• E-MAIL MARKETING - 1 strona - słowo kluczowe - katalog.inforam.pl

e-mail marketing

  • Marketing automation

    Salesmanago Marketing Automation jest produktem firmy Benhauer, która od 2009 roku specjalizuje się w tworzeniu technologii i systemów do marketingu i sprzedaży. System łączący w sobie funkcjonalności aplikacji do email marketingu oraz system ułatwiający sprzedaż poprzez planowanie jej etapów. Marketing automation zmienia w pewien sposób, jak marketingowcy pracują i żyją. Pozwala on na monitorowanie i zachowanie użytkowników na stronie www, dzięki czemu wiemy kiedy pojawiają się na naszej stronie i czego na niej szukają. Zawiera także szereg modułów, które pozwalają np. zintegrować salesmanago z systemami CRM.

  • Marketing automation

    System Marketing Automation analizuje zachowanie klienta i dostarcza handlowcom informacji o Scoringu potencjalnego klienta i wskazuje idealny moment do rozpoczęcia sprzedaży bezpośredniej. Tworząc konto w systemie marketing automation dostajesz własne konto do wysyłek newsletterów i e-mailingów i profesjonalny system do e-mail marketingu z nielimitowaną liczbą wysyłek za który nie musisz dopłacić. SALESmanago Marketing Automation jest produktem firmy Benhauer sp. z o.o. Sp.K.

  • Marketing automation

    System marketing automation automatyzuje działania marketingowe firm online i umożliwia zwiększanie sprzedaży. SALESmanago to pierwszy w Polsce system tego typu, którego celem jest identyfikacja osób odwiedzających stronę www, segmentacja, automatyczne dialogi marketingowe oraz targetowanie behawioralne. Zasady segmentacji klientów i reguły automatycznych akcji marketingowych definiowane są przez użytkownika systemu. Obecnie z usług i internetowych platform usługowych korzysta ponad 4000 polskich przedsiębiorstw. Salesmanago udostępniany jest w modelu usługowym Online (SaaS) i może być wykorzystywany zarówno przed duże przedsiębiorstwa jak również małe i średnie firmy działające w segmentach B2B i B2C.

  • Mailingo kampania mailingowa

    Kampanie mailingowe są szeroko wykorzystywane w wielu branżach i dziedzinach, gwarantując osiągnięcie zaplanowanych i wymiernych rezultatów. E-mailing to najszybsze, najbardziej elastyczne, najtańsze narzędzie do komunikacji we współczesnym marketingu. Mailingo.pl posługuje się takimi narzędziami, jak: newsletter, reklama mailowa czy biuletyny informacyjne. Działania takie wspierają politykę marketingową poszczególnej firmy i usprawniają jej bieżące funkcjonowanie.

  • Jak reklamować firmę w internecie, w Google lub Facebook

    Reklama firmy w internecie jest dzisiaj coraz trudniejsza. Kiedyś wystarczyło stworzyć stronę, podać ludziom adres i notować zyski. Jednak dzisiaj to nie jest taka łatwa sprawa. Konkurencja stale rośnie i nie wiadomo, czy kiedykolwiek się zatrzyma. Ludzie mają za dużo informacji i dlatego brakuje im czasu na to, czego tak naprawdę potrzebują znaleźć. Większość osób zawsze szuka darmowych informacji, ale są też tacy ludzie, którzy chętnie zapłacą za jakaś wiedzę, albo rozwiązanie problemu np. z zaprojektowaniem strony internetowej. Samo pozycjonowanie dzisiaj nie wystarcza. Owszem w Google znajdziemy mnóstwo klientów, ale jeżeli nie będziemy z nimi nawiązywać relacji, to nigdy nie będą naszymi stałymi klientami. Lepiej mieć stałych wiernych klientów np. 5 000, niż 50 000 fanów na Facebooku. Żeby kontaktować się najlepiej z klientem, należy wykorzystywać e-mail marketing i dawać za darmo, a czasami próbować sprzedać. Niektórzy zaczną kupować i nasze reklamy zaczną się zwracać, a później zarabiać.

  • Marketing automation

    Benhauer jest wiodącą polską firmą specjalizującą się w rozwoju technologii informatycznych do marketingu oraz w tworzeniu rozwiązań automatyzujących marketing. Usługi e-marketingowe łączą pracę i doświadczenie wysoko wyspecjalizowanych specjalistów. Salesmanago Marketing Automation jest produktem firmy Benhauer. Pozwala on na monitorowanie i zachowanie użytkowników na stronie www, dzięki czemu wiemy kiedy pojawiają się na naszej stronie i czego na niej szukają. Zastosowanie systemu marketing automation zmienia rolę samego działu marketingu i rolę marketingowca.

  • E-mail Marketing

    GetResponse to nowoczesna platforma oferująca setki praktycznych, multimedialnych rozwiązań niezbędnych do prowadzenia profesjonalnych i efektywnych kampanii marketingowych z wykorzystaniem e-maili.

    Dzięki innowacyjnym technologiom oraz wieloletniemu doświadczeniu GetResponse gwarantuje najwyższą skuteczność w dostarczaniu wiadomości prosto do skrzynek mailowych Twoich subskrybentów. Wykorzystujemy wszelkie dostępne sposoby i narzędzia, aby zmaksymalizować skuteczność Twoich działań.

    GetResponse - maksimum korzyści z email marketingu:

    * funkcjonalne, przyjazne w użyciu narzędzie
    * dostępna wersja darmowa oraz atrakcyjne pakiety cenowe
    * najwyższa dostarczalność wiadomości prosto do skrzynek subskrybentów
    * zarządzanie małymi oraz dużymi bazami adresowymi
    * zaawansowana automatyzacja i personalizacja wysyłek
    * przejrzyste raportowanie wyników kampanii
    * ochrona anty-spamowa

    Wieloletnie doświadczenie, które procentuje!

    GetResponse posiada ponad 10-letnie doświadczenie w email marketingu i dostarczalności poczty elektronicznej na rynkach całego świata. Rocznie dostarczamy ponad pięć miliardów wiadomości email i obsługujemy ponad 140,000 małych i średnich przedsiębiorstw oraz wielu klientów korporacyjnych ze 172 krajów.

    Profesjonalna pomoc ekspertów

    Oferujemy najwyższej klasy konsulting w zakresie kreacji i prowadzenie kampanii email marketingowych. Wieloletnie doświadczenie w pracy z klientami z całego świata oraz aktywne uczestnictwo w międzynarodowych inicjatywach i konferencjach branżowych pozwalają nam dostarczać fachową i profesjonalną pomoc.

  • Marketing automation

    SALESmanago to pierwszy polski i jeden z pierwszych w Europie systemów klasy Marketing Automation. SALESmanago wybrało już ponad 400 firm. Wśród nich jest wiele znanych marek. SALESmanago zbudowane jest z modułów tworzących zintegrowane środowisko marketingowe. Każdy moduł może być również wykorzystywany samodzielnie jako niezależna funkcjonalność. Marketing Automation powstał około 20 lat temu i opiera się na indywidualnym podejściu do każdego klienta, pozwalając dostosować ofertę do jego specyficznych potrzeb i preferencji.