System archiwizacji

System archiwizacji

Ocena: 3.1/10 (19 głosów)



Wszelkie rozwiązanie, które ma uprościć obowiązki w firmie, jest przydatne. istotne jest natomiast to, by tego rodzaju oprogramowanie wybierać w sposób dokładny – wyłącznie te, które dorównają potrzebom. Z tego względu zaciekawić nas może workflow, który znacznie uprości obieg dokumentacji w przedsiębiorstwie. Do podstawowych atutów tego typu oprogramowania można zaliczyć komfort używania, świadomość, że dokumentacja się nie zawieruszy, znaczące zmniejszenie czasu pracy i łatwiejsze wykorzystywanie dokumentacji. Typowo obieg w przedsiębiorstwie jest związany z długim okresem.



Podobne strony
  • Dokumenta S.A. Białystok - niszczenie, archwizacja, przechowywanie akt

    Dokumenta jest firmą działającą od 1999 roku. Nasza specjalność to archiwizacja, przechowywanie i niszczenie akt oraz dokumentów. Jako pierwsi w Polsce wdrożyliśmy procedurę odbioru dokumentów w zaplombowanych pojemnikach. Obsługujemy firmy i instytucje, które kładą duży nacisk na kompetentną, fachową realizację zlecenia bezpiecznego obiegu dokumentów od ich wytworzenia do momentu zniszczenia. Zajmujemy się również utylizacją szrotu takiego jak: sprzęt komputerowy, sprzęt biurowy, meble i wyposażenie biurowe, materiały reklamowe i promocyjne, sprzęt RTV i AGD.

  • Digitalizacja dokumentów

    Ciągle narastająca ilość dokumentów w Twojej firmie zabiera Ci przestrzeń którą miałeś w planie inaczej wykorzystać? jest na to sposób! Specjalnie z tą myślą powstała firma Ad Akta. Dzięki powierzeniu nam swoich dokumentów do archiwizacji będziesz miał pełną kontrolę procesu przechowywania i niszczenia, obniżysz koszty administracyjne, uwolnisz powierzchnię biurową i efektywne jej wykorzystanie, będziesz miał szybki dostęp do uporządkowanych dokumentów. Gwarantujemy postępowanie zgodnie z przepisami prawa w zakresie archiwizacji, przechowywania oraz niszczenia dokumentów i nośników informacji Zapraszamy do współpracy.

  • Składowanie dokumentów

    Nasza instytucja jest jedną z najlepszych na rynku, w dziale gospodarki zajmującej się składowaniem, archiwizacją i niszczeniem różnego formatu danych. Skuteczne przechowywanie dokumentów, które wykonuje nasze przedsiębiorstwo z pełną stanowczością w pełni zadowoli wasze oczekiwania oraz wesprze was w dynamicznym rozwoju waszej firmy oraz w znacznym stopniu przyczyni się do ulepszenia organizacji wewnątrz przedsiębiorstwa. Rozwijamy się prężnie w tej branży od przeszło dwudziestu ośmiu lat, cały czas rozszerzając swoją wiedzę w tej dziedzinie i udoskonalając technologię oraz know-how. Naszą niezwykle szeroką ofertę przesyłamy głównie do przedsiębiorstw, które pragną powiększyć swoją przestrzeń w pomieszczeniach użytkowych, uzyskać większy dostęp do dokumentacji, które są składowane, pozyskać więcej środków finansowych, czy zminimalizować swoje koszty działalności podstawowej.

  • Bezpieczne niszczenie dokumentacji

    Świadczymy rozbudowane usługi w zakresieprowadzenia ewidencji archiwizacyjnej, przechowywaniadanych, składowania akt archiwalnych oraz sprzedaży różnego rodzaju rzeczy. Co więcej sprzedajemy regały archiwalne, worki polipropylenowe i kartony archiwalne i inne produkty związane z branżą archiwizacyjną. Niszczenie dokumentów przeprowadzane jest w naszym przedsiębiorstwie takim sposobem, aby w najwyższym stopniu zadowalało oczekiwania naszych klientów oraz by minimalizowało one koszta działania przedsiębiorstw, które dają nam tego rodzaju usługi. Co więcej usługi, które oferuje nasze firma obejmują też: brakowanie dokumentów, zarządzanie dokumentami czyprzechowywanie dokumentacji. Zatem jeżeli, wasze jednostka organizacyjna jest zainteresowana tego rodzajami usług i chcecie przekonać się czym jest sprawne niszczenie dokumentów, to zapraszamy miło do obejrzenia naszej oferty i kontaktu z naszą firmą.

  • Twój partner w szybkim pozyskiwaniu kopii akt i dokumentów.

    R&P - Kancelaria Analiz Rejestrów i Procedur oferuje usługi polegające na szybkim pozyskiwaniu kopii całych akt lub ich wybranych fragmentów oraz pojedynczych dokumentów pochodzących z: - akt sądowych; dokumentów urzędowych; akt rejestrowych (KRS). Posiadając rozeznanie na rynku usług prawniczych oraz usług doradztwa biznesowego, w R&P mamy świadomość, że wyżej wymienione dokumenty są niezbędne przy świadczeniu szeroko pojętych usług profesjonalnych - zarówno na rzecz podmiotów transakcji gospodarczych (fuzje, przejęcia, cesje wierzytelności), jak i pomocy prawnej dla uczestników postępowań sądowych i administracyjnych (w tym podatkowych). Kancelarie prawne, kancelarie doradztwa podatkowego oraz firmy consultingowe nierzadko muszą wysyłać "w teren" swoich pracowników, w celu dokonania przez nich wstępnej analizy i powielenia potrzebnych im dokumentów. Poniesione przy tym koszty dojazdów, noclegów, wyżywienia oraz przede wszystkim wartość czasu pracownika, który mógłby zostać wykorzystany na wykonywanie przez niego merytorycznej pracy, są nie do przecenienia. Mając powyższe na uwadze, Kancelaria Analiz Rejestrów i Procedur oferuje pomoc oraz przejmuje na siebie całą obsługę administracyjno-logistyczną uzyskania wszelkich interesujących Państwa dokumentów.

  • SYSTEM Iwona Łupij - Archiwizacja dokumentów

    Nasze ogromne doświadczenie w branży archiwizacyjnej pozwala na dobór odpowiedniego systemu archiwizacji dla każdej firmy jak i instytucji. Tworzymy od podstaw idealnie funkcjonujące archiwa wraz z przeszkoleniem osoby która będzie zajmować się archiwum po zakończeniu naszych prac. Archiwizujemy dokumenty archiwalne kat. A wraz z przekazaniem ich do Archiwum Państwowego. Tworzymy spisy brakowania oraz pomagamy uzyskać zgodę na zniszczenie dokumentów.

  • Montaż mebli black red white

    Przedsiębiorstwo Elegancko Tomasz Feldman oferuje klientom usługi powiązane z montażem mebli. Siedziba naszej firmy zlokalizowana jest w Warszawie. Teren naszego funkcjonowania obejmuje miasto stołeczne a także pobliskie gminy. Zapewniamy zabezpieczenie mebli filcem, co sprawia, że są one bezpieczne dla podłóg. Realizowane przez nas czynności są zwieńczone przez zebranie opakowań, które pozostały po składaniu. Zapewniamy montaż każdego rodzaju mebli. Proponujemy także świadczenia transportowe mebli a także zapewniamy opcję ich wniesienia.

  • INFORSYS Direct mail

    Zapraszamy do zapoznania się z ofertą firmy Inforsys z Radzymina, jaka od przeszło 15 lat dostarcza nowoczesne rozwiązania z obszaru outsourcingu procesów biznesowych i usług e-commerce. Zajmujemy się obsługą korespondencji masowej, pozwalającą na wielopoziomową komunikację między daną firmą a jej klientami. Świadczymy też usługi z zakresu przechowywania i pakowania przeróżnego typu materiałów. Pomagamy w organizacji dużych akcji promocyjnych i marketingowych. Korzystamy z nowoczesnych rozwiązań technologicznych. Szczegółowe informacje o obszarze naszej działalności odnajdzie Państwo na stronie internetowej.

  • ANNA NAPORA

    W Lublinie mieści się siedziba Biura Rachunkowego BR Napora. Jesteśmy profesjonalną firmą działającą w branży od przeszło 20 lat. Oferujemy kompleksową obsługę z zakresu rachunkowości, księgowości oraz ubezpieczeń. Mamy wymagane zezwolenia a pracujący u nas fachowcy mogą się pochwalić wysokimi kwalifikacjami zawodowymi i bogatym doświadczeniem. Zapewniamy obsługę księgowo-rachunkową firm, obsługę kadr i płac czy też prowadzenie niezbędnych rozliczeń i sprawozdań. Reprezentujemy Klienta przez Urzędami i ZUS a ponadto oferujemy pełen pakiet rozwiązań ubezpieczeniowych. Więcej szczegółów na naszej stronie.

  • Profesjonalne niszczenie dokumentów - ESSI

    Zbyt dużo niepotrzebnych i zdezaktualizowanych dokumentów w firmie, których nie ma gdzie przechowywać? Szafki pękają w szwach? Przyjdziemy z pomocą. Zajmujemy się profesjonalnym niszczeniem wszelkiego rodzaju dokumentów papierowych i elektronicznych. Niszczymy obszerne archiwa, faktury, nieaktualne umowy, kartoteki, folie, klisze, a także dyski twarde, płyty CD/DVD, dyskietki czy karty kredytowe. Dbamy o Państwa bezpieczeństwo dlatego też monitorujemy przebieg wszystkich czynności. Pomagamy także podczas zakupu niszczarek.