• CONTACT CENTER - 1 strona - słowo kluczowe - katalog.inforam.pl

contact center

  • Nowoczesny System Call Center - Nexus Call Center

    Nexus Call Center – inwestycja w Nowoczesny System Call CenterPo co firmy inwestują nowoczesne systemy Call Center? Z tego samego powodu z którego doskonale zorganizowana fabryka zastąpiła manufakturę, a komputery zastąpiły liczydła. Wyobrażasz sobie, żeby księgowa w Twojej firmie używała liczydła zamiast profesjonalnego programu księgowego? Czy wyobrażasz sobie lot w kosmos bez technologii informatycznych?Dzięki Nexus Call Center możesz więcej osiągać przy mniejszym nakładzie pracy. Czyli pracować mniej – zarabiać więcej. Nexus Call Center to nowoczesny system wspierający pracę telemarketingu:
    • System zarządzania klientami
    • Nowoczesna centrala telefoniczna
    • Narzędzia planowania pracy telemarketerów
    • Narzędzia kontroli pracy telemarketerów.
    • Narzędzia wsparcia handlowców i back-office.

    Dzięki profesjonalnemu systemowi Call Center, każdy Twój nowy pomysł biznesowy i każda akcja sprzedażowa może wymagać o połowę mniej nakładów pracy i może generować 2 razy więcej sprzedaży i zleceń.Wzrost efektywności pracy sprawi, że po system spłaci się sam, a Twoje zyski zaczną rosnąć wprost proporcjonalnie do wzrostu efektywności pracy Twojego Call Center.Nasze doświadczenia wskazują, że w większości przypadków, wdrożenie Nexus Call Center powoduje co najmniej dwukrotne (a czasem nawet trzykrotne) zwiększenie efektywności pracy w porównaniu z tradycyjnym telemarketingiem. Pomyśl. Gdyby Twoje koszty telemarketingowe zmniejszyły się o połowę, a rezultaty wzrosły, to w co zainwestujesz zaoszczędzone i zarobione w ten sposób pieniądze?Skontaktuj się z nami, zarezerwuj sobie termin spotkania i zacznij w końcu zarabiać na telemarketingu!

  • Global Contact Center

    Jak wiadomo mamy niestety co raz mniej czasu.
    I co za tym idzie - co raz więcej swoich zadań zlecamy innym.
    Fachowo to się nazywa Outsourcing.

    Nasza firma Global Contact Center właśnie świadczy taką usługę, Outsourcingowa Obsługa telefoniczną dla klientów biznesowych.
    Zastanówcie się Państwo na chwile!

    A Może i dla Państwa firmy przydała by się taka pomóc?
    Kompleksowa Obsługa telefoniczną nie zawsze oznacza jakieś bardzo proste czynności, zakres naszych usług jest ogromny.

    Wykonamy za was mnóstwo zadań, takich jak umawianie spotkań, sprzedaż telefoniczna, badanie rynku, badania marketingowe, linie przychodzące i wiele innych ważnych i pilnych spraw.

    Na przykład ostatnim naszym projektem jest uruchomienie i obsługa wypożyczenia rowerów miejskich w Szczecinie i Krakowie.

    Cechuje nas niezawodność, solidność wykonania rzetelność i oczywiście – konkurencyjne ceny.
    Global Contact Center - to zawsze zawodowe wykonanie na wysokim poziomie, terminowość, niezawodność.


    ZAPRASZAMY PAŃSTWA SKORZYSTAĆ Z NASZYCH USŁUG!
    To się naprawdę opłaca!

  • Call center w urzędzie miasta

    Pirios SA to utworzona w 2011 roku spółka, która powstała w wyniku przekształcenia Wind Energy Sp. z o.o. W ramach przedsiębiorstwa produkowane są dedykowane rozwiązania teleinformatyczne, będące wsparciem dla wielorakiego typu jednostek z całego globu. W swoim port folio przedsiębiorstwo może pochwalić się współpracą z takimi jednostkami jak: PGE, Tauron, Enea, PGNiG. Najbardziej prekursorskimi i stale rozwijającymi się tworami, które może zaoferować Pirios S.A. są:

    - Contactis Awarie – system do obsługi sytuacji kryzysowych,
    - Siren Communication – architektura doskonaląca obsługę konsumenta,
    - D-desk - to wszechstronny; multidotykowy system dyspozytorski,
    - F-work - platforma poświęcona do całościowego administrowania pismami oraz transferem pracy w organizacji.

    Oraz sporo innych, opartych o nowatorską technologię rozwiązań, które są w stanie zautomatyzować i przyspieszyć mnóstwo przedsięwzięć w ramach firm.