Etykiety cenowe

Etykiety cenowe

Ocena: 1.8/10 (28 głosów)



Wydajna działalność każdego jednego biura domaga się akcesu do szerokiej kategorii elementów biurowych, które w dużej liczebności i wyborze mieszczą się wśród proponowanych artykułów marketu wielobranżowego Lucas. Odnajdziesz tam całą gamę ciekawych artykułów: galanteria biurowa, kalkulatory czy też niszczarki i wiele, wiele więcej. Zagrzewamy najgoręcej do wizyty pod adresem lucas24.pl, gdzie stwierdzicie, że u nas naprawdę sensownie jest zaopatrywać swoje biuro ze względu na miłą obsługę, wielorakie promocje i natychmiastowość wysyłki zamówienia.



Podobne strony
  • Gadżety na zamówienie

    Nasza firma specjalizuje się w obsłudze przedsiębiorstw i korporacji w zakresie dostaw i produkcji artykułów reklamowych oraz elementów reklamowych. Posiadamy rozbudowaną bazę produktową oraz komplementarną wiedzę na temat sposobów kreowania wizerunku firmy. W ofercie posiadamy szeroką gamę produktów piśmienniczych: wieczne pióra, pióra kulkowe, długopisy, ołówki renomowanych i luksusowych marek oraz artykuły biurowe i gadżety reklamowe. Prowadzimy sprzedaż hurtową i detaliczną. Dla zamawiających produkty w większej ilości gwarantujemy rabaty, częstokroć dobierane indywidualnie dla każdego kontrahenta. Gwarantujemy szybkie i bezproblemowe dostawy zamawianych towarów w dowolne miejsce. Terminy i czas realizacji zamówień biorą pod uwagę specjalne wymagania kupującego. Zapraszamy serdecznie do zaznajomienia się z naszą ofertą.

    Wieczne pióra - oferta
    Pióra Parker - oferta
    Gadżety reklamowe na zamówienie

  • Happyoffice - Artykuły biurowe

    Przedsiębiorstwo Happyoffice.pl to bogato wyposażony sklep sprzedający artykuły biurowe. W naszych zasobach znajdują się między innymi: nożyczki, pinezki, gumki a także taborety i kalki. Nasze produkty pogrupowano na kategorie i podkategorie co powoduje że, wyszukiwanie i przeglądanie jest szybkie i przyjemne. Gorąco zapraszamy do odwiedzin sklepu i zapoznania się ze szczegółową ofertą naszego sklepu.

  • Biurowe artykuły Warszawa - zaopatrzenie biur

    Materiały biurowe i artykuły spożywcze dostarczamy w 24 godziny bezpłatnym transportem. Z nami nie trzeba podpisywać długich umów, w każdym momencie można zamówić cokolwiek będzie potrzeba - artykuły spożywcze tj. wodę, herbatę, kawę, owoce ciastka i płatki śniadaniowe; akcesoria biurowe - tj. nożyczki, linijki, ekierki, dziurkacze, zszywacze, zszywki, spinacze, gumki recepturki i szpilki; wszelkie urządzenia biurowe takie jak kalkulatory, gilotyny, drukarki, laminatory, bindownice, akcesoria do prezentacji, rzutniki, liczarki do banknotów i akcesoria przydatne przy sprzątaniu w biurze.

    Wszystkie materiały biurowe firma otrzyma w następnym dniu roboczym, dostarczenie gratis w przypadku Warszawy i okolic.

    Aby być pewnym, co jest potrzebne w biurze, można skorzystać z artykułów Starego Subiekta zebranych w Poradniku Biurowym - zaopatrzenie biur może być wtedy o wiele prostsze.

  • Artykuły biurowe sklep internetowy

    Nasz sklep internetowy z artykułami biurowymi oraz materiałami i urządzeniami do biura mieści się w Warszawie. W swojej ofercie posiadamy wszystko co może przydać się w biurze, jak również meble biurowe, fotele, kanapy, itp. Na terenie Warszawy i okolic transport gratis. Dzięki posiadaniu nowoczesnego sklepu internetowego, nasza oferta jest dostępna dla klientów mieszkających w całej Polsce. U nas znajdziesz wszystko czego potrzebujesz, a my zawieziemy ci to do biura! Zapraszamy do naszego sklepu internetowego!

  • Numerator reiner - dobry zakup

    Skryptor powstał w 1999 roku, jako jedna z pierwszych profesjonalnych hurtownia materiałów stemplarskich we wschodniej Polsce. Dynamiczny rozwój spółki i rosnące wymagania Kontrahentów przyczyniły się do powstania internetowej wersji sklepu/hurtowni która dostępna jest pod adresem e-skryptor.pl.
    Nasz zespół stanowi grupa wysoko wykwalifikowanych profesjonalistów handlowców-stemplarzy, którzy potrafią doradzić, a oprócz tego specjalistycznie zrealizować Państwa zamówienia. Z naszej oferty korzysta wielu kontrahentów z obszaru całego kraju.
    Oferujemy szeroki wybór pieczątki, datowników o różnorakich kształtach: okrągłych, prostokątnych czy kwadratowych posiadających różnorodne wersje fontów i formaty daty. Automaty stemplarskie takich spółek jak Trodat, Wagraf i Shiny o bardzo zróżnicowanych kształtach i wielkości. Specjalistyczne numeratory takich firm (przedsiębiorstw, spółek) jak Reiner czy Shiny. Szczególnie mielibyśmy ochotę zwrócić Państwa uwagę na numerator REINER B8K. Dzięki temu urządzeniu można wytworzyć w niezbyt długim czasie wiele oznakowań.
    Odróżnia go:
    - mocna, niezawodna obudowa
    - plastikowy ergonomiczny uchwyt
    - metalowa czcionka
    - obudowa plastikowa
    - 8 cyfrowy
    - na ostatnich pięciu pierścieniach opcja powtarzania numeru 0, 1-3, 6 razy
    - na każdym pierścieniu opcje 10 cyfr i puste pole
    - wysokość cyfr 4,5 mm
    - wkład samotuszujący w kolorze czarnym, wystarcza na ok. 16 tys. wyraźnych odbić
    - skondensowany tusz olejowy.
    Polecamy także szeroki wybór poduszek do automatów, tuszy, a dodatkowo innych akcesoriów stemplarskich.
    Jeśli robić pieczątki to wyłącznie z nami.
    Zapraszamy do zapoznania się z pełną ofertą firmy Skryptor.

  • Artykuły biurowe

    Zaopatrując naszą firmę w konieczne artykuły biurowe, powinniśmy poświęcić ogromną uwagę przede wszystkim na ich jakość. Cena, choć ważna, nie winna być tutaj jedynym kryterium. Jednym z najczęściej kupowanych artykułów biurowych okazuje się oczywiście papier a4. Papier do drukarek i do kserokopiarek to artykuł biurowy, który zużywa się najszybciej. Można pomyśleć zatem o zakupie papieru w hurtowej ilości. Na rynku znajdziemy szereg przedsiębiorstw proponujących nam papier w różnorodnych formatach, kolorach oraz gramaturach. Zakup papieru w dużej ilości z pewnością okaże się dla nas bardziej korzystny. Innym, nierzadko kupowanym artykułem biurowym, okazuje się także segregator. Jest to rzecz obowiązkowa w każdym biurze, wykorzystywana do poprawnej archiwizacji naszych dokumentów. Przedstawiane są wszelkiego typu segregatory, o przeróżnych rozmiarach, a ponadto w przeróżnych kolorach. Oferowane są segregatory ringowe, dźwigniowe, przekładki, koszulki, albo przydatne wkładki do segregatorów. Bardzo słynny i najchętniej wybierany jest segregator donau. Firma ta cieszy się niezwykle pozytywną opinią na rynku, w związku z czym zdecydowana większość klientów sięga po jej produkty. Żadne biuro nie jest w stanie funkcjonować bez wszelkiego typ wyrobów i przyrządów piśmiennych. Dystrybutorzy artykułów biurowych proponują nam długopisy żelowe, kulkowe, jednorazowe, bądź długopisy na łańcuszku, które perfekcyjnie sprawdzają się w bankach, na poczcie oraz w innych instytucjach. Popularne są także zakreślacze, markery, pióra kulkowe, i tym podobne. Inne art biurowe, chętnie kupowane poprzez firmy oraz instytucje to niszczarki, różniące się między sobą stopniem zniszczenia i kątem mechanizmu niszczenia. Przedstawiane są proste niszczarki tnące, a ponadto te bardziej zaawansowane. Biura oraz urzędy winny zaopatrzyć się również w obowiązkowe kalendarze, również ścienne, jak i książkowe. Kalendarze w znacznym stopniu usprawniają oraz porządkują naszą pracę. Proponowane są wszelkiego typu kalendarze, pochodzące również od mniej, jak i od bardziej cenionych na rynku firm. Odpowiednio dostosowany kalendarz książkowy w ogromnym stopniu pomoże pracownikom dobrze oraz skutecznie zaplanować czas pracy. Jeszcze inne materiały biurowe, równie cenione oraz często wybierane, to zszywacze i dziurkacze. Najchętniej wybierane są dziurkacze tradycyjne, do 40 kartek. Przedstawiane są zszywacze biurowe, a ponadto bardziej zaawansowane, zszywacze elektroniczne oraz długoramienne.

  • Atakto.pl - artykuły biurowe

    Ciekawa oferta, komfortowa dostawa, stały kontakt z klientem i niskie ceny – te cechy wyróżniają markę ATAKTO.pl, która od dwudziestu lat stara Ci się dostarczyć najlepsze materiały papiernicze i biurowe. Naszym wyznacznikiem jest przejrzystość – nasza witryna jest przystępna i łatwa w użytkowaniu, również dzięki intuicyjnym filtrom produktów. Możesz przeglądać ich poszczególne kategorie, uporządkować je według ceny lub wyszukać konkretne marki. W swojej ofercie posiadamy znanych i cenionych producentów szeroko pojętych artykułów biurowych, takich jak: Energizer, Unipap czy Sony. Ciągle powiększamy naszą ofertę,

  • www.PrintGadget.pl - Papier firmowy i teczki ofertowe

    Prowadząc firmę nie sposób obejść się bez akcydensów czy też druków firmowych z własną grafiką reklamową. Korzystając z usług PrintGadget.pl, mają Państwo możliwość zamówienia oryginalnych i niepowtarzalnych druków z własnym logo. Nasze wieloletnie doświadczenie w branży, pozwoliło nam na stworzenie takiej oferty, która zaspokaja wszelkie zapotrzebowania na główne, niezbędne w każdej firmie akcydensy.
    Druki firmowe, które najczęściej zamawiane są przez naszych Klientów to, niezmiennie od długiego już czasu, papier firmowy i teczki ofertowe. Te dwa rodzaje druków są dla nas niezmiernie istotną częścią naszej oferty, co skłoniło nas do dużego jej rozbudowania i urozmaicenia.
    Papier firmowy, który można u nas zamówić, to nie tylko wysoka jakość druku ale również niespotykany wybór rodzaju papieru, na którym odbywa się druk. Dla komfortu i swobody wyboru naszych Klientów, postanowiliśmy urozmaicić naszą ofertę o papiery zaliczane do grupy papierów ozdobnych. Jak jedni z niewielu, oferujemy możliwość wydruku na papierze o delikatnym zabarwieniu kremowym, super białe, czy też fakturowane w sposób przypominający pergamin. Papier firmowy, drukujemy w technologii druku offsetowego, co sprawia, że nasi Klienci otrzymują produkty najwyższej jakości.
    Teczki ofertowe, to produkt, który podobnie jak papier firmowy, chcieliśmy oferować w maksymalnie urozmaiconej wariantami ofercie. Standardowo teczki ofertowe produkujemy z wykorzystaniem 2 podstawowych wykrojników nadających teczkom ich finalny kształt. Wykrojniki te różnią się między sobą ilością kartek, które mieszczą się wewnątrz. Specjalnie z myślą o Klientach, którzy poszukują producentów teczek, które zostałyby wykonane wedle indywidualnego wykrojnika, stworzyliśmy ofertę teczek całkowicie indywidualnych. Indywidualne teczki ofertowe, poza dowolnym nadrukiem i możliwością ich foliowania i lakierowania, mogą zostać wykonane w dowolnym, zaprojektowanym specjalnie dla Klienta kształcie!
    Zapraszamy do poznania naszej pełnej oferty na druki firmowe i nawiązania z nami współpracy!

  • Artykuły biurowe

    Firma Elbo, której siedziba znajduje się w Kwidzynie, oferuje zaopatrzenie branży biurowej i papierniczej. Posiadamy wieloletnie doświadczenie w branży. Zapewniamy doskonałą jakość każdych oferowanych artykułów. Oferujemy artykuły w konkurencyjnych cenach. Oferujemy dużą różnorodność artykułów, dzięki czemu każdy klient wyszuka w naszym asortymencie ciekawy dla siebie artykuł. Ekspresowo przesyłamy zamówione produkty do klientów. W okolicach siedziby naszej firmy oferujemy klientom możliwość dostarczenia zamówień własnym transportem.

  • Zapachy do sklepów

    Firma www.aromaemka.pl zajmuje się aromatyzacją pomieszczeń, specjalizujemy się w marketingu zapachowym, budujemy atrakcyjność marki i zwiększamy lojalność klientów. Pomagamy w dobraniu odpowiedniej kompozycji zapachowej, wkomponujemy marketing zapachowy w całość działań reklamowych twojej firmy oraz zainstalujemy urządzenia techniczne - aromadyfuzory, dzięki którym aromatyzacja pomieszczeń będzie trwała, wydajna i ekonomiczna. Skontaktuj się z naszymi specjalistami i zajrzy na stronę internetową www.aromaemka.pl