Biurowe artykuły Warszawa - zaopatrzenie biur

Biurowe artykuły Warszawa - zaopatrzenie biur

Ocena: 2.3/10 (28 głosów)



Materiały biurowe i artykuły spożywcze dostarczamy w 24 godziny bezpłatnym transportem. Z nami nie trzeba podpisywać długich umów, w każdym momencie można zamówić cokolwiek będzie potrzeba - artykuły spożywcze tj. wodę, herbatę, kawę, owoce ciastka i płatki śniadaniowe; akcesoria biurowe - tj. nożyczki, linijki, ekierki, dziurkacze, zszywacze, zszywki, spinacze, gumki recepturki i szpilki; wszelkie urządzenia biurowe takie jak kalkulatory, gilotyny, drukarki, laminatory, bindownice, akcesoria do prezentacji, rzutniki, liczarki do banknotów i akcesoria przydatne przy sprzątaniu w biurze.

Wszystkie materiały biurowe firma otrzyma w następnym dniu roboczym, dostarczenie gratis w przypadku Warszawy i okolic.

Aby być pewnym, co jest potrzebne w biurze, można skorzystać z artykułów Starego Subiekta zebranych w Poradniku Biurowym - zaopatrzenie biur może być wtedy o wiele prostsze.



Podobne strony
  • Gadżety na zamówienie

    Nasza firma specjalizuje się w obsłudze przedsiębiorstw i korporacji w zakresie dostaw i produkcji artykułów reklamowych oraz elementów reklamowych. Posiadamy rozbudowaną bazę produktową oraz komplementarną wiedzę na temat sposobów kreowania wizerunku firmy. W ofercie posiadamy szeroką gamę produktów piśmienniczych: wieczne pióra, pióra kulkowe, długopisy, ołówki renomowanych i luksusowych marek oraz artykuły biurowe i gadżety reklamowe. Prowadzimy sprzedaż hurtową i detaliczną. Dla zamawiających produkty w większej ilości gwarantujemy rabaty, częstokroć dobierane indywidualnie dla każdego kontrahenta. Gwarantujemy szybkie i bezproblemowe dostawy zamawianych towarów w dowolne miejsce. Terminy i czas realizacji zamówień biorą pod uwagę specjalne wymagania kupującego. Zapraszamy serdecznie do zaznajomienia się z naszą ofertą.

    Wieczne pióra - oferta
    Pióra Parker - oferta
    Gadżety reklamowe na zamówienie

  • Salonwyrobow.pl - Wizytowniki, etui na wizytówki

    W naszym sklepie z artykułami z kolekcji TOMI GINALDI proponujemy wizytowniki, etui na wizytówki lub na dokumenty. W zależności od zapotrzebowania można wybrać model wizytownika, w którym mieści się od 16 sztuk do 400 sztuk wizytówek. W ofercie mamy wizytowniki, etui na wizytówki zrobione zupełnie z ekoskóry lub ze skóry naturalnej. Bardziej wymagającym klientom proponujemy wizytownik z serii RETRO. Wizytowniki te wzorowane są na starych księgach i są dekoracją biurka. Chcemy zaproponować Państwu kilka wzorów etui na wizytówki osobiste. W zależności od wymagań można wybrać model, w którym zmieści się od kilku do kilkudziesięciu wizytówek. Wybór surowca i staranne wykonanie zapewni zadowolenie i długotrwałe użytkowanie. Na naszych wyrobach możemy tłoczyć: inicjały, imię i nazwisko albo inne napisy; nazwę firmy; logo zgodnie z dostarczonym wzorem, grafikę. Dzięki tym opcjom otrzymujemy wzornictwo odbiegające od standardowego, dostępnego na rynku.

  • Biurwa.pl - artykuły biurowe i szkolne

    Ponad 7000 produktów w sklepie internetowym. W ofercie produkty renomowanych firm: Pilot, Unipap, Donau, Bic, Uni, Hp i wielu innych. Ponad 2000 produktów to same tusze i tonery. W ofercie również urządzenia biurowe: gilotyny, laminatory, bindownice, a także papier do wydruków specjalistycznych, materiały eksploatacyjne i wiele innych artykułów biurowych. Firma posiada ponad 20 letnie doświadczenie w branży biurowo-szkolnej.

  • Tabliczki na drzwi

    Firma Twoja-Tabliczka zajmuje się produkcją tabliczek wykonywanych w laminatach metodą grawerowania laserowego oraz mechanicznego . Produkty znajdują zastosowanie w różnych gałęziach przemysłu. Firma produkuje tabliczki na drzwi, tabliczki do oznaczeń szaf automatycznych, tabliczki informacyjne, tabliczki opisowe, opisy kablowe itd. Firmę Twoja-Tabliczka cechuje fachowa obsługa, tania wysyłka oraz krótkie terminy realizacji zleceń.

  • Artykuły biurowe

    Zaopatrując naszą firmę w konieczne artykuły biurowe, powinniśmy poświęcić ogromną uwagę przede wszystkim na ich jakość. Cena, choć ważna, nie winna być tutaj jedynym kryterium. Jednym z najczęściej kupowanych artykułów biurowych okazuje się oczywiście papier a4. Papier do drukarek i do kserokopiarek to artykuł biurowy, który zużywa się najszybciej. Można pomyśleć zatem o zakupie papieru w hurtowej ilości. Na rynku znajdziemy szereg przedsiębiorstw proponujących nam papier w różnorodnych formatach, kolorach oraz gramaturach. Zakup papieru w dużej ilości z pewnością okaże się dla nas bardziej korzystny. Innym, nierzadko kupowanym artykułem biurowym, okazuje się także segregator. Jest to rzecz obowiązkowa w każdym biurze, wykorzystywana do poprawnej archiwizacji naszych dokumentów. Przedstawiane są wszelkiego typu segregatory, o przeróżnych rozmiarach, a ponadto w przeróżnych kolorach. Oferowane są segregatory ringowe, dźwigniowe, przekładki, koszulki, albo przydatne wkładki do segregatorów. Bardzo słynny i najchętniej wybierany jest segregator donau. Firma ta cieszy się niezwykle pozytywną opinią na rynku, w związku z czym zdecydowana większość klientów sięga po jej produkty. Żadne biuro nie jest w stanie funkcjonować bez wszelkiego typ wyrobów i przyrządów piśmiennych. Dystrybutorzy artykułów biurowych proponują nam długopisy żelowe, kulkowe, jednorazowe, bądź długopisy na łańcuszku, które perfekcyjnie sprawdzają się w bankach, na poczcie oraz w innych instytucjach. Popularne są także zakreślacze, markery, pióra kulkowe, i tym podobne. Inne art biurowe, chętnie kupowane poprzez firmy oraz instytucje to niszczarki, różniące się między sobą stopniem zniszczenia i kątem mechanizmu niszczenia. Przedstawiane są proste niszczarki tnące, a ponadto te bardziej zaawansowane. Biura oraz urzędy winny zaopatrzyć się również w obowiązkowe kalendarze, również ścienne, jak i książkowe. Kalendarze w znacznym stopniu usprawniają oraz porządkują naszą pracę. Proponowane są wszelkiego typu kalendarze, pochodzące również od mniej, jak i od bardziej cenionych na rynku firm. Odpowiednio dostosowany kalendarz książkowy w ogromnym stopniu pomoże pracownikom dobrze oraz skutecznie zaplanować czas pracy. Jeszcze inne materiały biurowe, równie cenione oraz często wybierane, to zszywacze i dziurkacze. Najchętniej wybierane są dziurkacze tradycyjne, do 40 kartek. Przedstawiane są zszywacze biurowe, a ponadto bardziej zaawansowane, zszywacze elektroniczne oraz długoramienne.

  • B & S biuro serwis Szczecin

    Zachęcamy Państwa do zapoznania się z firmą B&S ze Szczecina, która od 1991 roku specjalizuje się w sprzedaży różnego rodzaju produktów biurowych. U nas znajdą Państwo urządzenia biurowe (laminatory, bindownice, niszczarki), galanterię biurową (zszywacze, dziurkacze, temperówki, tusze), galanterię papierniczą (notesy, druki podatkowe, papiery komputerowe) oraz inne produkty pomocne w organizacji biura jak np.: segregatory, teczki bądź skoroszyty. Oprócz tego mamy duży wybór artykułów szkolnych - zeszyty, bloki rysunkowe, kolorowanki, flamastry, farby, kleje, plastelina itp. Zachęcamy do odwiedzenia naszej nowej siedziby, która otwarta jest od poniedziałku do piątku. Więcej szczegółów oraz wykaz naszych artykułów odnajdą Państwo na witrynie www.

  • Dobiura.com

    DoBiura to strona spółki ECI Trade, którazapewnia kompleksowe rozwiązania w zakresie wyposażania biur. Możemy stwierdzić, iż jesteśmy w stanie sprostać oczekiwaniom nawetnajbardziej wymagających Klientów. Naszą codziennością jest dostarczanie innowacyjnych rozwiązań do miejsc pracy przy zachowaniu najwyższych standardów. Priorytetem naszej firmy jest fachowa obsługa Klienta. Na co dzień kierujemy się zasadami uczciwości, systematyczności i fachowości. I tak chcemy współpracować z naszymi kontrahentami. Zapraszamy na naszą stronę i do kontaktu z nami!

  • Zapachy do sklepów

    Firma www.aromaemka.pl zajmuje się aromatyzacją pomieszczeń, specjalizujemy się w marketingu zapachowym, budujemy atrakcyjność marki i zwiększamy lojalność klientów. Pomagamy w dobraniu odpowiedniej kompozycji zapachowej, wkomponujemy marketing zapachowy w całość działań reklamowych twojej firmy oraz zainstalujemy urządzenia techniczne - aromadyfuzory, dzięki którym aromatyzacja pomieszczeń będzie trwała, wydajna i ekonomiczna. Skontaktuj się z naszymi specjalistami i zajrzy na stronę internetową www.aromaemka.pl

  • www.kolekcjebiurowe24.pl

    Jeżeli interesują Cię akcesoria biurowe albo artykuły biurowe, sprawdź, co przygotowaliśmy. Z pełnym przekonaniem można powiedzieć, że jesteśmy otwarci na różne oczekiwania, jeśli chodzi o akcesoria i artykuły. Co do cen, w jakich są akcesoria i artykuły, również nie ma powodów do narzekań.
    Więcej informacji na temat oferty można znaleźć na naszej stronie internetowej. Gdyby mimo wszystko pojawiły się jakieś pytania o akcesoria lub artykuły, zachęcamy do skontaktowania się z nami (dane kontaktowe oczywiście są na stronie sklepu).