• RESTAURACJA - 8 strona - słowo kluczowe - katalog.inforam.pl

restauracja

• Restauracja Oberża PRL

Oberża PRL jest restauracją w której zjesz smaczny domowy posiłek i miło spędzisz czas. Wystrój Oberży stanowią eksponaty z czasów PRL. Odbędziesz tutaj ciekawą „wycieczkę” w minione czasy socjalizmu. Przed Oberżą zobaczysz samochód marki Trabant pochodzący z socjalistycznego DDR-u. Miła obsługa i wystrój Oberży tworzą niepowtarzalny klimat do którego będziesz chciał wrócić ponownie.
    Znajdujemy się przy głównej drodze wojewódzkiej nr 381, łączącej Wałbrzych z Nową Rudą i Kłodzkiem.

• Restauracja w górach

Atrakcyjny Zajazd Sokolica proponuje swoje profesjonalne usługi. To ciekawe miejsce znajduje się niedaleko centrum Krościenka. Zajazd Sokolica proponuje organizację szkoleń, konferencji, spotkań rodzinnych. Restauracja w górach jest znana ze smacznych dań kuchni polskiej i regionalnej. Zajazd jest położony przy głównej trasie turystycznej Nowy Sącz-Zakopane. Pośredniczymy w realizowaniu przejażdżek quadami, lotów paralotniami z instruktorem. Na naszej stronie internetowej znajdują się dokładniejsze informacje.

• Stawisko kręgle Warszawa

Chcemy Państwu przedstawić Hotel Stawisko Klaudyn, umiejscowiony w pobliżu Warszawy. To miejsce znane nie tylko z pokoi noclegowych, wyposażonych w łazienki, telewizory i bezpłatny internet, ale również z organizowania imprez okolicznościowych na sali bankietowej oraz wynajmowania dwóch sal konferencyjnych. Nasz obiekt ma w posiadaniu restaurację a także mini Spa z sauną suchą i jacuzzi. Cały hotel utrzymany jest w spokojnym i słonecznym klimacie oraz otoczony jest pięknym terenem zielonym, gdzie znajdują się ogród ze stawem, grill i miejsce na ognisko. Naszą ofertę adresujemy do indywidualnych, zorganizowanych grup i tych wszystkich, dla których wypoczynek w cichym miejscu to podstawa. Więcej szczegółów odszukacie Państwo na stronie:

• Sushi bar Częstochowa

Większość ludzi nie lubi jeść systematycznie tych samych potraw, ponieważ fascynują ich także inne kuchnie świata, których jak wiadomo wcale nie jest niewiele. Najbardziej tajemniczą chyba i wymagającą ogromnych umiejętności gastronomicznych jest kuchnia orientalna. Nie każdy jeden kucharz mógłby przyrządzać dania orientalne. Ta witryna internetowa WWW to strona sushi bar z Częstochowy o ile ktoś posiada ochotę na kuchnię japońską serdecznie zapraszam do restauracji a dodatkowo na tę stronę internetową WWW aby zapoznać się z ofertą.

• Zajazdhetman.pl

Zlokalizowany w Kroczycach (woj. śląskie) Zajazd Hetman oferuje swoim Gościom wspaniałą kuchnię, wypoczynek i możliwość organizacji imprezy okolicznościowej, szkolenia lub konferencji. Dysponujemy salą grillową, pubem, placami zabaw dla dzieci, odpowiednio przygotowanymi salami jak i bazą noclegową. Przygotowaliśmy atrakcyjne menu kuchni śląskiej, staropolskiej lub myśliwskiej a nasi kucharze są laureatami konkursów kulinarnych. Zapraszamy rodziny z dziećmi, dla których również przygotowaliśmy atrakcje. Na stronie internetowej umieściliśmy więcej informacji o ofercie i wskazówki dojazdu.

• Portal weselny najpiękniejszy dzień - Szczecin zachodniopomorskie

Witamy Serdecznie na Pierwszym w Polsce Darmowym Portalu Weselnym - Najpiękniejszy Dzień w Życiu - www.najpiekniejszy-dzien.pl Twórcy tego Portalu zajmują się Wideofilmowaniem Wesel już od 20 lat. Często widzimy, że Narzeczeni gubią się w ogromnej ilości Portali Weselnych przedstawiających firmy z całej Polski. Wieloletnie doświadczenie utwierdziło Nas, że nie zawsze firmy które są na pierwszych stronach portali są najlepsze.Po prostu pierwsze miejsca w rankingu można sobie kupić - co nie zawsze idzie z jakością i ceną za usługę. Z wieloma Zespołami Weselnymi w zachodniopomorskim pracowaliśmy, widzieliśmy przy pracy kilku świetnych DJ-ów. Byliśmy na wielu Salach Weselnych w Hotelach Domach Weselnych i Restauracjach i nie wszędzie się Nam podobało. Wystroje Kościołów i Sal Weselnych są różne, czasami bardzo bogate, a czasami ubogie ale ujmująca serce. Widzieliśmy kilka samochodów i limuzyn i kilku Fotografów w akcji. POSTANOWILIŚMY PRZEDSTAWIĆ FIRMY ZWIĄZANE Z WESELAMI, STUDNIÓWKAMI I PIERWSZYMI KOMUNIAMI ŚWIĘTYMI - które według oceny Par Młodych zasługują na pochwałę za: PROFESJONALIZM, MIŁĄ OBSŁUGĘ, SERDECZNE PODEJŚCIE DO KLIENTA, UMIARKOWANĄ I ROZSĄDNĄ CENĘ SWOICH USŁUG i najważniejsze te które kochają to co robią. Jeśli Państwo Młodzi będą zadowoleni z jakiejś firmy związanej ze Ślubem i Weselem to będziemy dopisywali do Naszego spisu daną firmę. Tak, bo My Kochamy to co robimy i robimy to co Kochamy! - Spełniamy Wasze Najskrytsze Marzenia.

• Restauracjesultan.pl Restauracja i Catering

Z wielką przyjemnością prezentujemy Państwu ofertę restauracji Sułtan, która świadczy swoje usługi w Pszczynie w województwie śląskim. Dla naszych Gości przygotowaliśmy urozmaicone menu tradycyjnej kuchni polskiej oraz dań regionalnych (mięsnych, warzywnych i zup). Oferujemy pyszne i zdrowe posiłki starannie doprawione świeżymi przyprawami i ziołami przyrządzane według tradycyjnych receptur. Zatrudniamy jedynie doświadczonych i utalentowanych kucharzy, co gwarantuje świeżość i znakomity smak podawanych potraw. Zajmujemy się również cateringiem i dowozem zamówienia. Szczegóły dostępne są na stronie.

• Imprezy dla firm Wrocław

Serdecznie zapraszamy do skorzystania z różnorodnej oferty naszej restauracji. Pieprz i Wanilia to jedyne takie miejsce we Wrocławiu. Powstało ono z pasji do podróżowania oraz dobrej kuchni, a zainspirowała nas Elżbieta Dzikowska, najsłynniejsza polska podróżniczka. Dzięki naszemu zaangażowaniu powstaje miejsce o niepowtarzalnym charakterze, którego goście wzbogacają się o nowe doznania kulinarne. Stale wzbogacamy menu o nowe smaki, dzięki czemu chcemy zadowolić nawet najbardziej wymagających.

• Restauracja w Luboniu

Kuchnia włoska cieszy się ogromnym powodzeniem na całym świecie. Słynna włoska pizza z Lubonia znajduje swe uznanie dosłownie wszędzie. Jest to niezwykle szybkie, pyszne i pożywne danie serwowane na wiele okazji, zarówno jako przekąska na szybko, jak i główne danie stanowiące nierozłączną część posiłku. Włosi jedzą pizzę, niezależnie od pory dnia. To prawda, że pizza jest ich ulubionym daniem, podobnie jak makarony. W Polsce kuchnia włoska, a przede wszystkim pizza właśnie cieszy się ogromną popularnością. Istnieje wiele restauracji serwujących włoskie dania. Nie tylko jednak w typowej włoskiej restauracji możemy zjeść nasze ulubione italskie dania. Pizza i makarony są podawane obecnie wszędzie, zarówno w naszych restauracjach, serwujących typowo polskie dania, jak i w barach szybkiej obsługi. Dużym powodzeniem cieszy się także pizza na telefon. Ostatnio wiele restauracji oferuje dowóz pizzy także w nocy. Zwłaszcza w weekend, kiedy urządzamy spotkania dla znajomych, pomysł z zamawianiem pizzy w nocy, doskonale się sprawdza.

• Pod Dębami Restauracja Puławy

"Pod Dębami" to restauracja z wieloletnią tradycją. Przez lata zdobywając doświadczenie oraz pewna pozycję na runku, nauczyliśmy się doskonale trafiać w gusta naszych klientów. Dysponujemy klimatyzowanym lokalem z dwoma salami: salę główną, która jest w stanie pomieścić do 250 osób oraz mniejszą na bardziej kameralne uroczystości do 50 osób. Ponadto posiadamy parking przy lokalu. Organizujemy w zakresie cateringu i przygotowania sali: sylwestry, wesela, urodziny, bankiety, chrzciny oraz inne imprezy okolicznościowe. W naszym menu znajdą Państwo kuchnię polską, zestawy śniadaniowe, obiadowe i kolacje. Serdecznie zapraszamy do puławskiej restauracji "Pod Dębami".

« poprzednia strona · 8 · 9 · 10 · 11 · 12 · 13 · 14 · 15 · 16 · 17 · następna strona »