Public relations

Public relations

Ocena: 1.9/10 (45 głosów)



Newsline.pl to serwis dla ludzi pracujących w szeroko pojętej komunikacji marketingowej. Jest to serwis zawierający wiedzę z zakresu public relations, z nastawieniem przede wszystkim na dostarczanie aktualnych i sprawdzonych informacji z branży. Treść strony skierowana jest zarówno do praktyków zajmujących się kreowaniem wizerunku, prowadzeniem projektów, jak i osób poszukujących artykułów na tematy związane z branżą, np. kampanie PR, kreowanie wizerunku itp. Na stronie można znaleźć także katalog firm z branży: agencje public relations oraz firmy HR.



Podobne strony
  • Agencja pr

    AdPublica to agencja Public Relations z ogromnym bagażem doświadczeń. W dziedzinie public relations jesteśmy już 6 lat - praca w tym czasie przyniosła nam naprawdę wiele sukcesów. Poprowadziliśmy kampanię PR wielu dużych i znanych firm, zadowoliliśmy masę klientów, a także stworzyliśmy sobie doskonałą markę. Jeżeli potrzebny Ci dobry pr produktu to zgłoś się d nas. Masz wtedy pewność, iż usługa zostanie wykonana dokładnie, dobrze, oraz rzetelnie, a projekt zostanie zrealizowany z pomysłem i perfekcyjnie. AdPublica to jedna z najlepszych agencja tego typu! Postaw na sprawdzoną firmę i dobrych specjalistów.

  • Agencje Public Relations

    Dzięki agencjom public relations firmy nawiązują lepszą współpracę ze społeczeństwem. Jednym z elementów działalności agencji jest eliminacja czarnej reklamy. Treści opublikowane na tej stronie internetowej pozwolą nam poznać funkcjonowanie agencji pr. Agencje pr stały się prawymi rękami wielu prezesów oraz kierowników wielkich korporacji. Witryna zaznacza fakt, że agencje public relations są łącznikami pomiędzy klientem a firmą. Aktualnie niezwykle popularne stały się agencje pomagające w kontakcie miedzy firmą a klientem.

  • STOCKinfo – Agencja Komunikacji Zintegrowanej

    Działamy w obszarze szeroko pojętej komunikacji zintegrowanej, specjalizujemy się w kompleksowej obsłudze spółek giełdowych notowanych na giełdzie NewConnect oraz Rynku Głównym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Zajmujemy się kształtowaniem polityki informacyjnej i zarządzaniem relacjami inwestorskimi. Wspieramy wykonywanie obowiązków informacyjnych – raporty bieżące i okresowe. Budujemy strategię komunikacji, pomagamy kreować wizerunek, tworzyć i wprowadzać nowe marki na rynek, jak również promować już istniejące. Wykorzystujemy nowoczesne narzędzia marketingowo-reklamowe, by w skuteczny sposób realizować cele biznesowe naszych Klientów.

    Specjalizujemy się w:
    • Public Relations
    • Investor relations
    • Marketing i reklama
    • Tworzenie zintegrowanych stron www
    • Projektowanie graficzne
    • Pozycjonowanie stron
    • Administrowanie usługami
    • Doradztwo projektów IT
    • Szkolenia profilowane
    • Zarządzanie własnymi portalami branżowymi PR-IR
    • Copywriting, teksty i artykuły prasowe
    • Dystrybucja produktów i usług firm zewnętrznych

    Naszą agencję tworzy zespół specjalistów z różnych dziedzin: kreacji wizualnej, PR, IR, reklamy, finansów, szkoleń, informatyki i prawa. Jesteśmy rzetelni, kreatywni i otwarci na nowe wyzwania.

    Zapraszamy do współpracy

  • Abc...PR Agencja Promocji Wizerunku PR plus Mix-Marketing

    abc...PR Agencja Promocji Wizerunku, to firma oferująca usługi z zakresu public relations oraz mix-marketingu. Promujemy firmy w Internecie, dbamy o dobre relacje klientów z otoczeniem (tj. z lokalną władzą, konsumentami, mediami, blogerami, konkurencją, kontrahentami, pracownikami firmy), organizujemy wydarzenia firmowe i różnorodne eventy, by później za pomocą narzędzi media relations informować o nich środowisko lokalne. Dążymy do tego by, po pierwsze, o naszych klientach było mówione i to mówione dobrze, po drugie, by nasi klienci szybko zauważyli realne zyski płynące ze współpracy z abc...PR.

    Współpracując z nami nie przepłacisz, ale na pewno Ci się to opłaci!

  • Agencja reklamowa PR public relations

    Polski rynek agencji PR sięga roku 1991. Podstawową usługą, oferowaną przez agencje PR jest obsługa media relations.
    Rynek można podzielić na następujące segmenty:
    1. Freelancerzy – pojedyncze osoby zazwyczaj bez własnego biura. Ich niewątpliwą zaletą są niskie koszty obsługi. Zdarza się, że międzynarodowe firmy szukające oszczędności decydują się na taką współpracę. Zazwyczaj współpraca kończy się gdy zbiegnie się sytuacja kryzysowa z chorobą freelancera.
    2. Małe agencje lokalne obsługujące lokalnych klientów często są to poszczególne placówki handlu detalicznego jak centrum handlowe, mogą to też być restauracje, hotele, itp. Agencje lokalne obsługujące znaczących krajowych i międzynarodowych klientów.
    3. Agencje sieciowe – obsługują klientów zarówno międzynarodowych sieciowo lub tylko lokalnie. Obsługują też znaczące budżety klientów krajowych. Dominujące udziały są zazwyczaj w posiadaniu innej firmy na innym kontynencie. Ich zaletą jest dostęp do międzynarodowego know how.
    4. Hybrydowe agencje PR – posiadają zalety agencji lokalnych i międzynarodowych. Korzystają z doświadczenia swoich kolegów z różnych krajów. Kluczowe decyzje, które wymagają właściciela są podejmowane na miejscu, ponieważ szefami w danym kraju są osoby, które się w nim wychowały i zarazem są właścicielami – zgodnie z zasadą, że właściciele samochodów są ostrożnymi kierowcami.
    Najlepsze agencje PR produktowy realizują od ponad 20 lat.

    Z upływem lat rynek agencji staje się coraz bardziej konkurencyjny – podmiotów przybywa i agencje i szukają one oszczędności. Niestety niektóre oszczędności potrafią się zemścić. Przykładowo wiele agencji powierza odpowiedzialne zadania praktykantom, których pracę rzadko kiedy kontrolują przełożeni. Efekty – strach pomyśleć skoro błędy popełniają fachowcy np. któregoś dnia okazało się, że klient na Fanpage’u pewnego operatora komórkowego zapytał się jak może zrezygnować z usługi. Jakie było zdziwienie fanów, gdy zobaczyli, że to pytanie zadał Admin fanpage’a i po chwili sam sobie na nie odpowiedział.

    Niejedna duża Agencja PR oferuje pełny zakres usług i zatrudnia doświadczonych ekspertów od CSR, zarządzania sytuacjami kryzysowymi, itp.

  • Wordsmith PR

    Agencja PR Olsztyn. Karolina Sieniawska. Kreatywność, wiarygodność, podążanie za światowymi trendami i znajomość narzędzi bezpośrednio przekładają się na zaufanie. Doradztwo Public Relations, komunikacja i wizerunek. Kompleksowa strategia komunikacji z mediami. Interactive, Event Management. Kreowanie strategii przedsiębiorstwa uwzględniającej interesy społeczne, ochronę środowiska, inwestowanie w zasoby ludzkie.

  • Agencje public relations

    Firma Entertainment Group to doświadczeni gracze na rynku reklamowym. Wieloletnie doświadczenie i kreatywność połączona z profesjonalizmem doprowadziła do współpracy agencji pr z Warszawy z takimi gigantami jak Coca Cola czy Carlsberg. Gwarancja usług reklamowych i promocyjnych na najwyższym poziomie oraz organizacja niezapomnianych imprez oraz eventów promocyjnych, które każdemu klientowi zapadną w pamięć.

  • Public Relations - Pracownia Kresek

    Pomagamy małym firmom rosnąć! Pracujemy z micro-przedsiębiorstwami, które szukają sposobu by zaistnieć, mają potrzebę rozwoju i wzrostu. Budujemy strategie marketingowe, których największą inwestycją jest klient, drugi człowiek. Tworzymy marki osobiste, emocjonalne i proste, inwestując głównie w wyobraźnię i energię. Doradzamy i szkolimy w postaci przyjemnej, przyjacielskiej rozmowy. Działamy w zakresie public relations, branding, rebranding, kreowanie wizerunku firmy i produktu, social media, corporate identity. Skutecznie stosujemy marketing partyzancki i marketing szeptany.

  • Zintegrowane Usługi Komunikacyjne

    Agencja PR HEIMA to nowoczesne studio komunikacyjne realizujące projekty marketingowe marek i produktów dla klientów biznesowych. Specjalizuje się w obszarach brand PR, social media i eventów. Proponuje zintegrowane usługi komunikacyjne PR dla startupów oraz firm o ugruntowanej pozycji na rynku. Stawia na innowacyjne rozwiązania, elastyczność i doświadczenie by sprostać potrzebom rynku. Działamy na terenie Warszawy. Zapraszamy do współpracy.

  • Agencja PR - commplace.pl

    Dbasz o pozytywny wizerunek swojej firmy? Nasza agencja działająca w zakresie public relations umożliwi Ci sukces poprzez odpowiednią komunikację marki i pozyskanie nowych klientów. Ktoś pisze negatywne komentarze dotyczące Twojej firmy, które są niezgodne z prawdą? A może nie wiesz, jak skutecznie pokonać konkurencję? Jeżeli borykasz się z takimi problemami, skontaktuj się z nami i dowiedz się, jak to zmienić.