assessment center
-
www.resolutio.pl
W różnorodnej ofercie naszej firmy znajdziesz m.in. przeprowadzanie badania i oceny zadowolenia pracowników, ocenę i rozwój kompetencji, przeprowadzanie warsztatów rozwojowych, ocenę predyspozycji psychologicznych i wiele innych. Stawiamy na wspólne poszukiwanie rozwiązań najbardziej korzystnych dla naszych klientów. Chcemy pomagać w realizacji planów, do których potrzebne są specjalne umiejętności, zasoby czy np. kwalifikacje. Serdecznie zapraszamy do skorzystania z naszej oferty już dzisiaj.
-
Badania store check, tajemniczy klient, assessment center
Pracownia Audytu jest wyspecjalizowaną agencją badania rynku, oferującą badania marketingowe metodami Tajemniczy Klient i Store Check oraz doradztwo personalne w zakresie rekrutacji pracowników (Assessment Center) i rozwoju kompetencji personelu sprzedaży i obsługi klienta (Development Center).
Badanie Store Check polega na anonimowych wizytach audytorów we wskazanych przez zamawiającego punktach handlowych. Celem audytu jest sprawdzenie wdrożenia standardów handlowych w punktach sprzedaży i obsługi klienta – np. weryfikacja standardów merchandisingowych, wykorzystania materiałów reklamowych (POS) itp.
Badanie Tajemniczy Klient w banku, urzędzie, siłowni, centrum usługowym (Mystery Client), w sklepie, restauracji, kawiarni (Mystery Shopper), w centrum medycznym lub przychodni (Tajemniczy Pacjent), na infolinii bądź w telefonicznym centrum obsługi klienta (Mystery Call) ma na celu ocenę jakości obsługi klienta i stosowanych technik sprzedaży. Tajemniczy Klient udaje się anonimowo do punktu sprzedaży lub obsługi klienta prowadzi badanie ilościowe i jakościowe wg ściśle określonych w scenariuszu kategorii obserwacji.
Rekrutacja poprzez Assessment Center pozwala na pozyskanie pracowników wg precyzyjnie określonych kompetencji. Jest szczególnie korzystna w sytuacjach, gdy firmie zależy na sprawdzeniu kompetencji komunikacyjnych kandydata (np. rekrutacja przedstawicieli handlowych, sprzedawców, promotorów, hostess, pracowników działu obsługi klienta itp.). Metoda Assessment Centre może być wykorzystywana także w procesie selekcji pracowników i weryfikacji zatrudniania w działach handlowych.
Development Center to audyt kompetencji pracowników, mający na celu stworzenie indywidualnych planów rozwojowych pracownika, adekwatnie do zdiagnozowanego poziomu kompetencji. -
Ocena 360
4 business people doradztwo HR. Oceny pracowników, Assesment center. Nasza usługa, ocena 360 to nowoczesna metoda oceny kompetencji pracowników - mapa dająca wskazówki organizacji i pracownikom. Organizacjom dostarcza precyzyjnych wskazówek do efektywnego zarządzania kompetencjami w organizacji. Pracownikom - informacji zwrotnych o tym, jak są postrzegani przez współpracujące z nimi grupy współpracowników, podwładnych i szefów.