Numerator reiner - dobry zakup

Numerator reiner - dobry zakup

Ocena: 3.0/10 (27 głosów)



Skryptor powstał w 1999 roku, jako jedna z pierwszych profesjonalnych hurtownia materiałów stemplarskich we wschodniej Polsce. Dynamiczny rozwój spółki i rosnące wymagania Kontrahentów przyczyniły się do powstania internetowej wersji sklepu/hurtowni która dostępna jest pod adresem e-skryptor.pl.
Nasz zespół stanowi grupa wysoko wykwalifikowanych profesjonalistów handlowców-stemplarzy, którzy potrafią doradzić, a oprócz tego specjalistycznie zrealizować Państwa zamówienia. Z naszej oferty korzysta wielu kontrahentów z obszaru całego kraju.
Oferujemy szeroki wybór pieczątki, datowników o różnorakich kształtach: okrągłych, prostokątnych czy kwadratowych posiadających różnorodne wersje fontów i formaty daty. Automaty stemplarskie takich spółek jak Trodat, Wagraf i Shiny o bardzo zróżnicowanych kształtach i wielkości. Specjalistyczne numeratory takich firm (przedsiębiorstw, spółek) jak Reiner czy Shiny. Szczególnie mielibyśmy ochotę zwrócić Państwa uwagę na numerator REINER B8K. Dzięki temu urządzeniu można wytworzyć w niezbyt długim czasie wiele oznakowań.
Odróżnia go:
- mocna, niezawodna obudowa
- plastikowy ergonomiczny uchwyt
- metalowa czcionka
- obudowa plastikowa
- 8 cyfrowy
- na ostatnich pięciu pierścieniach opcja powtarzania numeru 0, 1-3, 6 razy
- na każdym pierścieniu opcje 10 cyfr i puste pole
- wysokość cyfr 4,5 mm
- wkład samotuszujący w kolorze czarnym, wystarcza na ok. 16 tys. wyraźnych odbić
- skondensowany tusz olejowy.
Polecamy także szeroki wybór poduszek do automatów, tuszy, a dodatkowo innych akcesoriów stemplarskich.
Jeśli robić pieczątki to wyłącznie z nami.
Zapraszamy do zapoznania się z pełną ofertą firmy Skryptor.



Podobne strony
  • Gadżety na zamówienie

    Nasza firma specjalizuje się w obsłudze przedsiębiorstw i korporacji w zakresie dostaw i produkcji artykułów reklamowych oraz elementów reklamowych. Posiadamy rozbudowaną bazę produktową oraz komplementarną wiedzę na temat sposobów kreowania wizerunku firmy. W ofercie posiadamy szeroką gamę produktów piśmienniczych: wieczne pióra, pióra kulkowe, długopisy, ołówki renomowanych i luksusowych marek oraz artykuły biurowe i gadżety reklamowe. Prowadzimy sprzedaż hurtową i detaliczną. Dla zamawiających produkty w większej ilości gwarantujemy rabaty, częstokroć dobierane indywidualnie dla każdego kontrahenta. Gwarantujemy szybkie i bezproblemowe dostawy zamawianych towarów w dowolne miejsce. Terminy i czas realizacji zamówień biorą pod uwagę specjalne wymagania kupującego. Zapraszamy serdecznie do zaznajomienia się z naszą ofertą.

    Wieczne pióra - oferta
    Pióra Parker - oferta
    Gadżety reklamowe na zamówienie

  • Salonwyrobow.pl - Wizytowniki, etui na wizytówki

    W naszym sklepie z artykułami z kolekcji TOMI GINALDI proponujemy wizytowniki, etui na wizytówki lub na dokumenty. W zależności od zapotrzebowania można wybrać model wizytownika, w którym mieści się od 16 sztuk do 400 sztuk wizytówek. W ofercie mamy wizytowniki, etui na wizytówki zrobione zupełnie z ekoskóry lub ze skóry naturalnej. Bardziej wymagającym klientom proponujemy wizytownik z serii RETRO. Wizytowniki te wzorowane są na starych księgach i są dekoracją biurka. Chcemy zaproponować Państwu kilka wzorów etui na wizytówki osobiste. W zależności od wymagań można wybrać model, w którym zmieści się od kilku do kilkudziesięciu wizytówek. Wybór surowca i staranne wykonanie zapewni zadowolenie i długotrwałe użytkowanie. Na naszych wyrobach możemy tłoczyć: inicjały, imię i nazwisko albo inne napisy; nazwę firmy; logo zgodnie z dostarczonym wzorem, grafikę. Dzięki tym opcjom otrzymujemy wzornictwo odbiegające od standardowego, dostępnego na rynku.

  • Artykuły biurowe Wrocław

    Wśród dostawców artykułów biurowych pojawiła się bardzo duża konkurencja i różnorodność. Bardzo często na tym zamieszaniu tracą sami klienci.
    W związku z tym postanowiliśmy pójść inną drogą - traktujemy naszych klientów bardzo indywidualnie i obsługujemy kompleksowo. Współpracujemy z różnymi firmami dostarczającymi artykuły biurowe, urządzenia biurowe (takie jak kserokopiarki, drukarki, niszczarki), meble biurowe.
    Kontaktując się z nami możecie liczyć na dobrą obsługę i należyte wywiązanie się ze swojej pracy.
    Artykuł biurowe we Wrocławiu i jego okolicach dostarczamy do biur i zakładów po wcześniejszym zamówieniu.

  • Biurowe artykuły Warszawa - zaopatrzenie biur

    Materiały biurowe i artykuły spożywcze dostarczamy w 24 godziny bezpłatnym transportem. Z nami nie trzeba podpisywać długich umów, w każdym momencie można zamówić cokolwiek będzie potrzeba - artykuły spożywcze tj. wodę, herbatę, kawę, owoce ciastka i płatki śniadaniowe; akcesoria biurowe - tj. nożyczki, linijki, ekierki, dziurkacze, zszywacze, zszywki, spinacze, gumki recepturki i szpilki; wszelkie urządzenia biurowe takie jak kalkulatory, gilotyny, drukarki, laminatory, bindownice, akcesoria do prezentacji, rzutniki, liczarki do banknotów i akcesoria przydatne przy sprzątaniu w biurze.

    Wszystkie materiały biurowe firma otrzyma w następnym dniu roboczym, dostarczenie gratis w przypadku Warszawy i okolic.

    Aby być pewnym, co jest potrzebne w biurze, można skorzystać z artykułów Starego Subiekta zebranych w Poradniku Biurowym - zaopatrzenie biur może być wtedy o wiele prostsze.

  • Producent Kopert

    Nasza jednostka jest największym producentem kopert do wnętrza Europie. Koperty wychodzące spośród naszej fabryki są wysyłane oraz dostarczane do każdego miejsca na świecie. W swojej ofercie posiadamy koperty we wszystkich rozmiarach oraz wariantach: spośród okienkiem lub bez, spośród różnymi rodzajami skrzydełek zamykających, koperty wykonane z różnych materiałów. W ofercie naszej firmy znajduje się także prawdopodobieństwo wykonania na kopertach różnego rodzaju nadruków. Wśród nich znajduje się jeden z w największym stopniu zaskakujących - nadruk we wnętrzu koperty, który może usługiwać jak jedna ze strategii marketingowych Twojej firmy. Tompla w swojej ofercie ma też torebki i koperty spośród kieszonką, która umożliwia istota drobnych upominków.

    Realizujemy zarówno zamówienia o dużych nakładach jako oraz te zupełnie małe, nawet te obejmujące jedynie jedną sztukę danego produktu. Najczęściej jednak są to KOPERTY DLA FIRM. Swój kariera nasza jednostka zawdzięcza nietuzinkowemu podejściu dla kopert. Nasze koperty traktujemy nie tylko jak kawałek papieru oraz narzędzie służące do przekazywania informacji. Zdajemy sobie sprawę spośród tego, iż są one nośnikiem Państwa emocji, i więc powinny wyrazić je w jak najwyższym stopniu. Do naszych kopert podchodzimy indywidualnie, traktując je ze szczególną dbałością o każdy z osobna detal i ich funkcjonalności. Wszystko owo czynimy w trosce o jakość i prędkość przesyłania Państwa wiadomości.
    Realizujemy także na zamówienie KOPERTY KURIERSKIE oraz KOPERTY BĄBELKOWE PRODUCENT.

    Każda spośród kopert wytwarzanych w fabryce Tompli musi przekroczyć poprzez zaawansowany sprawa produkcji. Wszystko zaczyna się od chwili nadruku, następnie w kopertach wycinane są okienka, i ich skrzydełka boczne zostają zagięte i sklejone. W kolejnym etapie produkcji koperty układane są warstwowo, kolejny raz klejone, suszone, wykańczane poprzez domknięcie klapki zamykającej oraz liczone. Dopiero wtedy już gotowe koperty mogą popaść w Państwa ręce i jeżyć się się nośnikiem Państwa myśli.

  • Artykuły biurowe

    Żadne inne przedsiębiorstwo w Polsce nie dostarczy Państwu elementów Jalema. W naszej ofercie znajdują się wysokiej jakości teczki na dokumenty i klipsy biurowe. Dzięki naszym produktom ułożenie stosów dokumentów nie będzie już tak dużym problemem. Oprócz tego typu elementów w naszej ofercie udostępniamy także specjalistyczne meble biurowe. Ogromnym atutem tych produktów jest też ich odporność. Do ich produkcji stosowane są przed wszystkim najlepsze tworzywa. Jeśli więc chciałbyś poznać więcej informacji na temat naszej oferty zajrzyj na witrynę w sieci. Publikujemy tam wszystkie szczegółowe wiadomości dotyczące nie tylko towarów, ale również firmy. Gwarantujemy pełną satysfakcję.

  • Artykuły biurowe

    Zaopatrując naszą firmę w konieczne artykuły biurowe, powinniśmy poświęcić ogromną uwagę przede wszystkim na ich jakość. Cena, choć ważna, nie winna być tutaj jedynym kryterium. Jednym z najczęściej kupowanych artykułów biurowych okazuje się oczywiście papier a4. Papier do drukarek i do kserokopiarek to artykuł biurowy, który zużywa się najszybciej. Można pomyśleć zatem o zakupie papieru w hurtowej ilości. Na rynku znajdziemy szereg przedsiębiorstw proponujących nam papier w różnorodnych formatach, kolorach oraz gramaturach. Zakup papieru w dużej ilości z pewnością okaże się dla nas bardziej korzystny. Innym, nierzadko kupowanym artykułem biurowym, okazuje się także segregator. Jest to rzecz obowiązkowa w każdym biurze, wykorzystywana do poprawnej archiwizacji naszych dokumentów. Przedstawiane są wszelkiego typu segregatory, o przeróżnych rozmiarach, a ponadto w przeróżnych kolorach. Oferowane są segregatory ringowe, dźwigniowe, przekładki, koszulki, albo przydatne wkładki do segregatorów. Bardzo słynny i najchętniej wybierany jest segregator donau. Firma ta cieszy się niezwykle pozytywną opinią na rynku, w związku z czym zdecydowana większość klientów sięga po jej produkty. Żadne biuro nie jest w stanie funkcjonować bez wszelkiego typ wyrobów i przyrządów piśmiennych. Dystrybutorzy artykułów biurowych proponują nam długopisy żelowe, kulkowe, jednorazowe, bądź długopisy na łańcuszku, które perfekcyjnie sprawdzają się w bankach, na poczcie oraz w innych instytucjach. Popularne są także zakreślacze, markery, pióra kulkowe, i tym podobne. Inne art biurowe, chętnie kupowane poprzez firmy oraz instytucje to niszczarki, różniące się między sobą stopniem zniszczenia i kątem mechanizmu niszczenia. Przedstawiane są proste niszczarki tnące, a ponadto te bardziej zaawansowane. Biura oraz urzędy winny zaopatrzyć się również w obowiązkowe kalendarze, również ścienne, jak i książkowe. Kalendarze w znacznym stopniu usprawniają oraz porządkują naszą pracę. Proponowane są wszelkiego typu kalendarze, pochodzące również od mniej, jak i od bardziej cenionych na rynku firm. Odpowiednio dostosowany kalendarz książkowy w ogromnym stopniu pomoże pracownikom dobrze oraz skutecznie zaplanować czas pracy. Jeszcze inne materiały biurowe, równie cenione oraz często wybierane, to zszywacze i dziurkacze. Najchętniej wybierane są dziurkacze tradycyjne, do 40 kartek. Przedstawiane są zszywacze biurowe, a ponadto bardziej zaawansowane, zszywacze elektroniczne oraz długoramienne.

  • Artykuły biurowe tanio

    Myślisz o wyposażeniu swojego biura w materiały biurowe? Nie wiesz na jaką ofertę się zdecydować? Zapraszamy do naszego sklepu: biurozakupy.pl. Jesteśmy sklepem internetowym o szerokim asortymencie. Znajdziesz u nas artykuły biurowe - cały wachlarz: od długopisów, korektorów, teczek, segregatorów, po kalki, brystole i galanterię biurową. Zaopatrzysz swoje biuro w materiały eksploatacyjne: tusze, tonery, atramenty, głowice. Znajdziesz też atrakcyjną cenowo ofertę wyprzedażową końcówek kolekcji oraz produkty objęte promocją.
    Dbamy o zadowolenie naszych klientów i z myślą o nich tworzymy ofertę dopasowaną do potrzeb i oczekiwań. Satysfakcja z dokonanego zakupu to dla nas wyznacznik jakości naszej obsługi.

  • ABC PAPIER materiały eksploatacyjne

    W propozycji hurtowni ABC Papier z Lublina znajduje się pełna gama artykułów biurowych oraz papierniczych. Od powyżej 20 lat z jej usług korzystają największe przedsiębiorstwa w województwie. Odnajdą tu Państwo szereg produktów pochodzących od znanych producentów. Papier ksero, zeszyty i bloki, artykuły biurowe, produkty konferencyjne bądź artykuły do pisania - wszystkie one są dostępne w atrakcyjnych cenach. Firma prowadzi również dystrybucję wysokiej klasy urządzeń biurowych. Zamówienie można składać telefonicznie, internetowo lub indywidualnie w siedzibie hurtowni. Więcej o towarach oferowanych przez hurtownię dowiedzą się Państwo ze strony internetowej.