VBS Oprogramowanie fakturujące i CRM, tworzenie sklepów internetowych

VBS Oprogramowanie fakturujące i CRM, tworzenie sklepów internetowych

Ocena: 3.8/10 (21 głosów)



Firma VBS projekt rozpoczęła swoją działalność w 2002 r. początkowo wyłącznie o charakterze lokalnym, projektując małe i średnie serwisy internetowe. Z upływem czasu i ilości wykonywanych projektów, oraz rosnącym doświadczeniem programistycznym powstawały bardziej zaawansowane realizacje. W 2003 r. do użytku został oddany pierwszy sklep internetowy zaprojektowany na bazie własnych rozwiązań technicznych naszej firmy. W tym momencie proponujemy programy do wystawiania faktur i CRM, oraz inne oprogramowanie do biur. Dodatkowo oferujemy tworzenie sklepów internetowych. Przetestuj nowoczesne rozwiązania przez 30 dni.



Podobne strony
  • Autocad LT 2011 PL

    Oficjalna strona dystrybutora oprogramowania AutoCAD. Znajdą tu Państwo szereg praktycznych informacji dotyczących historii oprogramowania, dziedzin przemysłu w których jest wykorzystywany, czy miejsc gdzie można to oprogramowanie nabyć. Zapraszamy do zakupu. Najnowsze oprogramowanie sprzedawane przez nas jest dostępne po korzystnych cenach firmy Autodesk. Programy które można nabyć w u nas, posiadają autentyczne licencje. Kupno AutoCAD LT 2010 pozwala na czerpanie prawdziwej przyjemności z prostoty obsługi programu. Jest to program o nieograniczonych wręcz możliwościach. Dzięki temu można tworzyć obiekty, które do tej pory mieściły się tylko w naszej wyobraźni.

  • Intersystem - systemy komputerowe RAKS

    Oprogramowanie RAKS do zarządzania

    Intersystem

    Naszymi klientami są biura rachunkowe, instytucje oraz firmy.

    Wszystkim naszym klientom proponujemy dobór oprogramowania, wdrożenia, szkolenia, konsultacje telefoniczne, pomoc techniczną w zakresie korzystania z programu.

    W naszej ofercie znaleźć można m.in. programy:finansowo- księgowe,
    sprzedażowo-magazynowe,
    kadrowo-płacowe.

    biuro@intersystem.pl
    www.intersystem.pl
    22 846 20 84

  • Pulpit zdalny

    Nasza firma oferuje gotowe rozwiązanie terminalowe dzięki któremu połączysz się zdalnie z dowolnym komputerem bądź serwerem w dowolnym miejscu na ziemi. Rozwiązanie bardzo podobne do Citrix lub TSE, jest natomiast zdecydowanie tańsze. Prosta konfiguracja i bezpłatny support to dodatkowe atuty naszego rozwiązania. Zapraszamy na Naszą stronę internetową by zapoznać się ze szczegółami oferty, oraz pobrania bezpłatnej wersji testowej.

  • Systemy zarządzania produkcją

    Spółka Itelligence jest wiodącym międzynarodowym dostawcą profesjonalnych rozwiązań IT w środowisku systemowym SAP. Asortyment wdrożeń obejmuje oprogramowanie dla firm umożliwiające bardziej racjonalne planowanie zasobów przedsiębiorstwa – oprogramowanie ERP oraz zarządzanie kontaktami z kontrahentami – systemy CRM. Polski oddział Itelligence od kilkunastu lat z sukcesami świadczy skuteczne wdrożenia z dziedziny systemy zarządzania produkcją, takie jak nowoczesny program do obsługi magazynu i zarządzania łańcuchem logistycznym. Do głównych realizacji firmy zaliczane są dedykowane konkretnym usługobiorcom firmowym zoptymalizowane wdrożenia SAP czy realizacje mySAP.

  • Narzędzie do audytu

    Zapraszamy do nawiedzenia naszej witryny online pod słowem: legalność oprogramowania w firmie. Po raz pierwszy na krajowym rynku ukazała się usługa w technologii Cloud Computing dostosowana do zarządzenia zasobami IT. Opiewa duży przełom w rozumowaniu o funkcjonowaniu oddziałów komputerowych. Przy pomocy toola Microaudit nie tylko informatyk, ale każdy kierownik niższego szczebla może zarządzać oprogramowaniem oraz sprzętami związanymi z komputerami w swojej działalności. Przystępna cena, ustalana przez samego odbiorcę na podstawie sprecyzowanych przez niego potrzeb oraz prostota użytkowania powoduje,że może z niego korzystać nawet mała firma. Nakłaniamy do nawiedzenia naszej strony internetowej pod frazą: audyt legalności. Microaudit daje możliwość sprawdzanie asortymentu, planowanie kroków zarządzania asortymentem, tworzenie oszczędności ekonomicznych dzięki doskonałego wyboru licencji w czym asystuje profesjonalista. Serwis nie wymaga przedziwnych kursów a także dawania zatrudnienia innym ludziom. W banalny sposób daje możliwość co dziennie kontrolować prawdziwość programów na komputerze i z każdego zakątka na świecie obserwować rezerwy it. Serdecznie zapraszamy do otworzenia naszej witryny internetowej.

  • Oprogramowanie dla agencji celnych, handlu detalicznego oraz audytu i analizy danych

    SKG S.A. jest przede wszystkim firmą usługową, tworzącą na zlecenie kompleksowe rozwiązania informatyczne dla biznesu i administracji, z zapewnieniem światowych standardów jakości m.in. ISO 9001:2008. Od 25 lat projektujemy, tworzymy, wdrażamy i utrzymujemy dedykowane systemy informatyczne i informacyjne, które działają skutecznie, na dużą skalę, w kraju i za granicą. Najważniejsze dedykowane rozwiązania działają w obszarach takich jak oprogramowanie celne, handel detaliczny, usługi elektroniczne, turystyka i wymiany informacji. Rozwiązania stworzone przez SKG S.A. oferowane obecnie na rynku to WROTA CELNE (oprogramowanie celne stworzone w celu pomocy w elektronicznej wymianie danych między podmiotami gospodarczymi a administracją celną), PLANUS® (system zapewniający tworzenie i wymianę elektronicznych zgłoszeń celnych i komunikatów z systemami Polskiej Administracji Celnej na podstawie dokumentów handlowych, magazynowych i spedycyjnych), ECS VIEW (aplikacja umożliwiająca podmiotom realizować obowiązek archiwizowania i przechowywania przez okres 5 lat dokumentów w formie elektronicznej, zgodnie z obowiązującym stanem prawnym), eSambo (kompleksowe rozwiązanie, stworzone z wykorzystaniem najnowszych technologii informatycznych, obsługujące zarówno zaplecze sklepu i zarządzające kasami), SAMBO Retail Back-Office System (oprogramowanie obsługujące procesy back-office sklepów pracujących w sieci handlowej), e-PLANUS® RETAIL (zintegrowany system zapewniający kompleksową obsługę (back-office i front-office) średnich sieci handlowych), e-PLANUS® CSRA (aplikacja zapewniająca efektywny nadzór nad rozliczeniem różnorodnych środków płatniczych w sieci handlowej). Uzupełniając naszą ofertę, nawiązaliśmy partnerstwa ze światowymi liderami, jak ACL (światowy standard w zakresie analizy i raportowania danych dla celów audytowych i kontrolnych), dab:GmbH (kompletny zestaw rozwiązań niemieckiej firmy dab:GmbH służący do ekstrakcji i analizy dużych wolumenów danych z systemów SAP© R/3), METHODWARE ERA™ (producent oprogramowania do zarządzania ryzykiem i procesami audytowymi), KLEVAS® (system informatyczny wspomagający zarządzanie firmą spedycyjną i transportową), RESULTMAKER Process Platform™ (system wspierający procesy wymiany informacji pomiędzy obywatelami i firmami a administracją publiczną wykorzystywany w Danii).

  • Sklep internetowy oprogramowanie, esklep

    Sprzedaż w internecie to obecnie bardzo dochodowy biznes. Zakupy w internecie robi coraz większa liczba ludzi, gdyż często tak skracają czas przeznaczony na zakupy, nie trzeba czekać w długich kolejkach do kas, a na dodatek towary w sklepach tradycyjnych są droższe. Utworzenie swojego sklepu w internecie wcale nie musi być skomplikowane ani nie wymaga zaawansowanej wiedzy. Wystarczy tylko skorzystać z propozycji Shopera i przetestować tego typu oprogramowanie przez określony czas za darmo.

  • Oprogramowanie mobilne - Companion

    Companion przygotowuje intuicyjne programy dla firm w oparciu o bazy danych: aplikacje na urządzenia z Androidem, systemy zarządzania, programy na zlecenie. Firma specjalizuje się w rozwiązaniach informatycznych dla agencji BTL, agencji wynajmu przedstawicieli handlowych, agencji pośrednictwa pracy, urzędów i zakładów publicznych. Optymalizuje m.in. procesy logistyczne, agregacji danych i obiegu dokumentów. Hostowanie oraz przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ich ochronie jest mocną stroną. Zespół programistów dostrzega spory potencjał w platformach otwartoźródłowych (open-source), z tego powodu też jego pasją są aplikacje mobilne na system Android. Technologicznie najbliższe jest mu tworzenie oprogramowania w językach Java i PHP. Przygotowane aplikacje charakteryzują się prostotą, ergonomią i komfortem użytkowania. Są na tyle intuicyjne, że zapamiętanie ich obsługi przebiega błyskawicznie. W ofercie gotowego oprogramowania zawierają się: Mobile Companion - aplikacja do raportowania prac w terenie; System BTL reports - platforma do zarządzania projektami promocyjnymi, merchandisingowymi, vansellingowymi itd.; System Mobile reports - do zarządzania projektami zamówieniowymi i sprzedażowymi. Firma Companion ma możliwość oszacować opłacalność wdrożenia niemal każdego rozwiązania informatycznego.

  • Program do medycyny pracy

    Opis programu obsługującego medycynę pracy. Ergonomiczny i intuicyjny program wielostanowiskowy z możliwością pracy w wielu oddziałach. Posiada rozbudowany moduł obsługi dokumentacji elektronicznej, tworzenia szablonów dokumentów. Program pozwala na pełne zarządzanie cyklem życia umowy. Każda umowa może mieć przypisanych wiele cenników z badaniami. Zapraszamy na stronę aby dowiedzieć się więcej!

  • Platforma handlowa - nextbuy24.com

    Nasz serwis to platforma zakupowa i przetargowa, która odpowiada za kompleksowe kojarzenie ze sobą dostawców i kupców. Szybko przekonasz się, że dzięki naszemu podejściu zagwarantujesz sobie naprawdę doskonałe rezultaty, które będą mogły sprawić, że w ekspresowy sposób wzniesiesz swoje działania na jeszcze lepszy poziom. Warto przyjrzeć się nam z bliższej perspektywy. Gwarantujemy, że to będą dosyć mocne i konkretne profity dla biznesu. Zobacz i sprawdź jakie zalety jeszcze się wiążą z takim działaniem.