Zintegrowane Usługi Komunikacyjne

Zintegrowane Usługi Komunikacyjne

Ocena: 2.1/10 (51 głosów)



Agencja PR HEIMA to nowoczesne studio komunikacyjne realizujące projekty marketingowe marek i produktów dla klientów biznesowych. Specjalizuje się w obszarach brand PR, social media i eventów. Proponuje zintegrowane usługi komunikacyjne PR dla startupów oraz firm o ugruntowanej pozycji na rynku. Stawia na innowacyjne rozwiązania, elastyczność i doświadczenie by sprostać potrzebom rynku. Działamy na terenie Warszawy. Zapraszamy do współpracy.



Podobne strony
  • STOCKinfo – Agencja Komunikacji Zintegrowanej

    Działamy w obszarze szeroko pojętej komunikacji zintegrowanej, specjalizujemy się w kompleksowej obsłudze spółek giełdowych notowanych na giełdzie NewConnect oraz Rynku Głównym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Zajmujemy się kształtowaniem polityki informacyjnej i zarządzaniem relacjami inwestorskimi. Wspieramy wykonywanie obowiązków informacyjnych – raporty bieżące i okresowe. Budujemy strategię komunikacji, pomagamy kreować wizerunek, tworzyć i wprowadzać nowe marki na rynek, jak również promować już istniejące. Wykorzystujemy nowoczesne narzędzia marketingowo-reklamowe, by w skuteczny sposób realizować cele biznesowe naszych Klientów.

    Specjalizujemy się w:
    • Public Relations
    • Investor relations
    • Marketing i reklama
    • Tworzenie zintegrowanych stron www
    • Projektowanie graficzne
    • Pozycjonowanie stron
    • Administrowanie usługami
    • Doradztwo projektów IT
    • Szkolenia profilowane
    • Zarządzanie własnymi portalami branżowymi PR-IR
    • Copywriting, teksty i artykuły prasowe
    • Dystrybucja produktów i usług firm zewnętrznych

    Naszą agencję tworzy zespół specjalistów z różnych dziedzin: kreacji wizualnej, PR, IR, reklamy, finansów, szkoleń, informatyki i prawa. Jesteśmy rzetelni, kreatywni i otwarci na nowe wyzwania.

    Zapraszamy do współpracy

  • Wrocław agencja modowa

    „Avando PR jest w modzie”! Agencja PR Wrocław to pracowania wizerunku prowadzona przez zgrany i obfity w doświadczenia zespół, wykorzystująca innowacyjne i kreatywne pomysły, oryginalne rozwiązania, dzięki czemu ŚWIAT może się dowiedzieć o Twojej działalności i wyjątkowości Twojej gamy produktów. Agencja modowa powstała, aby tworzyć jednolite strategię komunikacyjne, w szczególności dla polskich marek odzieżowych, aby wywindować je na skale Europejską, a może i światową. Firma mocno wspiera i rozwija gałąź social media oraz wspiera procesy sprzedażowe w sklepach internetowych.

  • Agencja Social Media

    Agencja Public Relations HarmoniquePR. Informacja jest tym, czego poszukuje większość internautów. Serwisy i portale dostarczają codziennie wiadomości milionom Polaków. Działania w zakresie Media Relations on-line są dla Ciebie optymalnym rozwiązaniem jeśli chcesz, żeby Twoja marka stała się bardziej rozpoznawalna i dotarła do zupełnie nowych odbiorców, a dodatkowo zyskała pozytywny wizerunek. Przeprowadzamy audyt mediów, przygotowujemy materiały prasowe i ich dystrybucję.

  • Agencja reklamowa PR public relations

    Polski rynek agencji PR sięga roku 1991. Podstawową usługą, oferowaną przez agencje PR jest obsługa media relations.
    Rynek można podzielić na następujące segmenty:
    1. Freelancerzy – pojedyncze osoby zazwyczaj bez własnego biura. Ich niewątpliwą zaletą są niskie koszty obsługi. Zdarza się, że międzynarodowe firmy szukające oszczędności decydują się na taką współpracę. Zazwyczaj współpraca kończy się gdy zbiegnie się sytuacja kryzysowa z chorobą freelancera.
    2. Małe agencje lokalne obsługujące lokalnych klientów często są to poszczególne placówki handlu detalicznego jak centrum handlowe, mogą to też być restauracje, hotele, itp. Agencje lokalne obsługujące znaczących krajowych i międzynarodowych klientów.
    3. Agencje sieciowe – obsługują klientów zarówno międzynarodowych sieciowo lub tylko lokalnie. Obsługują też znaczące budżety klientów krajowych. Dominujące udziały są zazwyczaj w posiadaniu innej firmy na innym kontynencie. Ich zaletą jest dostęp do międzynarodowego know how.
    4. Hybrydowe agencje PR – posiadają zalety agencji lokalnych i międzynarodowych. Korzystają z doświadczenia swoich kolegów z różnych krajów. Kluczowe decyzje, które wymagają właściciela są podejmowane na miejscu, ponieważ szefami w danym kraju są osoby, które się w nim wychowały i zarazem są właścicielami – zgodnie z zasadą, że właściciele samochodów są ostrożnymi kierowcami.
    Najlepsze agencje PR produktowy realizują od ponad 20 lat.

    Z upływem lat rynek agencji staje się coraz bardziej konkurencyjny – podmiotów przybywa i agencje i szukają one oszczędności. Niestety niektóre oszczędności potrafią się zemścić. Przykładowo wiele agencji powierza odpowiedzialne zadania praktykantom, których pracę rzadko kiedy kontrolują przełożeni. Efekty – strach pomyśleć skoro błędy popełniają fachowcy np. któregoś dnia okazało się, że klient na Fanpage’u pewnego operatora komórkowego zapytał się jak może zrezygnować z usługi. Jakie było zdziwienie fanów, gdy zobaczyli, że to pytanie zadał Admin fanpage’a i po chwili sam sobie na nie odpowiedział.

    Niejedna duża Agencja PR oferuje pełny zakres usług i zatrudnia doświadczonych ekspertów od CSR, zarządzania sytuacjami kryzysowymi, itp.

  • Agencje public relations

    Firma Entertainment Group to doświadczeni gracze na rynku reklamowym. Wieloletnie doświadczenie i kreatywność połączona z profesjonalizmem doprowadziła do współpracy agencji pr z Warszawy z takimi gigantami jak Coca Cola czy Carlsberg. Gwarancja usług reklamowych i promocyjnych na najwyższym poziomie oraz organizacja niezapomnianych imprez oraz eventów promocyjnych, które każdemu klientowi zapadną w pamięć.

  • Agencja public relations

    Exacto jest agencją PR . Wykonuje zadania z zakresu m.in. Internet PR, media relations, komunikacja wewnętrzna i kryzysowa. Internet PR przyczynia się m.in. do szybkiego reagowania w sytuacjach kryzysowych oraz przepływu informacji między klientami a firmą. Operacje w obszarze media relations realizujemy dzięki tworzeniu informacji przesyłanych do mediów. Organizujemy również konferencje prasowe. Wysokiej klasy strategie z zakresu komunikacji marketingowej mają na celu kreację wizerunku.

  • Public relations

    Newsline.pl to serwis dla ludzi pracujących w szeroko pojętej komunikacji marketingowej. Jest to serwis zawierający wiedzę z zakresu public relations, z nastawieniem przede wszystkim na dostarczanie aktualnych i sprawdzonych informacji z branży. Treść strony skierowana jest zarówno do praktyków zajmujących się kreowaniem wizerunku, prowadzeniem projektów, jak i osób poszukujących artykułów na tematy związane z branżą, np. kampanie PR, kreowanie wizerunku itp. Na stronie można znaleźć także katalog firm z branży: agencje public relations oraz firmy HR.

  • Publicpr.pl

    Chcesz poprawić komunikację w swojej firmie? Marzy ci się kampania reklamowa z prawdziwego zdarzenia? Pragniesz zmienić wizerunek przedsiębiorstwa, w którym zarządzasz? Chcesz zorganizować nietypową akcję promocyjną? Chciałbyś, aby twoja firma zaistniała w szeroko rozumianej przestrzeni wirtualnej i w mediach społecznościowych? Interesują cię agencje PR w Katowicach? Koniecznie sprawdź, co może ci zaproponować firma Public PR. My to coś więcej niż tylko jedna z agencji PR w Katowicach. Posiadamy ogromne doświadczenie i imponującą wiedzę, które pozwalają nam na tworzenie nieszablonowych projektów i kampanii o wysokiej skuteczności. Sprawdź nas i przekonaj się, jak wiele możemy dla ciebie zrobić!

  • Agencja PR - commplace.pl

    Dbasz o pozytywny wizerunek swojej firmy? Nasza agencja działająca w zakresie public relations umożliwi Ci sukces poprzez odpowiednią komunikację marki i pozyskanie nowych klientów. Ktoś pisze negatywne komentarze dotyczące Twojej firmy, które są niezgodne z prawdą? A może nie wiesz, jak skutecznie pokonać konkurencję? Jeżeli borykasz się z takimi problemami, skontaktuj się z nami i dowiedz się, jak to zmienić.