Artykuły biurowe Wrocław

Artykuły biurowe Wrocław

Ocena: 2.2/10 (33 głosów)



Wśród dostawców artykułów biurowych pojawiła się bardzo duża konkurencja i różnorodność. Bardzo często na tym zamieszaniu tracą sami klienci.
W związku z tym postanowiliśmy pójść inną drogą - traktujemy naszych klientów bardzo indywidualnie i obsługujemy kompleksowo. Współpracujemy z różnymi firmami dostarczającymi artykuły biurowe, urządzenia biurowe (takie jak kserokopiarki, drukarki, niszczarki), meble biurowe.
Kontaktując się z nami możecie liczyć na dobrą obsługę i należyte wywiązanie się ze swojej pracy.
Artykuł biurowe we Wrocławiu i jego okolicach dostarczamy do biur i zakładów po wcześniejszym zamówieniu.



Podobne strony
  • Niszczarki - niszczarki.org

    Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą na urządzenia biurowe oraz materiały eksploatacyjne.
    Zapewne nie raz zastanawiali się Państwo co zrobić z odkładającymi się niepotrzebnymi dokumentami, na których jest sporo ważnych informacji i nie można wyrzucić ich po prostu do kosza. Stare wyciągi bankowe, poufne karty płac i danych osobowych ... proponujemy zakup niszczarki. W naszej ofercie posiadamy biurowe niszczarki Kobra oraz Wallner. Niszczarki Kobra to profesjonalne urządzenia do niszczenia papieru, płyt CD oraz kart plastikowych. Wyposażone są w noże odporne na spinacze oraz zszywacze. Dodatkowo objęte są one 20 letnia gwarancję na noże tnące i 12 miesięczną na mechanizm. Najpopularniejszą serią są modele Kobra +1 jako uzupełnienie wyposażenia mniejszych biur oraz jako niszczarki osobiste. Do średnich biur, polecamy niszczarki Kobra 240 to najmniejsze modele wyposażone w systemy umożliwiające pracę ciągłą 24h/dobę, gdzie jedyny czas konieczny na rozłączenie urządzenia to moment opróżnienia kosza ze ścinek. Modele 260 oraz wyższe spełnią oczekiwania dotyczące zaspokojenia natężenia w dużych biurach. Te niszczarki, wyposażone są w silniki o dużej mocy. Mniejszymi urządzeniami o bardzo dobrych parametrach są niszczarki Wallner. Bardzo popularne biurowe niszczarki z uwagi na przystępną cenę są chętnie kupowanym produktem. Zapraszamy do zapoznania się z pełną ofertą sklepu niszczarki.org oraz zachęcamy do negocjacji cen.

  • Salonwyrobow.pl - Wizytowniki, etui na wizytówki

    W naszym sklepie z artykułami z kolekcji TOMI GINALDI proponujemy wizytowniki, etui na wizytówki lub na dokumenty. W zależności od zapotrzebowania można wybrać model wizytownika, w którym mieści się od 16 sztuk do 400 sztuk wizytówek. W ofercie mamy wizytowniki, etui na wizytówki zrobione zupełnie z ekoskóry lub ze skóry naturalnej. Bardziej wymagającym klientom proponujemy wizytownik z serii RETRO. Wizytowniki te wzorowane są na starych księgach i są dekoracją biurka. Chcemy zaproponować Państwu kilka wzorów etui na wizytówki osobiste. W zależności od wymagań można wybrać model, w którym zmieści się od kilku do kilkudziesięciu wizytówek. Wybór surowca i staranne wykonanie zapewni zadowolenie i długotrwałe użytkowanie. Na naszych wyrobach możemy tłoczyć: inicjały, imię i nazwisko albo inne napisy; nazwę firmy; logo zgodnie z dostarczonym wzorem, grafikę. Dzięki tym opcjom otrzymujemy wzornictwo odbiegające od standardowego, dostępnego na rynku.

  • Biurowe artykuły Warszawa - zaopatrzenie biur

    Materiały biurowe i artykuły spożywcze dostarczamy w 24 godziny bezpłatnym transportem. Z nami nie trzeba podpisywać długich umów, w każdym momencie można zamówić cokolwiek będzie potrzeba - artykuły spożywcze tj. wodę, herbatę, kawę, owoce ciastka i płatki śniadaniowe; akcesoria biurowe - tj. nożyczki, linijki, ekierki, dziurkacze, zszywacze, zszywki, spinacze, gumki recepturki i szpilki; wszelkie urządzenia biurowe takie jak kalkulatory, gilotyny, drukarki, laminatory, bindownice, akcesoria do prezentacji, rzutniki, liczarki do banknotów i akcesoria przydatne przy sprzątaniu w biurze.

    Wszystkie materiały biurowe firma otrzyma w następnym dniu roboczym, dostarczenie gratis w przypadku Warszawy i okolic.

    Aby być pewnym, co jest potrzebne w biurze, można skorzystać z artykułów Starego Subiekta zebranych w Poradniku Biurowym - zaopatrzenie biur może być wtedy o wiele prostsze.

  • BIURO KLUB Artykuły biurowe Szczytno

    Konsorcjum Biuro Klub Sp. z o.o. to Obecnie 24 oddziały umiejscowione w całej Polsce. Obsługujemy naszych kontrahentów stacjonarnie oraz przez sklep internetowy dostępny na naszej witrynie internetowej. W naszej ofercie znajdują się różnorodnego rodzaju przybory eksploatacyjne takie jak papier do drukarek i ksero, nośniki danych, długopisy, teczki biurowe i koszulki, a także urządzenia do wyposażenia biura takie jak biurka, stoły konferencyjne i krzesła. W naszym sklepie zdołasz kompletnie wyposażyć się w najlepsze artykuły potrzebne do biura. Inspirujemy do odwiedzenia naszej strony wszystkich zainteresowanych klientów firmowych i indywidualnych.

  • Zarządzanie czasem

    Szukasz tanich kalendarzy, białych tablic, notatników, planerów i wielu innych? Najlepszą ofertę posiada sklep internetowy Lean Market, który ciągle się rozwija dostarczając produkty sprawdzone, pewne, wygodne i trwałe po bardzo dobrych cenach. Nasz sklep powstał z myślą o tych wszystkich firmach, które mają problemy z organizacją i zarządzaniem czasem, przez co w znacznym stopniu obniżają swoje wyniki.

  • Artykuły biurowe

    Zaopatrując naszą firmę w konieczne artykuły biurowe, powinniśmy poświęcić ogromną uwagę przede wszystkim na ich jakość. Cena, choć ważna, nie winna być tutaj jedynym kryterium. Jednym z najczęściej kupowanych artykułów biurowych okazuje się oczywiście papier a4. Papier do drukarek i do kserokopiarek to artykuł biurowy, który zużywa się najszybciej. Można pomyśleć zatem o zakupie papieru w hurtowej ilości. Na rynku znajdziemy szereg przedsiębiorstw proponujących nam papier w różnorodnych formatach, kolorach oraz gramaturach. Zakup papieru w dużej ilości z pewnością okaże się dla nas bardziej korzystny. Innym, nierzadko kupowanym artykułem biurowym, okazuje się także segregator. Jest to rzecz obowiązkowa w każdym biurze, wykorzystywana do poprawnej archiwizacji naszych dokumentów. Przedstawiane są wszelkiego typu segregatory, o przeróżnych rozmiarach, a ponadto w przeróżnych kolorach. Oferowane są segregatory ringowe, dźwigniowe, przekładki, koszulki, albo przydatne wkładki do segregatorów. Bardzo słynny i najchętniej wybierany jest segregator donau. Firma ta cieszy się niezwykle pozytywną opinią na rynku, w związku z czym zdecydowana większość klientów sięga po jej produkty. Żadne biuro nie jest w stanie funkcjonować bez wszelkiego typ wyrobów i przyrządów piśmiennych. Dystrybutorzy artykułów biurowych proponują nam długopisy żelowe, kulkowe, jednorazowe, bądź długopisy na łańcuszku, które perfekcyjnie sprawdzają się w bankach, na poczcie oraz w innych instytucjach. Popularne są także zakreślacze, markery, pióra kulkowe, i tym podobne. Inne art biurowe, chętnie kupowane poprzez firmy oraz instytucje to niszczarki, różniące się między sobą stopniem zniszczenia i kątem mechanizmu niszczenia. Przedstawiane są proste niszczarki tnące, a ponadto te bardziej zaawansowane. Biura oraz urzędy winny zaopatrzyć się również w obowiązkowe kalendarze, również ścienne, jak i książkowe. Kalendarze w znacznym stopniu usprawniają oraz porządkują naszą pracę. Proponowane są wszelkiego typu kalendarze, pochodzące również od mniej, jak i od bardziej cenionych na rynku firm. Odpowiednio dostosowany kalendarz książkowy w ogromnym stopniu pomoże pracownikom dobrze oraz skutecznie zaplanować czas pracy. Jeszcze inne materiały biurowe, równie cenione oraz często wybierane, to zszywacze i dziurkacze. Najchętniej wybierane są dziurkacze tradycyjne, do 40 kartek. Przedstawiane są zszywacze biurowe, a ponadto bardziej zaawansowane, zszywacze elektroniczne oraz długoramienne.

  • M&M Partners

    Jesteśmy biuroserwisem istniejącym na rynku ponad 10 lat. Między innymi wyróżnia nas szybkość dostaw dostaw oraz mocno konkurencyjne ceny. Mamy stały dostęp do ponad 30 tyś. artykułów. W tym art. spożywcze, chemiczne, komputerowe i inne. Liczne promocje na nowości oraz produkty wycofywane z rynku. Dostępność do wszystkich firm oferujących artykuły biurowe. Aktualna oferta na naszym sklepie internetowym:
    www.mmpartners.eu

  • Etykiety samoprzylepne - Art Office - wszystko dla biura i szkoły

    Czy często brakuje Ci czasu na zaopatrzenie Twojego biura lub szkoły w potrzebne artykuły? Trzeba kupić papier xero, tonery, etykiety samoprzylepne, nożyczki, zeszyty, dziurkacze, zszywacze, wodę, herbatę.

    Do tego trzeba szybko oddać projekt do dyrekcji. Nie musisz wsiadać w samochód i szukać potrzebnych artykułów po sklepach.

    Wystarczy, że podniesiesz telefon wpiszesz nasz numer 502 850 320, wyślesz maila zamówieniem lub zrobisz zakupy przez nasz sklep www.dlabiurazakupy.pl. Wszystkie potrzebne Ci produkty otrzymasz w ciągu max. 24 godzin. Prosto na Twoje biurko. Nie musisz, się martwić, że faktura będzie wygórowana - zdziwisz się, że artykuły będą tańsze, niż w znanym Ci supermarkecie. Nie ma potrzeby również trzymania gotówki - wystawimy fakturę VAT z odroczonym terminem płatności. Do tego będziesz brał udział w naszym programie lojalnościowym Kupujesz-Sumujesz-Zyskujesz - gdzie część pieniędzy wraca do Ciebie.

    Jeszcze się wahasz? Napisz, zadzwoń ! Pokażemy Ci nasze referencje zadowolonych Klientów.

    Jesteśmy na rynku już ponad 10 lat znamy się na rzeczy i wiemy, że zadowolenie Klienta jest najważniejsze.

  • Artykuły biurowe

    Firma Elbo, której siedziba znajduje się w Kwidzynie, oferuje zaopatrzenie branży biurowej i papierniczej. Posiadamy wieloletnie doświadczenie w branży. Zapewniamy doskonałą jakość każdych oferowanych artykułów. Oferujemy artykuły w konkurencyjnych cenach. Oferujemy dużą różnorodność artykułów, dzięki czemu każdy klient wyszuka w naszym asortymencie ciekawy dla siebie artykuł. Ekspresowo przesyłamy zamówione produkty do klientów. W okolicach siedziby naszej firmy oferujemy klientom możliwość dostarczenia zamówień własnym transportem.

  • www.kolekcjebiurowe24.pl

    Jeżeli interesują Cię akcesoria biurowe albo artykuły biurowe, sprawdź, co przygotowaliśmy. Z pełnym przekonaniem można powiedzieć, że jesteśmy otwarci na różne oczekiwania, jeśli chodzi o akcesoria i artykuły. Co do cen, w jakich są akcesoria i artykuły, również nie ma powodów do narzekań.
    Więcej informacji na temat oferty można znaleźć na naszej stronie internetowej. Gdyby mimo wszystko pojawiły się jakieś pytania o akcesoria lub artykuły, zachęcamy do skontaktowania się z nami (dane kontaktowe oczywiście są na stronie sklepu).