AMSET obsługa biura Warszawa Aleja Wilanowska

AMSET obsługa biura Warszawa Aleja Wilanowska

Ocena: 1.8/10 (28 głosów)



Jeśli dopiero zaczynasz prywatną działalność i czujesz, ze potrzebujesz pomocy - zapoznaj się z ofertą spółki Amset z Warszawy! Oferuje ona bowiem usługi prowadzenia wirtualnego biura. Wybierając ten rodzaj kierowania swoją firmą, zyskują Państwo możliwość rejestracji działalności na adres spółki. Jej specjaliści zajmą się również kompleksową obsługą księgową i administracyjną powierzonych im podmiotów gospodarczych. Firma pracuje na nowoczesnym, specjalistycznym oprogramowaniu, jakie pozwala na świadczenie usług na najwyższym poziomie. Na stronie internetowej dostępnych jest więcej szczegółów o propozycji przygotowanej przez spółkę Amset.



Podobne strony
  • Wirtualne biuro Warszawa, twój wirtualny adres Twojej firmy

    Polskie Towarzystwo Edukacji Ekonomicznej i Bezpieczeństwa w Biznesie oferuje nowo zakładanym podmiotom usługę wirtualnego biura i wirtualnego adresu w Warszawie. Doradzamy i pomagamy zakładać spółki. Świadczymy usługi księgowe. Dzięki naszej pomocy łatwo zrealizujesz swoje marzenia o własnej działalności gospodarczej. jesteśmy stowarzyszeniem no profit dzieki czemu nasze usługi są jednymi z tańszych na rynku.

  • RISE - Twoje Wirtualne Biuro Kraków, Rzeszów

    Wirtualne biuro to usługa skierowana do wszystkich rodzajów spółek i działalności gospodarczych. Dajemy Ci możliwość posiadania w pełni wyposażonego biura w atrakcyjnej lokalizacji w centrum Krakowa Warszawy Rzeszowa. Wirtualne biuro to usługa skierowana do wszystkich rodzajów spółek, działalności gospodarczych. Dajemy Ci możliwość posiadania w pełni wyposażonego biura w atrakcyjnej lokalizacji w centrum miasta z profesjonalną obsługą sekretariatu. Podnosi to wiarygodność oraz prestiż Twojej firmy bez konieczności samodzielnego wynajmowania i wyposażania kosztownych powierzchni biurowych. Z Wirtualnego biura korzystasz w takim wymiarze w jakim potrzebujesz ale jest to Twoje biuro i adres na stałe.

    W ramach naszych usług oferujemy:
    • Adres dla Twojej firmy w centrum Krakowa Warszawy Rzeszowa i innych miast.
    • biuro z dogodnym dojazdem i parkingiem bez konieczności kluczenia po strefach ograniczonego parkowania
    • komfortowe miejsca do pracy
    • wyposażone biuro z dostępem do Internetu, sprzętu i materiałów biurowych
    • miejsca do spotkań z Klientami w eleganckiej Sali konferencyjnej
    • profesjonalną i miłą obsługę biura z obsługą korespondencji i połączeń
    • pełną obsługę księgową i administracyjną

    Coworking

    Jesteś freelancelerem lub pracujesz w domu i chciałbyś jednocześnie spotykać nowych ludzi i pracować w skupieniu? A może dużo podróżujesz i chciałbyś przez chwilę popracować w miejscu z jednoczesnym dostępem do sieci, drukarek czy faxu? Mamy coś dla Ciebie. Wynajmij biurko na godziny lub wykup abonament na korzystanie ze stanowiska do pracy w takim czasie jaki jest dla Ciebie wygodny i poznaj ludzi, którzy pracują w ten sam sposób.

    Sala konferencyjna

    Chcesz zorganizować spotkanie, rekrutację, szkolenie lub prezentację? Wynajmij u nas salę konferencyjno – szkoleniową wraz z obsługą sekretarską. W cenie zawarte również projektor, szybki dostęp do Internetu, drukarki i materiały biurowe i catering.

    Rejestracja i sprzedaż Spółek

    Oferujemy pełną obsługę założenia i rejestracji Spółek Akcyjnych, Spółek z ograniczoną odpowiedzialnością, Oddziałów i Przedstawicielstw firm zagranicznych, spółek jawnych i innych. Wybór formy prawnej zależy tylko od Ciebie a my zajmiemy się resztą.
    Gotowe Spółki na sprzedaż
    Jeśli potrzebujesz zacząć działalność od zaraz, możemy Ci zaoferować gotową, zarejestrowaną Spółkę, z siedzibą w naszym biurze. Spółki mają opłacony cały kapitał i nie mają żadnej historii.

    Księgowość i kadry

    Zleć nam prowadzenie księgowości i kadr. Nasza firma świadczy swoim Klientom obsługę kompleksową i indywidualnie dopasowaną przez co dajemy Ci wymierne korzyści.

    RISE S.C.
    pl. Wolności 13
    35-073, Rzeszów
    T/F : +48.12.431 21 85
    kamil.kustra@rise.pl

    ul. 3 Maja 9
    30-062, Kraków
    T/F : +48.12.431 21 85
    magda.golda@rise.pl

  • Wirtualne biuro, usługi księgowe, biuro rachunkowe - Mokotów, Warszawa

    Wirtualne biuro w dzielnicy Mokotów ul.Konstruktorska 6 w Warszawie, idealna lokalizacja i prestiżowy adres do rejestracji i prowadzenia działalności gospodarczej. Sąsiedztwo US Mokotów, Galeria Handlowej Mokotów, szybki dojazd do centrum Warszawy (10 min) zarówno komunikacją miejską jak i metrem. Prowadzimy biuro rachunkowe (min. KPiR) i księgowe (optymalizacja księgowa, doradztwo podatkowe), co stanowi doskonałe uzupełnienie naszej oferty a wsparcie Państwa biznesu.

  • Rabbit Office - Twoje wirtualne biuro we Wrocławiu

    Przerażają Cię ceny wynajmu biura?Potrzebujesz adresu do rejestracji, który nie byłby Twoim domowym? Chcesz zredukować koszty stałe w swojej firmie? Rejestrujesz firmę i chciałbyś posiadać prestiżowy adres w centrum Wrocławia? Nie potrzebujesz biura a do kontaktu z klientami firmy używasz głównie telefonu i internetu?Jeśli odpowiedziałeś "TAK" na przynajmniej jedno pytanie wirtualne biuro Rabbit Office jest dla Ciebie idealne!Wirtualne biuro we Wrocławiu, które zawsze idzie na rękę swoim klientom. Bez zbędnych kaucji i formalności otrzymujesz tani adres wirtualny do rejestracji swojej firmy. Rabbit Office to tani wirtualny adres przy najdroższej ulicy we Wrocławiu – Świdnickiej. Dzięki nam nie musisz już dłużej wykonywać irytujących czynności biurowych, ani przepłacać za czynsz. Możesz całkowicie skoncentrować się na własnej działalności. Cena już od 100zł brutto miesięcznie.

  • Wirtualne biuro Warszawa

    M&B Kancelaria Podatkowa Sp. Z o.o. proponuje bogatą gamę usług związanych z obsługą rachunkową firm oraz z prowadzeniem wirtualnych biur. Proponujemy wynajem adresu na potrzeby rejestracji firm. Znakomita lokalizacja, jaką jest Warszawa centrum, na pewno podniesie prestiż Państwa firmy. Wirtualne biuro pozwala na redukcję kosztów związanych z prowadzeniem sekretariatu. W ramach świadczonych usług trudnimy się również obsługą korespondencji, telefonu, faksu, kuriera oraz zarządzaniem wszelkimi dokumentami. Gwarantujemy pełen profesjonalizm oraz atrakcyjne ceny.

  • Office Zone

    Posiadasz swoją firmę i pragniesz podnieść jakość swoich usług?? jeżeli tak to skontaktuj się z firmą Office Zone, jaka bez dużego wkładu finansowego zastosuje nowoczesne rozwiązania, które rozwiną Twoją firmę. Pragniemy zaproponować Państwu pakiety usług, które mogą i usprawnią działanie Waszej firmy. Każdy może spośród szerokiej ofert wybrać odpowiedni pakiet najkorzystniejszy dla swojej firmy. Proponujemy między innymi wirtualne biuro, sekretariat, pomoc księgowa, prawną i wiele innych znakomitych pakietów proponujemy, które z pewnością przyniosą wymarzony sukces.

  • Powierzchnie biurowe Poznań

    Poznań jest dosyć sporym i dobrze rozwiniętym miastem. Można tam zajmować się różnorodnymi rzeczami. Na niezwykle wysokim poziomie jestmiędzy innymi coworking Poznań. Jest to tak zwane wspólne pracowanie, gdzie każdy pracuje na własny rachunek, ale pod jednym dachem. Osoby, które mają tego typu miejsca w domu, a mają konieczność spotykać ze swoimi klientami mogą decydować się na biuro na godziny Poznań. Tego typu biuro do wynajęcia Poznań jest bardzo dobrze wyposażone, dzięki czemu możemy w luksusowych warunkach przyjmować swoich klientów. Poza tym znajdują się tam wszystkie konieczne podczas pracy biurowej sprzęty, z których można korzystać, bez potrzeby posiadania własnych.

  • Wirtualne biuro Warszawa

    Czy obniżenie kosztów w firmie jest możliwe, gdy własna działalność gospodarcza generuje tak znaczne koszty? Z działaniem względem optymalizacji jest to możliwe. W 1994 roku powstało pierwsze wirtualne biuro, które po dzień dzisiejszy cieszy się ogromnym uznaniem. Przedsiębiorcy nie muszą poszukiwać dogodnej lokalizacji dla swojego biura stacjonarnego i zastanawiać się skąd pozyskać finanse na ten cel. Odchodzi także koszt związany z zatrudnianiem pracowników odpowiedzialnych za prowadzenie sekretariatu i pilnowanie spraw, które bezpośrednio z branżą firmową nie są związane. Nie ma potrzeby wdrażania nowych technologii i zakupu kolejnych sprzętów, bez których nie może się obejść żadne biuro. Przedsiębiorcy mogą zoptymalizować swoje koszty korzystając z usługi, która wiąże się wirtualnym biurem, a określana jest jako outsourcing. W ten sposób firmom zewnętrznym przekazywane są usługi bezpośrednio nie związane z branżą, w której głównie działa przedsiębiorstwo, ale bez których żadna firma nie jest w stanie funkcjonować. Wirtualny sekretariat zajmuje się obsługą telefoniczną kontrahentów, obiegiem korespondencji oraz zarządzaniem i obiegiem niezbędnych dokumentów. Rejestracja spółki pod adresem stacjonarnym i zyskanie także stacjonarnego numeru telefonu w oczach klientów wygląda zdecydowanie lepiej i pozwala efektywnie budować swoją markę. Z kolei dane prywatne, takie jak chociażby adres zameldowania, pod którym pracuje przedsiębiorca, są chronione. Jest więc korzystniej, a także taniej.

  • Wirtualne biuro Kraków - adres firmy na Rynku Głównym

    Należysz do grona przedsiębiorców, którym zależy na zdobyciu mocnej pozycji w branży? Chciałbyś wypromować Swoją firmę, ale środki finansowe, które musiałbyś na to przeznaczyć, przekraczają Twoje możliwości? Nie jesteś sam, wielu przedsiębiorców ma podobny problem, dlatego lokalnie działające wirtualne biura biorą "pod swoje skrzydła" mikroprzesiębiorców, zapewniając im korzystny wizerunkowo adres firmy w centrum miasta. Prestiżowa lokalizacyjnie siedziba firmy ma istotny wpływ na budowanie silnej pozycji w branży i wzmocnienie kontaktów biznesowych. Udostępnione przez wirtualne biuro Kraków adresy firm mogą być wykorzystywane do korespondencji oraz we wszelkiego typu materiałach promocyjnych i indentyfikacyjnych firmy- np. na wizytówkach, ulotkach, pieczątkach, na stronie internetowej. Przedsiębiorca, który fizycznie działa pod domowym adresem może pozostać anonimowy, ponieważ wirtualne biuro Kraków wynajmuje także swój numer telefonu, fax i adres e-mail. Wirtualny sekretariat jest pełnym odpowiednikiem tradycyjnego biura, dlatego wszystkie bieżące czynności takie jak: odbieranie korespondencji, przekierowywanie połączeń telefonicznych, kserowanie i skanowanie pism wykonują w imieniu Klientów odpowiednio wykwalifikowani pracownicy administracyjni i księgowi. Dzięki przejęciu wielu czasochłonnych obowiązków, przedsiębiorca może całkowicie skoncentrować się podróżach służbowych i spotkaniach z Klientami. Nasze wirtualne biuro Kraków zapewnia bieżący dostęp do informacji za pośrednictwem powiadomień mailowych, które codziennie wysyłają do Klientów nasi pracownicy administracyjni. W ramach usługi wirtualne biuro może skorzystać również z szeregu dodatkowych przywilejów m.in. bezpłatnych porad prawnych, biura na godziny, mobilnej księgowości, pomocy z zakładaniu firmy i wielu innych.