Biuro rachunkowe

Biuro rachunkowe

Ocena: 2.1/10 (14 głosów)



Nasza strona oferuje asystę przedsiębiorstwom założonym w Anglii i prowadzącym działalność na terenie naszego kraju. Prawo podatkowe i ubezpieczeniowe w UK jest łatwiejsze niż w Polsce. Asystujemy więc w stworzeniu spółki na terenie UK oraz w jej prowadzeniu. Załatwiamy za klienta wszelkie sprawy księgowe i podatkowe. Dodatkowo udzielamy pomocy w zakresie ubezpieczeń, optymalizacji ZUS oraz w innych szczególnie ważnych sprawach.



Podobne strony
  • Magic Clean - sprzątanie biur Warszawa

    Firma sprzątająca Magic Clean Warszawa oferuje - sprzątanie biur, zachowanie czystości. Zapraszamy do odwiedzania naszej strony internetowej w celu zapoznania się z dokładną ofertą firmy. Jeśli zależy Ci na świadczeniu usług najwyższej jakości, zapraszamy do współpracy. Jesteśmy firmą sprzątającą, która dba o najmniejsze nawet szczegóły. Naszym zadowoleniem jest zadowolenie naszych klientów. Magic Clean Warszawa - sprzątanie.

  • Dokumenta S.A. Białystok - niszczenie, archwizacja, przechowywanie akt

    Dokumenta jest firmą działającą od 1999 roku. Nasza specjalność to archiwizacja, przechowywanie i niszczenie akt oraz dokumentów. Jako pierwsi w Polsce wdrożyliśmy procedurę odbioru dokumentów w zaplombowanych pojemnikach. Obsługujemy firmy i instytucje, które kładą duży nacisk na kompetentną, fachową realizację zlecenia bezpiecznego obiegu dokumentów od ich wytworzenia do momentu zniszczenia. Zajmujemy się również utylizacją szrotu takiego jak: sprzęt komputerowy, sprzęt biurowy, meble i wyposażenie biurowe, materiały reklamowe i promocyjne, sprzęt RTV i AGD.

  • Biura do wynajęcia Warszawa

    Serwis nieruchomości komercyjnych Topbiura.pl to bogata baza, w której znajdziesz biura do wynajęcia w Warszawie. W znalezieniu biura do wynajęcia na Woli, Mokotowie, Ochocie czy w Centrum pomaga wyszukiwarka, która wyświetli oferty z odpowiedniej lokalizacji. W zorientowaniu się w aktualnych warunkach rynkowych pomogą działy raportów i aktualności. Specjalny formularz kontaktowy umożliwi natomiast poinformowanie pracowników portalu Topbiura.pl o rodzaju biura, którego poszukujesz. Biura w Warszawie najlepiej szukać z portalem Topbiura.pl. Nie czekaj, odwiedź nas już dzisiaj, wejdź na strony portalu Topbiura.pl.

  • Inwentaryzacja

    Nomi to spółka, zajmująca się outsourcingiem zadań inwentaryzacji oraz ewidencji środków trwałych. Dzięki nam, te newralgiczne zagadnienia będą zrobione przez prawdziwych specjalistów przy użytkowaniu najnowocześniejszych narzędzi oraz możliwości. Cała propozycja zamieszczona została na naszej stronie. Poznaj naszą ofertę. Jesteśmy w czasach gdy firmy przestają być wielooddziałowymi zakładami, które posiadają wiele sektorów oraz branż. W dzisiejszych czasach rzadko kiedy opłacalnym jest nadzorowanie własnego pionu księgowego, płac oraz inwentaryzacji. Miast wymienionego rozwarstwienia warto skupić się na dziedzinie, w której grupa posiada przewagę nad innymi. Dlatego też powinniśmy wziąć pod uwagę outsourcing: taki jak księgowanie, czy też rozwiązania skorelowane z przeprowadzaniem spisów z natury środków trwałych lub polityki finansowej. Bardzo często jest to znacznie bardziej opłacalne oraz wydajne.

  • ZETO-RZESZÓW - kopertowanie korespondencji

    Kopertowanie korespondencji wysyłanie listów czy dokumentów nadal pozostaje najpowszechniejszą formą komunikacji pomiędzy firmą/instytucją a adresatem czyli klientem. Od pewnego czasu obserwujemy coraz większy nacisk na jakość i wygląd wysyłanej korespondencji. Mówimy tutaj o kopertach z logo czy herbem miasta lub gminy. Tak samo jest jeśli chodzi o wkład czyli pismo lub dokument na spersonalizowanym papierze (nagłówek, stopka z danymi czy odpowiednia faktura papieru). Sami jako odbiorcy często zwracamy uwagę na estetykę przesyłki interesując się tym co zawiera w środku. Dlatego jesteśmy podatni również na aspekt reklamowy np.: pismo z banku o zmianach oprocentowania na naszych kontach wraz z ulotką promocyjną szybkiego i taniego kredytu. To działa bo informujemy naraz kilka tysięcy osób posiadających konto w danym banku przy jednoczesnym powiadomieniu o nowej promocji (tzw. efekt skali). Jako firma dysponująca odpowiednim sprzętem kopertującym jak i doświadczonym zespołem ds. korespondencji masowej, oferujemy kompleksową obsługę kopertowania korespondencji, która obejmuje wydruk, adresowanie, zakopertowanie dokumentów oraz ich dostarczenie do odbiorcy, za pośrednictwem operatora pocztowego. Korzyści jakie wynikają z tego faktu są oczywiste. Pracownicy nie tracą niepotrzebnie czasu na żmudne składanie dokumentów (tzw. świstakowanie), kopertowanie, adresowanie, przyklejanie znaczków czy stanie w kolejkach na poczcie. Wszyscy wiemy, że „czas to pieniądz” więc go szanujmy.

  • Składowanie dokumentów

    Nasza instytucja jest jedną z najlepszych na rynku, w dziale gospodarki zajmującej się składowaniem, archiwizacją i niszczeniem różnego formatu danych. Skuteczne przechowywanie dokumentów, które wykonuje nasze przedsiębiorstwo z pełną stanowczością w pełni zadowoli wasze oczekiwania oraz wesprze was w dynamicznym rozwoju waszej firmy oraz w znacznym stopniu przyczyni się do ulepszenia organizacji wewnątrz przedsiębiorstwa. Rozwijamy się prężnie w tej branży od przeszło dwudziestu ośmiu lat, cały czas rozszerzając swoją wiedzę w tej dziedzinie i udoskonalając technologię oraz know-how. Naszą niezwykle szeroką ofertę przesyłamy głównie do przedsiębiorstw, które pragną powiększyć swoją przestrzeń w pomieszczeniach użytkowych, uzyskać większy dostęp do dokumentacji, które są składowane, pozyskać więcej środków finansowych, czy zminimalizować swoje koszty działalności podstawowej.

  • Twój partner w szybkim pozyskiwaniu kopii akt i dokumentów.

    R&P - Kancelaria Analiz Rejestrów i Procedur oferuje usługi polegające na szybkim pozyskiwaniu kopii całych akt lub ich wybranych fragmentów oraz pojedynczych dokumentów pochodzących z: - akt sądowych; dokumentów urzędowych; akt rejestrowych (KRS). Posiadając rozeznanie na rynku usług prawniczych oraz usług doradztwa biznesowego, w R&P mamy świadomość, że wyżej wymienione dokumenty są niezbędne przy świadczeniu szeroko pojętych usług profesjonalnych - zarówno na rzecz podmiotów transakcji gospodarczych (fuzje, przejęcia, cesje wierzytelności), jak i pomocy prawnej dla uczestników postępowań sądowych i administracyjnych (w tym podatkowych). Kancelarie prawne, kancelarie doradztwa podatkowego oraz firmy consultingowe nierzadko muszą wysyłać "w teren" swoich pracowników, w celu dokonania przez nich wstępnej analizy i powielenia potrzebnych im dokumentów. Poniesione przy tym koszty dojazdów, noclegów, wyżywienia oraz przede wszystkim wartość czasu pracownika, który mógłby zostać wykorzystany na wykonywanie przez niego merytorycznej pracy, są nie do przecenienia. Mając powyższe na uwadze, Kancelaria Analiz Rejestrów i Procedur oferuje pomoc oraz przejmuje na siebie całą obsługę administracyjno-logistyczną uzyskania wszelkich interesujących Państwa dokumentów.

  • Montaż mebli black red white

    Przedsiębiorstwo Elegancko Tomasz Feldman oferuje klientom usługi powiązane z montażem mebli. Siedziba naszej firmy zlokalizowana jest w Warszawie. Teren naszego funkcjonowania obejmuje miasto stołeczne a także pobliskie gminy. Zapewniamy zabezpieczenie mebli filcem, co sprawia, że są one bezpieczne dla podłóg. Realizowane przez nas czynności są zwieńczone przez zebranie opakowań, które pozostały po składaniu. Zapewniamy montaż każdego rodzaju mebli. Proponujemy także świadczenia transportowe mebli a także zapewniamy opcję ich wniesienia.