Hotel Ivolita

Ocena: 3.2/10 (16 głosów)

W samym centrum starówki miasta Druskienniki, przy spokojnej, małej uliczce św. Jakuba (Šv. Jokūbo), nieopodal lecznic miejskich i parku rozrywek wodnych, otworzył swe drzwi nowy przytulny hotel „IVOLITA“. Do dyspozycji jest 27 pokoi, 54 miejsca.
Nowoczesne pokoje zaspokoją potrzeby nawet najbardziej wybrednych gości. Do wyboru są pokoje dwuosobowe, mini apartamenty i apartamenty, wyposażone w telefony, lodówki, telewizory oraz łącze internetowe.

Podobne strony
  • Hotel Lublin

Spacery po zadbanej i wyszukanej ścieżce są kolejną z istotnych mocnych stron wypoczynku w naszym o wysokim standardzie Hotelu, umiejącym przenieść naszego gościa w świat starożytnej epoki. Nowomodny styl i wyrafinowanie w nietuzinkowy tryb wpływają na urok tego miejsca. Zlokalizowana tu restauracyjka może zaspokoić najbardziej fantazyjne gusta naszego gościa. W szerokim zakresie znanymi są konferencje, jakie udostępnia Hotel Lublin.

• Hotel MIESZKO

Hotel Mieszko Rzeszów to doskonałe miejsce, w którym można zamówić noclegi w Rzeszowie. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży hotelarskiej, możemy zagwarantować Państwu bardzo dobre warunki, a także profesjonalną obsługę. Mieszko jest to nowoczesny i komfortowy hotel o doskonałej lokalizacji. Do dyspozycji naszych Gości przygotowaliśmy pokoje jedno-, dwu- i trzyosobowe. Każdy z nich jest wyposażony w oddzielną łazienkę i ponadto w każdym pokoju znajduje się telewizor i Internet. Wszystkie pokoje zostały świetnie zaaranżowane, są więc nie tylko estetyczne, ale także wygodne. Na Gości czekają też sale konferencyjne na 35 osób, które są wyposażone w projektor multimedialny, ekran, mikrofony bezprzewodowe oraz telewizor. Sala taka może być użyta do różnego typu spotkań biznesowych i szkoleń. Warto zorganizować u nas imprezy firmowe, zarówno te oficjalne, jak i te mające charakter integracyjny. W naszym hotelu odbywają się również imprezy okolicznościowe, takie jak chrzciny, komunie czy też jubileusze. W naszym hotelu mogą zawsze Państwo liczyć na miłą oraz fachową obsługę. Pragniemy stworzyć naszym Gościom doskonałe warunki do wypoczynku. Jesteśmy otwarci na potrzeby naszych Gości, dokładamy wszelkich starań, by pobyty u nas były miłe i komfortowe. Naszym Gościom oferujemy też bezpłatny parking. Płatności za pobyt można regulować gotówką, przelewem albo kartą kredytową. Dzieci do lat 4 kwaterowane są bezpłatnie. Aby łatwo było Państwu do nas trafić, w zakładce kontakt umieściliśmy mapę dojazdu. Osoby będące zainteresowane pobytem w hotelu Mieszko, mogą dokonać rezerwacji online za pomocą witryny www.Mieszko-Hotel.pl.

• Hotel Polski Pod Białym Orłem, Kraków

Hotel Polski Pod Białym Orłem to trzygwiazdkowy, zabytkowy hotel. Położony jest w samym sercu Krakowa - obok Bramy Floriańskiej. W pobliżu hotelu znajduje się Muzeum Czartoryskich, teatr Słowackiego, Rynek Główny z Sukiennicami. Od Dworca Głównego dzieli nas 5 minutowy spacer.

Pokoje

Hotel Polski dysponuje komfortowymi pokojami 1,2,3-osobowymi oraz apartamentami. Przystosowany jest do obsługi osób niepełnosprawnych. W całym obiekcie jest bezpłatny dostęp do Internetu. Przygotowaliśmy specjalne udogodnienia dla rodzin z dziećmi.

Centrum Konferencyjne

Hotel dysponuje nowym Centrum Konferencyjnym, na które składa się:Sala Pełkinie - 40 osób
    Pokój VIP - 6 osób
    Pokój Klewań - 6 osób
    [*]RecepcjaWszystkie pomieszczenia są klimatyzowane, wyposażone w nowoczesny sprzęt konferencyjny.

• Porównywarka cen hoteli

Zapraszamy do nowego systemu porównania cen hoteli, który umożliwi każdemu użytkownikowi szybkie i sprawne znalezienie hotelu w dowolnej części globu. Dzięki zaawansowanej opcji porównawczej strona daje dostęp do wszystkich baz hotelowych i rezerwacyjnych w internecie.

Skupiamy się także na hotelach w poszczególnych miastach Europy, ale też świata. W ciągu ostatnich miesięcy gruntownie zrecenzowaliśmy najtańsze hotele w Barcelonie i wybraliśmy parę sprawdzonych propozycji. Każdy znajdzie tu coś dla siebie. Odwiedziliśmy też Skandynawię, żeby odszukać sprawdzone i tanie hotele w Oslo. W czasie naszych peregrynacji po Europie dotarliśmy też do Niemiec. Dzięki temu możemy zaprezentować tanie noclegi w Berlinie dla każdego.

• Hotel Śródmiejski zaprasza do winnego grodu - najlepsze noclegi w mieście

Śródmiejski Hotel Zielona Góra serdecznie zaprasza do miasta winem i żużlem żyjącego.Hotel Śródmiejski położony jest na zielonogórskiej starówce.atrakcyjne umiejscowienie Hotelu w Zielonej Górze powoduje, że jest to najlepiej położony zielonogórski hotel. Hotel Zielona Góra - Śródmiejski położony na zielonogórskim deptaku, otoczony pięknymi starymi kamienicami, zachwyca nie tylko z zewnątrz ale i wewnątrz! eleganckie i atrakcyjne wnętrza zostały przygotowane tak, by każdy gość czuł się w nich komfortowo. Do dyspozycji naszych gości przygotowaliśmy 69 bardzo atrakcyjnych pokoi z widokiem na zielonogórski deptak oraz 6 apartamentów. Staraliśmy się urządzić pokoje w taki sposób, aby gościom było nie tylko wygodnie, ale i przyjemnie – zdając sobie sprawę z tego, że ciężko sprostać wymaganiom estetycznym każdego klienta, postawiliśmy na elegancję. Dzięki takiej lokalizacji goście Hotelu Śródmiejskiego ze wszystkich okien podziwiać mogą deptak Zielonej Góry, a goście z wyższych pięter zobaczyć mogą nawet większą część miasta.Do dyspozycji naszych gości przygotowaliśmy 69 bardzo atrakcyjnych pokoi z widokiem na zielonogórski deptak oraz 6 apartamentów. Staraliśmy się urządzić pokoje w taki sposób, aby gościom było nie tylko wygodnie, ale i przyjemnie – zdając sobie sprawę z tego, że ciężko sprostać wymaganiom estetycznym każdego klienta, postawiliśmy na elegancję. Dzięki takiej lokalizacji goście Hotelu Śródmiejskiego ze wszystkich okien podziwiać mogą deptak Zielonej Góry, a goście z wyższych pięter zobaczyć mogą nawet większą część miasta. Dodatkowo hotel Zielona Góra dysponuje specjalną salą konferencyjną wyposażoną w najwyższej jakości sprzęt multimedialny – dzięki temu hotel jest w pełni dostosowany do organizowania profesjonalnych konferencji. Dodatkowo na terenie całego Hotelu Śródmiejskiego Zielona Góra do dyspozycji gości podłączono bezprzewodowe łącze internetowe WiFi, dzięki czemu goście mogą bez problemu łączyć się z internetem zarówno w pokojach jak i w bufecie i w każdym innym dowolnym miejscu w hotelu Zielona Góra.

• Szkolenia Wielkopolska

Hotel Remes Sport Spa w Opalenicy jest najlepszym miejscem na zaplanowanie szkolenia lub spotkania firmowego. Położenie hotelu pozwala na łatwy dojazd z lotniska oraz autostrady, jak również na zobaczenie Poznania i jego malowniczych okolic. W obrębie hotelu znajduje się 7 kompleksów konferencyjnych, dedykowanych na konferencje. Nowoczesne i profesjonalne oprzyrządowanie, jakie znajduje się w w kompleksach konferencyjnych, daje naszym klientom funkcjonalność oraz wygodę. Nasze centrum konferencyjne znajdzie miejsce dla nawet czterystu uczestników konferencji. W każdej sytuacji można powiększyć przestrzeń sali poprzez rozsunięcie przesuwnych ścian pomiędzy salami.

• Hotel Wrocław

Tanie noclegi Wrocław to miejsce położone w zacisznej części Wrocławia. Oferujemy 16 komfortowo urządzonych pokoi z łazienką oraz dostępem do telewizora oraz bezpłatnego Wi-Fi na terenie całego obiektu. Ponadto Noclegi Wrocław oferują również bezpłatny parking oraz śniadanie w cenie noclegu. Hotel Wrocław jest idealnym miejscem dla wszystkich osób ceniących sobie ciszę i spokój. Nasz obiekt jest również dobrze skomunikowany z resztą miasta i centrum. Zapraszamy do wypoczynku na naszym tarasie lub w strefie barowo-restauracyjnej.

• Hotele-warszawa.net.pl

Przeczytaj o hotelu Hilton w Warszawie. Dowiedz się, co oferuje Intercontinental i jakie standardy usług świadczy hotel Bristol. Na stronie internetowej www.hotele-warszawa.net.pl przedstawiamy recenzje najlepszych obiektów hotelowych w stolicy. Publikujemy informacje dotyczące oferowanych pokoi i apartamentów, usług gastronomicznych czy strefy biznesowej. Nie zapominamy też o ofercie relaksacyjnej i rekreacyjnej, jaką posiada każdy hotel.