Public Relations - Pracownia Kresek

Public Relations - Pracownia Kresek

Ocena: 1.9/10 (45 głosów)



Pomagamy małym firmom rosnąć! Pracujemy z micro-przedsiębiorstwami, które szukają sposobu by zaistnieć, mają potrzebę rozwoju i wzrostu. Budujemy strategie marketingowe, których największą inwestycją jest klient, drugi człowiek. Tworzymy marki osobiste, emocjonalne i proste, inwestując głównie w wyobraźnię i energię. Doradzamy i szkolimy w postaci przyjemnej, przyjacielskiej rozmowy. Działamy w zakresie public relations, branding, rebranding, kreowanie wizerunku firmy i produktu, social media, corporate identity. Skutecznie stosujemy marketing partyzancki i marketing szeptany.



Podobne strony
  • STOCKinfo – Agencja Komunikacji Zintegrowanej

    Działamy w obszarze szeroko pojętej komunikacji zintegrowanej, specjalizujemy się w kompleksowej obsłudze spółek giełdowych notowanych na giełdzie NewConnect oraz Rynku Głównym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Zajmujemy się kształtowaniem polityki informacyjnej i zarządzaniem relacjami inwestorskimi. Wspieramy wykonywanie obowiązków informacyjnych – raporty bieżące i okresowe. Budujemy strategię komunikacji, pomagamy kreować wizerunek, tworzyć i wprowadzać nowe marki na rynek, jak również promować już istniejące. Wykorzystujemy nowoczesne narzędzia marketingowo-reklamowe, by w skuteczny sposób realizować cele biznesowe naszych Klientów.

    Specjalizujemy się w:
    • Public Relations
    • Investor relations
    • Marketing i reklama
    • Tworzenie zintegrowanych stron www
    • Projektowanie graficzne
    • Pozycjonowanie stron
    • Administrowanie usługami
    • Doradztwo projektów IT
    • Szkolenia profilowane
    • Zarządzanie własnymi portalami branżowymi PR-IR
    • Copywriting, teksty i artykuły prasowe
    • Dystrybucja produktów i usług firm zewnętrznych

    Naszą agencję tworzy zespół specjalistów z różnych dziedzin: kreacji wizualnej, PR, IR, reklamy, finansów, szkoleń, informatyki i prawa. Jesteśmy rzetelni, kreatywni i otwarci na nowe wyzwania.

    Zapraszamy do współpracy

  • Agencja Social Media

    Agencja Public Relations HarmoniquePR. Informacja jest tym, czego poszukuje większość internautów. Serwisy i portale dostarczają codziennie wiadomości milionom Polaków. Działania w zakresie Media Relations on-line są dla Ciebie optymalnym rozwiązaniem jeśli chcesz, żeby Twoja marka stała się bardziej rozpoznawalna i dotarła do zupełnie nowych odbiorców, a dodatkowo zyskała pozytywny wizerunek. Przeprowadzamy audyt mediów, przygotowujemy materiały prasowe i ich dystrybucję.

  • Abc...PR Agencja Promocji Wizerunku PR plus Mix-Marketing

    abc...PR Agencja Promocji Wizerunku, to firma oferująca usługi z zakresu public relations oraz mix-marketingu. Promujemy firmy w Internecie, dbamy o dobre relacje klientów z otoczeniem (tj. z lokalną władzą, konsumentami, mediami, blogerami, konkurencją, kontrahentami, pracownikami firmy), organizujemy wydarzenia firmowe i różnorodne eventy, by później za pomocą narzędzi media relations informować o nich środowisko lokalne. Dążymy do tego by, po pierwsze, o naszych klientach było mówione i to mówione dobrze, po drugie, by nasi klienci szybko zauważyli realne zyski płynące ze współpracy z abc...PR.

    Współpracując z nami nie przepłacisz, ale na pewno Ci się to opłaci!

  • Agencja reklamowa PR public relations

    Polski rynek agencji PR sięga roku 1991. Podstawową usługą, oferowaną przez agencje PR jest obsługa media relations.
    Rynek można podzielić na następujące segmenty:
    1. Freelancerzy – pojedyncze osoby zazwyczaj bez własnego biura. Ich niewątpliwą zaletą są niskie koszty obsługi. Zdarza się, że międzynarodowe firmy szukające oszczędności decydują się na taką współpracę. Zazwyczaj współpraca kończy się gdy zbiegnie się sytuacja kryzysowa z chorobą freelancera.
    2. Małe agencje lokalne obsługujące lokalnych klientów często są to poszczególne placówki handlu detalicznego jak centrum handlowe, mogą to też być restauracje, hotele, itp. Agencje lokalne obsługujące znaczących krajowych i międzynarodowych klientów.
    3. Agencje sieciowe – obsługują klientów zarówno międzynarodowych sieciowo lub tylko lokalnie. Obsługują też znaczące budżety klientów krajowych. Dominujące udziały są zazwyczaj w posiadaniu innej firmy na innym kontynencie. Ich zaletą jest dostęp do międzynarodowego know how.
    4. Hybrydowe agencje PR – posiadają zalety agencji lokalnych i międzynarodowych. Korzystają z doświadczenia swoich kolegów z różnych krajów. Kluczowe decyzje, które wymagają właściciela są podejmowane na miejscu, ponieważ szefami w danym kraju są osoby, które się w nim wychowały i zarazem są właścicielami – zgodnie z zasadą, że właściciele samochodów są ostrożnymi kierowcami.
    Najlepsze agencje PR produktowy realizują od ponad 20 lat.

    Z upływem lat rynek agencji staje się coraz bardziej konkurencyjny – podmiotów przybywa i agencje i szukają one oszczędności. Niestety niektóre oszczędności potrafią się zemścić. Przykładowo wiele agencji powierza odpowiedzialne zadania praktykantom, których pracę rzadko kiedy kontrolują przełożeni. Efekty – strach pomyśleć skoro błędy popełniają fachowcy np. któregoś dnia okazało się, że klient na Fanpage’u pewnego operatora komórkowego zapytał się jak może zrezygnować z usługi. Jakie było zdziwienie fanów, gdy zobaczyli, że to pytanie zadał Admin fanpage’a i po chwili sam sobie na nie odpowiedział.

    Niejedna duża Agencja PR oferuje pełny zakres usług i zatrudnia doświadczonych ekspertów od CSR, zarządzania sytuacjami kryzysowymi, itp.

  • Wideomarketing

    Klienci, którzy rozpoczynają przygodę z public relations, powinni trafić na solidnego partnera biznesowego, jakim jest Binaria Communications, która pomoże w zarządzaniu sytuacją kryzysową czy PR produktowym. Warto wykorzystać potencjał agencji PR także w relacjach ze społecznością lokalną czy w trakcie kręcenia klipów wideo. Agencja public relations z Warszawy sporą wagę przykłada do prac wideomarketingu. Film korporacyjny czy inne filmy wideo będą z pewnością ważnym składnikiem strategii komunikacyjnej spółki. Dla spółek, które już korzystały z agencji public relations, ważkim elementem będzie olbrzymie doświadczenie działających w niej osób. Trzon Binarii stanowią profesjonaliści, którzy wiele lat spędzili w działaniach w korporacjach lub dla korporacji. Doświadczenie to przekłada się na efekt współpracy public relations i ułatwia uzyskanie wybornych efektów w branżach komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. Binaria to inspirująca jakość w nastawieniu do public relations. Ważkim aspektem jest lokalizacja agencji public relations. Public relations z Warszawy wykonuje się bezapelacyjnie prościej tudzież przede wszystkim skuteczniej. To powoduje, iż wybór agencji public relations Binaria Communications jest dobrą decyzją inwestycyjną w komunikację, ludzi i biznes.

  • Wordsmith PR

    Agencja PR Olsztyn. Karolina Sieniawska. Kreatywność, wiarygodność, podążanie za światowymi trendami i znajomość narzędzi bezpośrednio przekładają się na zaufanie. Doradztwo Public Relations, komunikacja i wizerunek. Kompleksowa strategia komunikacji z mediami. Interactive, Event Management. Kreowanie strategii przedsiębiorstwa uwzględniającej interesy społeczne, ochronę środowiska, inwestowanie w zasoby ludzkie.

  • Agencja public relations

    Exacto jest agencją PR . Wykonuje zadania z zakresu m.in. Internet PR, media relations, komunikacja wewnętrzna i kryzysowa. Internet PR przyczynia się m.in. do szybkiego reagowania w sytuacjach kryzysowych oraz przepływu informacji między klientami a firmą. Operacje w obszarze media relations realizujemy dzięki tworzeniu informacji przesyłanych do mediów. Organizujemy również konferencje prasowe. Wysokiej klasy strategie z zakresu komunikacji marketingowej mają na celu kreację wizerunku.

  • Reklama w mediach

    Powołaliśmy agencję PR Lemon po to, aby pomagać w kreowaniu pozytywnego wizerunku naszych klientów w mediach nowych i tradycyjnych. W tym zakresie świadczymy kompleksową obsługę, która obejmuje m. in. prowadzenie biur prasowych, kampanii medialnych i monitoringu mediów. Naszą domeną jest PR produktowy, wewnętrzny, e-PR, social media PR. Dodatkowo pomagamy we wprowadzaniu marek na rynek. Sprawdź naszą pełną ofertę już teraz!

  • Agencja relacji inwestorskich - Martis-Consulting

    Poniższa strona należy do korporacji, którą jest agencja PR. Pochwalić się ona ma prawo niemałym doświadczeniem i współpracą z wieloma znanymi przedsiębiorstwami. Jeśli cenisz sobie usługi na najwyższym poziomie, profesjonalizm i indywidualne nastawienie do kontrahenta, koniecznie sprawdź szczegóły przygotowanej oferty. Wszystkie ważne z Twojego punktu widzenia wiadomości odnajdziesz na tej domenie, w związku z tym jak najszybciej zdecyduj się na nią wstąpić. Już po kilku chwilach tam spędzonych zrozumiesz, że znalazłeś słuszny podmiot.

  • Agencja PR Warszawa

    Potrzebujesz profesjonalnego doradztwa komunikacyjnego? Nie mogłeś lepiej trafić. Sasal Public Relations to specjaliści z wieloletnim stażem, którzy doskonale znają specyfikę mediów. Oferujemy kompleksowe strategie komunikacji dla marek wykorzystując najnowocześniejsze trendy i technologie. W zakres naszego działania wchodzi wprowadzenie nowych marek na rynek, kampanie rebrandingowe, social media, content marketing, konferencje prasowe oraz szkolenia z zakresu budowania wizerunku marki. Ponadto, zajmujemy się przeprowadzaniem audytu wizerunku, tworzeniem strategii komunikacji, wdrożeniem globalnych platform komunikacji oraz przeprowadzaniem szkoleń medialnych. Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z naszą pełną ofertą dostępną na stronie internetowej.