Boxline.pl - internetowy sklep biurowy

Boxline.pl - internetowy sklep biurowy

Ocena: 3.0/10 (32 głosów)



Szeroki wybór urządzeń i akcesorii biurowych w najlepszych cenach, zawsze dostępne, zawsze na czas! Zapoznaj się z ofertą na profesjonalne urządzenia biurowe. Zajmuje się kompleksowym zaopatrzeniem biur. Nasza stale poszerzająca się oferta obejmuje wszystko, co niezbędne dla funkcjonowania biura: od niszczarek przez akcesoria biurowe, po urządzenia i maszyny biurowe. Szanujemy czas naszych Klientów. Dlatego dokładamy starań, by wszystkie niezbędne artykuły znaleźli w jednym miejscu – w ofercie firmy boxline.pl Zapraszam do współpracy.



Podobne strony
  • Bindownice

    Zachęcamy Państwa do przejrzenia szerokiej oferty sklepu internetowego Correct. Kupicie tu Państwo sprawdzone, bezpieczne i nietrudne w obsłudze artykuły do biura: bindownice (z grzbietem plastikowym, metalowym, termobindownice i bindownice kanałowe), laminatory, niszczarki do papieru, dokumentów ze zszywaczami i spinaczami biurowymi, płyt CD/DVD i kart kredytowych, gilotyny do dokumentów i fotografii itp. materiały eksploatacyjne. Wszelkie produkty z naszej oferty charakteryzuje wysoka jakość. Masz możliwość wynegocjować korzystną cenę. Zapewniamy błyskawiczną przesyłkę zamówienia. Dla zainteresowanych produktami Correct: formularz kontaktowy. Sklep usytuowany w Poznaniu – ul. Promienista 92/1.

  • Biuroserwis Warszawa

    Każda instytucja nie jest w stanie funkcjonować bez drobnych ale jakże nieocenionych elementów, takich jak na przykład artykuły biurowe Warszawa, czy też biuroserwis Warszawa. Dokładnie na takich niewielkich elementach opiera się każda korporacja. Proszę sobie wyobrazić, że w jednej chwili z całej firmy zniknęły wszelakie długopisy, kartki papieru, akcesoria biurowe. Zapanowałby wielki chaos a wszelka praca nagle zatrzymałaby się. Można zatem zauważyć jak niesłychanie niezbędne są takie rzeczy. I będą niezbędne bodajże jeszcze przez bardzo długi czas. Prawdopodobne, że kiedyś te przedmioty będą wyparte przez inne nowocześniejsze ale nie to jest najważniejsze. Najistotniejszy jest fakt,że firma nie może właściwie działać właśnie bez ty małych przedmiotów. A dlatego, że każde przedsiębiorstwo to nade wszystko ludzie, oznacza to, że ludzie nie umieją prawidłowo funkcjonować w pracy bez tych małych rzeczy. Spora część firm zarabia dokładnie na sprzedaży artykułów biurowych, a także na świadczeniu usług powiązanych akcesoriami biurowymi. Przykładowo świadczą wyposażenie biura Warszawa. I pomimo dosyć silnej rywalizacji na rynku mogą na tym zarabiać. Mało tego stale powstają nowe instytucje, tak więc jest popyt na tego typu artykuły. A jeżeli jest popyt to musi istnieć także podaż. Tak więc rynek zapełniają firmy sprzedające produkty biurowe i świadczące usługi z tej dziedziny. Jest to chyba jedna z niewielu dziedzin gospodarki, która zawsze będzie efektywnie funkcjonować.

  • Gabloty wewnętrzne

    Gabloty produkowane z aluminium dla zastosowań w budynkach mieszkalnych na klatkach schodowych, szkołach (korytarze) oraz biurach. Wykonane przez nas gabloty wewnętrzne charakteryzują się solidnym wykonaniem oraz odpornością na warunki atmosferyczne - dotyczy to gablot oraz witryn naściennych oraz wolnostojących. Wszystkie nasze gabloty produkujemy w konfiguracji drzwi przesuwnych, jednodrzwiowych, dwudrzwiowych oraz trzydrzwiowych z możliwością otwierania na boki oraz do góry. Mamy ponad 30 latetnie doświadczenie w branży produkcji gablot oraz witrym, przekłada się to na profesjonalizm, rzetelność oraz bogatą bazę zadowolonych klientów.

  • Solokolos - urządzenia, sprzęt biurowy

    Sklep internetowy "Solo-Kolos" posiada pełny asortyment artykułów piśmienniczych i papierniczych, a także akcesoriów do komputera i biurowej galanterii. Firma powstała w 1993 roku. W szczegółowej ofercie znajdują się różnego rodzaju artykuły biurowe: długopisy, pisaki, segregatory itd., wszystko najlepszej klasy. Spośród mebli do biura są między innymi tablice, podstawki, półki, sejfy itp. W sprzedaży też urządzenia elektroniczne: drukarki (wraz z nimi tusze i tonery), niszczarki, telefony, kalkulatory, skanery, akcesoria komputerowe, a nawet całe komputery - zapewnione bezawaryjne użytkowanie i łatwa obsługa. Jest też papier o różnej gramaturze, błyszczący i matowy, w rozmaitych rozmiarach i kolorach, na dyplomy, wizytówki, do ksero lub komputera. Ponadto inne artykuły papiernicze: notesy, bloki, rolki do kas, ploterów itd. Wysoka jakość i konkurencyjne ceny, dla każdego coś się znajdzie. Zapłacić można z wykorzystaniem przedpłaty (również szybkich płatności internetowych oraz karty kredytowej) albo przy odbiorze przesyłki. Sklep udostępnia płatności ratalne. Przesyłka odbywa się kurierem DHL, ale można też odebrać osobiście w siedzibie sklepu w Częstochowie. Przy kwocie zamówienia powyżej 250zł wysyłka jest darmowa. Od 2005 roku System Zarządzania Jakością spełnia wymagania normy ISO 9001:2008, dotyczącej produkcji i sprzedaży artykułów biurowych, a także usług biuro-serwisowych.

  • Manutan

    Sklepy internetowe mają coraz to więcej zwolenników. W świecie, w którym czas to pieniądz - szybkość dokonywanych zakupów stała się wartością samą w sobie. Nadzwyczajnie zdaje sobie sprawę z tego sklep manutan.pl, jaki został zaprojektowany aby spełnić Twoje oczekiwania. Nie wierzysz? Przetestuj sam, zanim przyznasz nam rację! W ofercie sklepu znajdziesz wszystkie ciekawiące Cię rzeczy, jak: alkomat bądź beczki a może potrzebujesz warsztatowe? To wszystko i masę innych przydatnych towarów bez problemu znajdziesz w naszym sklepie. Wystarczy, że z menu po lewej stronie klikniesz na interesującą Cię kategorię i przed Twoimi oczami ukaże się bardzo bardzo duży wybór asortymentu. Jeśli chcesz nabyć konkretny towar – możesz użyć wyszukiwarki i momentalnie znaleźć towar, który potrzebujesz nabyć. Nasz sklep to nie jedynie oszczędność czasu, lecz też pieniędzy. Dzięki temu, iż nie musimy zatrudniać tylu pracowników co w normalnych sklepach możemy sprzedawać towary dużo taniej i co równie ważne, szykować specjalne promocje! Zakupy w sklepie munatan.pl to czysta radość i czysty zysk!

  • Lady recepcyjne

    Stema-meble serdecznie zaprasza! Jesteśmy firmą, która działa na rynku wyposażenia pomieszczeń biurowych od 1990 roku. Specjalizujemy się w wyposażeniu biur, sal konferencyjnych, banków i każdego innego pomieszczenia. Współpracujemy z największymi producentami mebli w Polsce, dzięki czemu oferujemy produkty w najlepszej jakości, z gwarancją producenta. Zapraszamy na naszą stronę do zapoznania się z ofertą!

  • Fotele gabinetowe

    Firma Bam zajmuje się całym szeregiem produktów dla placówek oświatowych, biurowych i innych. W produkcji i dystrybucji tego przedsiębiorstwa występują nie tylko takie praktyczne meble jak szafki szkolne, biurka czy krzesła, ale także eleganckie fotele gabinetowe oraz stoły konferencyjne. Wszystkich zainteresowanych zakupem większej ilości produktów zachęcamy do kontaktu i ustalenia indywidualnej, atrakcyjnej oferty.

  • Niszczarki

    Internetowa platforma zakupowa niszczarki-biurowe.pl to również kopalnia wiedzy z zakresu archiwizacji, laminacji, bezpieczeństwa i oprawy dokumentów. Nasza oferta łączy w sobie artykuły i urządzenia biurowe. Mamy ich ponad 7 tysięcy co pozwala nam zrealizować nawet najbardziej złożone zamówienia. Polecamy zwłaszcza nasze niszczarki do dokumentów. Oferujemy ponad 800 modeli niszczarek do małych, średnich oraz dużych biur. Polecamy jedynie znane i cenione marki jak Kobra, HSM, Fellowes, Rexel, Ideal. Zapraszamy i zachęcamy do poznania pełnej oferty sklepu. Z przyjemnością pomożemy Państwu dobrać odpowiednią maszynę dla Państwa potrzeb. Nie wszystko co najdroższe jest najlepsze...

  • ABC Digital naprawa niszczarki Szczecin

    W naszej propozycji znajdziecie Państwo zarówno drukarki igłowe, atramentowe, laserowe oraz akcesoria do nich, jak i sejfy, liczarki, kserokopiarki, gilotyny i trymery. Proponujemy też wielofunkcyjne systemy kolorowe, windy do projektorów i gabloty reklamowe i informacyjne. Nasze przedsiębiorstwo zajmuje się także profesjonalnym serwisem. Producenci, jakich u nas znajdziesz to między innymi Casio, BenQ czy Canon. Zapraszamy do kontaktu z abdigital.pl. Z przyjemnością odpowiemy na wszystkie Państwa pytania. Więcej informacji znajdziecie Państwo na naszej stronie internetowej.

  • Budki telefoniczne - www.budkitelefoniczne.pl

    Czy zastanawiałeś się jak to jest pracować w dużym i otwartym biurze? A być może właśnie w takim pracujesz? Przestrzeń typu open space posiada sporo zalet, w szybki sposób możemy komunikować się ze wszystkimi współpracownikami, omawiać pomysły czy zadawać pytania. Jednak takie rozwiązanie niesie ze sobą jedną sporą wadę. Jest głośno. Równie ciężko jest przeprowadzić biznesową rozmowę telefoniczną. Imin booth raz na zawsze rozwiązuje ten problem wprowadzając na rynek budki telefoniczne do biura. Takie budki telefoniczne zdecydowanie ułatwiają prowadzenie rozmowy, a także dzięki materiałom wygłuszającym pozwalają w spokoju pracować innym pracownikom. Ściany dźwiękoszczelne, wygodna spora przestrzeń sprawiają, że budki telefoniczne stają się także wygodnym miejsce do pracy. Dodatkowo według życzeń klientów budki można wyposażyć w szereg dodatków takich jak stoliczek czy gniazdka elektryczne. Niewątpliwym atutem jest także wygląd budek. Są to bowiem niezwykle nowoczesne i designerskie meble do biura. Firma pozwala także na dowolną personalizację budki począwszy od jej koloru. Zapraszamy do zapoznania się z ofertą Imin booth.