowana technologicznie telefonia internetowa przeznaczona dla klientów biznesowych i indywidualnych. Oferuje darmowe rozmowy wewnątrz sieci a także:
    - połączenia na numery stacjonarne od 4 gr./min.
    - połączenia międzynarodowe od 6,6 gr./ min.
    - połączenia na numery komórkowe od 26 gr. / min.
    - wirtualny fax
    - przenoszenie numerów
    - poczta głosowa
    - SIP trunk i DDI
    - identyfikacja numerów
    - prepaid lub postpaid