ACNET prowadzenie nadzoru robót telekomunikacyjnych

ACNET prowadzenie nadzoru robót telekomunikacyjnych

Ocena: 2.1/10 (24 głosów)



Z przyjemnością przedstawiamy Państwu propozycję firmy ACNET. Na rynku telekomunikacyjnym działamy od 1997 roku. Siedziba naszego biura mieści się w Warszawie. Proponujemy Państwu duży wybór urządzeń i systemów dostępu abonenckiego. Dostarczamy kompleksowe rozwiązania VoIP, switche, przełącznice, nadajniki optyczne CATV, moduły, mufy, splitery optyczne i wiele innych. Ponadto zapewniamy fachowe doradztwo, wsparcie teczhnicze, projekt i budowę sieci telekomunikacyjnych, a także wszelkie instalacje i konfiguracje. Realizujemy też serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. Jeśli są Państwo zaciekawieni naszą propozycją - prosimy o kontakt. Więcej na stronie www.



Podobne strony
  • Powiadom klienta o nowej ofercie

    Firma TeleCom świadcząca do tej pory usługi telekomunikacyjne wychodzi na przeciw oczekiwaniom swoich klientów i wdraża nową usługę pod nazwą Telekomunikat. To nowatorska forma pozyskiwania nowych klientów i utrzymywania pozytywnych relacji z już posiadanymi.
    Aplikacje, które wchodzą w skład Telekomunikatu to 2 Text, 2 Voice i Gadatek. Dzięki nim możesz wysyłać seryjne smsy: powitaj nowych klientów
    przedstaw nową ofertę
    przypomnij o zbliżającym się terminie płatności lub
    podziękuj za płatność w terminie
    Ponadto możesz wysyłać masowe komunikaty głosowe lub przeprowadzać automatyczne ankiety. Nie będziesz już potrzebował konsultantów, dodatkowych stanowisk pracy- badanie przeprowadzi 2 Voice, dodatkowo wyświetli na bieżąco wyniki kampanii, a na koniec przedstawi je w arkuszy kalkulacyjnym.

    Po szczegóły oferty zapraszamy do kontaktu z naszym biurem.

  • Thulium s.c. - systemy call center, systemy contact center

    Thulium dostarcza rozwiązania z zakresu Call Center, Contact Center oraz central telefonicznych IP PBX.Dysponując własnym oprogramowaniem Call Center Thulium sprawuje całkowitą kontrolę nad procesem rozwoju oprogramowania call center oraz dopasowania go do specyficznych wymagań klientów. Bierzemy pod uwagę, że różne jednostki call center mogą posiadać inną specyfikę pracy i rozliczania pracowników, dlatego wiele naszych funkcjonalności jest przygotowywanych na indywidualne zamówienie klienta.

  • Pomiary reflektometryczne

    Przedsiębiorstwo Core Technologies to jedna z niewielu przedsiębiorstw w Polsce która zajmuje się takimi usługami jak spawanie światłowodów czy pomiary reflektometryczne. Funkcjonujemy na polskim rynku od wielu lat profesjonalnie wypełniając Nasze zadania. Zapraszamy wszystkich, którzy potrzebują Naszej pomocy do kontaktu najlepiej przez stronę internetową. Zlokalizowani jesteśmy we Wrocławiu, do którego uprzejmie zapraszamy. Dla stałych klientów przewidziane są rabaty na innego rodzaju usługi, znaleźć je można na Naszej oficjalnej stronie internetowej. Znaleźć można również wszelkie informacje na temat światłowodów.

  • Nowoczesny System Call Center - Nexus Call Center

    Nexus Call Center – inwestycja w Nowoczesny System Call CenterPo co firmy inwestują nowoczesne systemy Call Center? Z tego samego powodu z którego doskonale zorganizowana fabryka zastąpiła manufakturę, a komputery zastąpiły liczydła. Wyobrażasz sobie, żeby księgowa w Twojej firmie używała liczydła zamiast profesjonalnego programu księgowego? Czy wyobrażasz sobie lot w kosmos bez technologii informatycznych?Dzięki Nexus Call Center możesz więcej osiągać przy mniejszym nakładzie pracy. Czyli pracować mniej – zarabiać więcej. Nexus Call Center to nowoczesny system wspierający pracę telemarketingu:
    • System zarządzania klientami
    • Nowoczesna centrala telefoniczna
    • Narzędzia planowania pracy telemarketerów
    • Narzędzia kontroli pracy telemarketerów.
    • Narzędzia wsparcia handlowców i back-office.

    Dzięki profesjonalnemu systemowi Call Center, każdy Twój nowy pomysł biznesowy i każda akcja sprzedażowa może wymagać o połowę mniej nakładów pracy i może generować 2 razy więcej sprzedaży i zleceń.Wzrost efektywności pracy sprawi, że po system spłaci się sam, a Twoje zyski zaczną rosnąć wprost proporcjonalnie do wzrostu efektywności pracy Twojego Call Center.Nasze doświadczenia wskazują, że w większości przypadków, wdrożenie Nexus Call Center powoduje co najmniej dwukrotne (a czasem nawet trzykrotne) zwiększenie efektywności pracy w porównaniu z tradycyjnym telemarketingiem. Pomyśl. Gdyby Twoje koszty telemarketingowe zmniejszyły się o połowę, a rezultaty wzrosły, to w co zainwestujesz zaoszczędzone i zarobione w ten sposób pieniądze?Skontaktuj się z nami, zarezerwuj sobie termin spotkania i zacznij w końcu zarabiać na telemarketingu!

  • Call center

    Focus Telecom Polska to firma świadcząca usługi dla sektora biznesowego, które bazują na rozwiązaniach cloud computing. Usługi te działają na zasadzie aplikacji webowych udostępnianych odbiorcom, co ułatwia ich proces wdrażania i obsługi. Rozwiązania oferowane przez firmę Focus Telecom obejmują rozwiązania call center, crm, ivr, pbx, systemy telekonferencyjne. Korzystając z naszych systemów call center, klienci mogą zoptymalizować swoje wyniki sprzedaży i obsługę klientów. Rozwiązania IVR i PBX pomogą skutecznie rozporządzać ruchem telefonicznym w instytucji. Dzięki telekonferencji możliwa będzie łączność i przeprowadzanie prezentacji biznesowych z wieloma osoba mi jednocześnie. Poprawę procesów wewnętrznych i procesów BOK umożliwi system CRM.

  • www.nowatel.com

    Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Nowatel proponuje wysokiej klasy rozwiązania informatyczne i telekomunikacyjne. Wśród nich wymienić należy między innymi systemy dyspozytorskie oraz systemy alarmowania. Wyróżniają się one spośród innych dostępnych na rynku rozwiązań tym, że łączą w sobie wszelkie możliwe technologie komunikacji. W platformach połączone zostały między innymi telefonię cyfrową, stacjonarną, jak również analogową łączność radiową. Firma oferuje także integrację istniejących już u klienta systemów telekomunikacyjnych.

  • GLOB-AL osprzęt światłowodowy Olsztyn

    GLOB-AL to przedsiębiorstwo dystrybucyjno-usługowe funkcjonujące już od wielu lat na polskim rynku. Firma gwarantuje rozwiązania dla sektorów telekomunikacyjnego, teleinformatycznego i energetycznego. Klientami GLOB-AL są nie tylko operatorzy tych sieci, ale też operatorzy tv, firmy wykonawcze, monterzy oraz instalatorzy. Oferta firmy obejmuje zarówno elementy do budowy sieci, jak i potrzebne narzędzia. Atutem GLOB-AL jest kompleksowe podejście do realizowanych projektów - obejmujące zarówno pomoc w doborze odpowiedniego produktu, jak również jego dostawę na plac budowy. Więcej o przedsiębiorstwie na stronie.