Call center

Call center

Ocena: 3.2/10 (22 głosów)



Focus Telecom Polska to firma świadcząca usługi dla sektora biznesowego, które bazują na rozwiązaniach cloud computing. Usługi te działają na zasadzie aplikacji webowych udostępnianych odbiorcom, co ułatwia ich proces wdrażania i obsługi. Rozwiązania oferowane przez firmę Focus Telecom obejmują rozwiązania call center, crm, ivr, pbx, systemy telekonferencyjne. Korzystając z naszych systemów call center, klienci mogą zoptymalizować swoje wyniki sprzedaży i obsługę klientów. Rozwiązania IVR i PBX pomogą skutecznie rozporządzać ruchem telefonicznym w instytucji. Dzięki telekonferencji możliwa będzie łączność i przeprowadzanie prezentacji biznesowych z wieloma osoba mi jednocześnie. Poprawę procesów wewnętrznych i procesów BOK umożliwi system CRM.



Podobne strony
  • Infolinia 800

    Strona internetowa firmy posiadającej wśród wielu produktów numery infolinii 800. Info801.pl odnajdzie dla Ciebie najdogodniejszy wolny numer z puli - jedynym wymaganiem jest zwyczajny numer. Płatność tylko za abonament. Nie zwlekaj, zadzwoń już dziś! Jeśli infolinia 0801 to wyłącznie w naszej firmie: zaufały nam już dziesiątki klientów, ich stronę przyozdabia infolinia 800 lub tak samo atrakcyjne. Stąd jeśli jesteście zainteresowani dzierżawa infolinii (0)801, zapraszamy na wyżej wymienioną stronę internetową.

  • Rejestracja rozmów

    Specjalnością Alfavox jest wdrażanie technologii telekomunikacyjnych dla firm. Oferujemy produkty, dzięki którym możliwa jest rejestracja rozmów. Jesteśmy firmą nastawioną na postęp oraz ciągłe podwyższanie kwalifikacji. Produkty naszej firmy są intuicyjne, proste w obsłudze oraz miłe użytkownikom. Tworzymy rozwiązania systemowe spełniające indywidualne potrzeby klienta. Zapewniamy profesjonalną obsługę oraz realizację zleceń na najlepszym poziomie. Nasze aplikacje wykonywane są przez wykwalifikowanych i doświadczonych fachowców.

  • Call center

    Atrakcyjną ofertą praktykowania zawodu w aktualnych dniach została profesja w centrum obsługi klienta, gdzie podstawowy kontakt z interesantem ma miejsce przez rozmowę telefoniczną. Call center to coraz prężniej ewoluująca gałąź gospodarki. Lecz wiele osób z konieczności prowadzi dialog z konsultantami centrum serwisu telefonicznej. Za podstawowe funkcje call center stwierdza się obsługę połączeń wychodzących a także przychodzących. Połączenie przychodzące to często przyjmowanie zamówień, udostępnienie informacji na przykład odnośnie adresu, cennika. To również a może przede wszystkim telemarketing, przyjmowanie reklamacji i przedsprzedaż, na przykład wejściówek do kina oraz do cyrku. Tymczasem połączenia wychodzące to badania rynku, sprzedaż przez aparat telefoniczny i zdobywanie świeżych nabywców.

  • Tellows - społeczność zwalczająca nieznane numery telefonów i spam

    Kto nie zna tej sytuacji? Twój telefon dzwoni i na ekranie wyświetla się numer, którego jeszcze nigdy nie widziałeś. I nagle zadajesz sobie pytanie: mam odebrać? Kto to może być? Z tymi wątpliwościami nie jesteś sam! Z tellows.pl stworzyliśmy bazę danych, która pomaga oszacować, czy warto odebrać dane połączenie czy lepiej je zignorować, ponieważ będzie ono dla nas stratą czasu. Oprócz analizy ryzyka na stronie tellows.pl można znaleźć dane przestrzenne dla każdego numeru i ocenić skąd dane połączenie przyszło. Coraż więcej oszustów chce wyłudzic z nas pieniądze przez tzw. phishing. Baza danych na stronie tellows.pl zdradzi czy odzwonić czy raczej zignorować nieznany numer telefonu bo może być grożny. Oczywiście wyszukiwarka również zna numery telefonu nachalnych telemarketerów i innych naciągaczy. W ten sposób społeczność Tellows skutecznie zwalcza terror telefoniczny.

  • Call center w urzędzie miasta

    Pirios SA to utworzona w 2011 roku spółka, która powstała w wyniku przekształcenia Wind Energy Sp. z o.o. W ramach przedsiębiorstwa produkowane są dedykowane rozwiązania teleinformatyczne, będące wsparciem dla wielorakiego typu jednostek z całego globu. W swoim port folio przedsiębiorstwo może pochwalić się współpracą z takimi jednostkami jak: PGE, Tauron, Enea, PGNiG. Najbardziej prekursorskimi i stale rozwijającymi się tworami, które może zaoferować Pirios S.A. są:

    - Contactis Awarie – system do obsługi sytuacji kryzysowych,
    - Siren Communication – architektura doskonaląca obsługę konsumenta,
    - D-desk - to wszechstronny; multidotykowy system dyspozytorski,
    - F-work - platforma poświęcona do całościowego administrowania pismami oraz transferem pracy w organizacji.

    Oraz sporo innych, opartych o nowatorską technologię rozwiązań, które są w stanie zautomatyzować i przyspieszyć mnóstwo przedsięwzięć w ramach firm.

  • www.nowatel.com

    Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Nowatel proponuje wysokiej klasy rozwiązania informatyczne i telekomunikacyjne. Wśród nich wymienić należy między innymi systemy dyspozytorskie oraz systemy alarmowania. Wyróżniają się one spośród innych dostępnych na rynku rozwiązań tym, że łączą w sobie wszelkie możliwe technologie komunikacji. W platformach połączone zostały między innymi telefonię cyfrową, stacjonarną, jak również analogową łączność radiową. Firma oferuje także integrację istniejących już u klienta systemów telekomunikacyjnych.

  • ACNET prowadzenie nadzoru robót telekomunikacyjnych

    Z przyjemnością przedstawiamy Państwu propozycję firmy ACNET. Na rynku telekomunikacyjnym działamy od 1997 roku. Siedziba naszego biura mieści się w Warszawie. Proponujemy Państwu duży wybór urządzeń i systemów dostępu abonenckiego. Dostarczamy kompleksowe rozwiązania VoIP, switche, przełącznice, nadajniki optyczne CATV, moduły, mufy, splitery optyczne i wiele innych. Ponadto zapewniamy fachowe doradztwo, wsparcie teczhnicze, projekt i budowę sieci telekomunikacyjnych, a także wszelkie instalacje i konfiguracje. Realizujemy też serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. Jeśli są Państwo zaciekawieni naszą propozycją - prosimy o kontakt. Więcej na stronie www.

  • GLOB-AL osprzęt światłowodowy Olsztyn

    GLOB-AL to przedsiębiorstwo dystrybucyjno-usługowe funkcjonujące już od wielu lat na polskim rynku. Firma gwarantuje rozwiązania dla sektorów telekomunikacyjnego, teleinformatycznego i energetycznego. Klientami GLOB-AL są nie tylko operatorzy tych sieci, ale też operatorzy tv, firmy wykonawcze, monterzy oraz instalatorzy. Oferta firmy obejmuje zarówno elementy do budowy sieci, jak i potrzebne narzędzia. Atutem GLOB-AL jest kompleksowe podejście do realizowanych projektów - obejmujące zarówno pomoc w doborze odpowiedniego produktu, jak również jego dostawę na plac budowy. Więcej o przedsiębiorstwie na stronie.