• PRZYGODA - 1 strona - słowo kluczowe - katalog.inforam.pl

przygoda

• Klockowo.pl - klocki Lego dla Ciebie i Twoich bliskich

Zapraszamy serdecznie do zakupów w naszym sklepie. U nas znajdziesz pełną bieżącą ofertę Lego np. klocki Lego Friends. klocki Lego Duplo, City czy klocki Lego Star Wars staramy się również posiadać jak najdłużej z wcześniejszych sezonów. Sprzedajemy poszczególne modele z wszystkich serii Lego Minifigurki. U nas możesz je skompletować lub po prostu kupić pełną serię (16 różnych modeli). Staramy się zapewnić krótkie terminy realizacji - od ręki lub 24h. Dajemy możliwość odbioru osobistego zakupionych klocków. Chętnie służymy pomocą naszym klientom przy zakupie - nie musisz zastanawiać się czy zadzwonić - po prostu zadzwoń. My też kochamy klocki Lego, a z racji czasu poświęcanego im, chętnie dzielimy się swoim doświadczeniem. Osobom niechętnym zakupom, wymagających uzupełniania tradycyjnych formularzy w internecie - dajemy możliwość złożenia zamówienia telefonicznie.
    Uczestniczymy w programie RzetelnaFirma. pl (link na naszej stronie)

Klocki lego i my, czekamy na Ciebie

• Internetowa Harcówka 77 Mazowieckiej Drużyny Harcerskiej

Zobacz jak wygląda nowoczesne harcowanie. Działamy bardzo prężnie, staramy się aby harcerskie zbiórki, biwaki czy obozy nie wiały nudą. Związek Harcerstwa Polskiego, czyli ZHP to wspaniała szkoła życia, przygoda i doskonała zabawa. Harcerstwo określane też od swojego angielskiego pierwowzoru jako scouting, to sposób wychowania młodzieży z ponad 100 letnimi tradycjami. Zobacz na naszych zdjęciach i filmach harcerskie gry i zabawy 77 Mazowieckiej Drużyny Harcerskiej z Żyrardowa.

• Imprezy integracyjne w Górach

Naturalne środowisko, zieleń, rozmaite trasy powietrze i przeszkody linowe dopasowane do różnego stopnia zaawansowania. Zapraszamy do Przygoda Park gdzie bezpiecznie pod okiem wyszkolonych instruktorów przeżyjesz naprawdę fajną przygodę z całą rodziną lub zgraną paczką z pracy. Imprezy integracyjne w Górach nie mogą się odbyć bez wspólnej zabawy i wielu wrażeń jakie oferuje park linowy - Przygoda Park. Przygotowaliśmy dla Was 5 tras, a na każdej z nich znajduje się 15 przeszkód różnego rodzaju. Po doskonałej rywalizacji i zabawie w parku linowym zapraszamy wszystkich uczestniczących na Quady bo Wisła to naprawdę wiele ciekawych tras i miejsc także dla tej formy rozrywki.

• Przewodnik świętokrzyski

Poznajmy razem świat, odwiedzimy m.in. Kielce gdzie czeka nas Spacer po mieście. Zasadniczym miejscem wycieczkowym w Świętokrzyskim jest Klasztor Św. Krzyża gdzie zobaczymy relikwie krzyża na którym zmarł Jezus Chrystus. Jako iż wyprawy z przewodnikiem są zawsze bardzo wyjątkowe a czas spędzony wspólnie to czas szczęśliwy, istnieje szansa oprowadzenia Waszej rewelacyjnej wycieczki przez przewodnika w kostiumie BABY JAGI, zatelefonuj i zajmij termin, doznaj i przeżyj niezapomniane chwile w naszym województwie.

• Forum wędkarskie - Rekreacja i Turystyka Wędkarska

Forum wędkarskie portalu wędkarskiego RTW. Od pasji do wielkiej przygody. Wędkarstwo, wyprawy wędkarskie, łowiska, sprzęt wędkarski, metody wędkowania i inne dyskusje dotyczące ogólnych tematów związanych z wędkowaniem. Najlepsze dyskusje wędkarzy internautów. Na tym forum dyskutujemy o naszym wspaniałym hobby, przygodzie, sporcie, przypływie adrenaliny, skoku ciśnienia, instynkcie łowcy, rybie życia, ciszy, zawieraniu przyjaźni i wszystkim tym co kryje się w słowie wędkarstwo.

• Indonesia Touring - nasza wyprawa do Indonezji

Strona poświęcona naszej wyprawie do Indonezji która odbyła się na przełomie 2011 i 2012 roku- opis tego co przeżyliśmy, gdzie bylismy, co zobaczyliśmy. Zdjęcia z Javy, Bali, Lomboku. Jak przyjęci zostaliśmy w Jakarcie, gdzie nocowaliśmy na Bali a gdzie na Lomboku. Co fajnego warto zobaczyć jadąc do Indonezji a co raczej sobie odpuścić. Wszystko to uzupełnione nasza galeria zdjęć z każdego miejsca o którym piszemy.

• Czarter-Ruciane - wypoczynek na wodze

Ruciane Nida to malownicza mazurska miejscowość. Oferujemy Państwu czarter różnego rodzaju jachtów w miejscowym porcie. W ofercie posiadamy jednostki sportowe, rekreacyjne oraz ekskluzywne jachty. Zbiornik otoczony jest Puszczą Pliską, która może dostarczyć wielu atrakcji. Amatorzy leśnych wędrówek oraz grzybiarze na pewno będą oczarowani jej urokiem. Nasze usługi są dla Państwa dostępne przez cały rok. Oprócz wypożyczenia łodzi, możliwe jest skorzystanie z pomocy sternika, który zajmie się obsłużeniem całego rejsu. Będzie to wyjątkowo pomocne dla tych osób, które nie mają doświadczenia w żegludze. Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z całą ofertą, dostępną na stronie.

• www.przygotika.pl - wynajem pojazdów segway

Zanim zrealizowaliśmy nasz pomysł i powstała PRZYGOTIKA, gromadziliśmy doświadczenia i umiejętności uczestnicząc w imprezach integracyjnych jednego z czołowych koncernów polskich. Korzystając z atrakcji przygotowanych przez organizatorów, zaraziliśmy się pasją spędzania czasu w sposób aktywny i nietuzinkowy. Dziś tworzymy wspaniały klimat dla naszych klientów oraz zapewniamy maksymalny poziom pozytywnych emocji. Niejednokrotnie naszymi klientami są całe rodziny, dlatego traktujemy ich tak, jak sami chcielibyśmy aby traktowano nas i naszych najbliższych. Współpracujemy z firmami z branży rekreacyjno-sportowej, reklamowo-promocyjnej oraz turystycznej, kierując się etyką oraz zasadami fair play. Gromadzimy wokół siebie ludzi, którzy podobnie jak my mają pasje i niestandardowe podejście do życia.

• My Scandynavia - portal wiedzy o Skandynawii

Portal My Scandynavia powstał z miłości i fascynacji do niezwykłego regionu i krajów, o których mówi się nordyckie. To miejsce dla wszystkich, którzy chcą poznać bliżej ten ciągle jeszcze tajemniczy i nie odkryty zakątek Europy - nie tylko fascynującą przyrodę ale również kulturę i tradycje. Znajdziecie tu zdjęcia, relacje z podróży, ciekawostki, informacje o krajach oraz wielu ciekawych imprezach i wydarzeniach odbywających się w Skandynawii i w Polsce. Zapraszam w niezwykłą podróż do miejsc o których zawsze będziecie pamiętać.

• Biuro podróży Przygoda Travel

Z naszym biurem podróży zwiedzisz cały świat. Oferty last minute, exclusive, dla rodzin, zwiedzanie, rejsy, kolonie, obozy, bilety lotnicze i autokarowe. Przygodę z turystyką rozpoczęliśmy 9 lat temu i do 2011 roku pośredniczyliśmy w sprzedaży ofert turystycznych tylko jako stacjonarne biuro podróży. W tym czasie zaufało nam duże grono klientów. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów i z duchem czasu w 2012 roku uruchomiliśmy portal turystyczny, gdzie potencjalni klienci nie wychodząc z domu mogą sami zakupić interesującą ich ofertę bezpośrednio przez internet lub dzwoniąc do nas. Klienci, którzy jednak preferują kontakt osobisty zapraszamy do naszych biur rozmieszczonych po całym kraju, których z miesiąca na miesiąc przybywa. Możecie również umówić się na spotkanie z naszym mobilnym przedstawicielem, który spotka się w wyznaczonym przez Was miejscu i przedstawi oferty turystyczne spełniające Wasze oczekiwania. Współpracujemy tylko ze sprawdzonymi touroperatorami liczącymi się w branży turystycznej, którzy są rzetelni i posiadają wszystkie wymagane koncesje, a ich wachlarz ofert jest bogaty przez co każdy znajdzie coś ciekawego dla siebie. Prezentowane na naszym portalu oferty turystyczne aktualizowane są na bieżąco, więc przy dokonywaniu rezerwacji Klient ma pewność, że na obecną chwilę dana oferta jest dostępna. Zapraszamy do skorzystania z naszych ofert turystycznych i liczymy, że dołączysz do grona zadowolonych klientów.