ENERGOTEL

ENERGOTEL


Strona poświęcona firmie ENERGO-TEL S.A. Firma Energo-Tel zajmuje się budową, eksploatacją, utrzymaniem i serwisem sieci światłowodowych. Siedziba ENERGO-TEL S.A. znajduje się w Warszawie. Spółka posiada rozbudowaną sieć jednostek terenowych i partnerów na obszarze całego kraju, które zapewniają 24-godzinny serwis w trybie ciągłym oraz 4-godzinny czas usunięcia awarii krytycznych. W sposób kompleksowy podchodzi do realizowanych na rzecz Klientów usług. Posiadane przez menadżerów Spółki Certyfikaty z zakresu metodyki Prince 2, pozwalają efektywnie oraz metodycznie zarządzać powierzonymi Spółce projektami.

Oferta Spółki obejmuje:
- infrastrukturę telekomunikacyjną;
- usługi integracji i utrzymania;
- instalacje w inteligentnych budynkach;
- rozwiązania bezpieczeństwa.



Podobne strony
  • Tanie rozmowy

    Zastanawiałeś się kiedyś nad płaceniem mniejszych rachunków telefonicznych czy jest to możliwe, jak to wygląda w przypadku klientów indywidualnych a jak w przypadku firm. Dlatego właśnie powstała nasza firma oferująca kompleksowe usługi z zakresu doradztwa telekomunikacyjnego. Z nami negocjujesz lepsze warunki, czyli tańsze rachunki. Czym ryzykujesz - dokładnie niczym. Tutaj nic nie możesz stracić jedynie możesz zyskać - to do nas należy tak pokierowanie sprawą aby klient był zadowolony. Masz jakieś pytania? zapraszamy na naszą stronę www.mediasellpolska.pl zapoznaj się z naszymi artykułami i wypełnij formularz kontaktowy. Oddzwonimy i umówimy się na spotkanie. To nic nie kosztuje - możesz jedynie zyskać.
    Zapraszamy na Tanie rozmowy

  • Kolokacja

    Korporacja GTS Energis świadczy przyszłościowe i zintegrowane usługi telekomunikacyjne dla podmiotów, organizacji, korporacji oraz instytucji. Ponad 7 tysięcy kontrahentów korporacyjnych GTS Energis - w tym duże polskie i zagraniczne korporacje, placówki administracji publicznej, a również małe i średnie firmy ze wszystkich prawie że branż - ma możliwość bezpiecznie i ze znakomitym skutkiem prowadzić własną codzienną działalność i realizować biznesowe cele. GTS Energis świadczy usługi telekomunikacyjne na terenie całej Polski. Firma jest częścią funkcjonującego w Europie Centralnej operatora telekomunikacyjnego GTS Central Europe. GTS Energis to jeden z największych w kraju alternatywnych operatorów telekomunikacyjnych, mających ugruntowaną pozycję, który jest też notowany w prestiżowych rankingach rynkowych. GTS Energis dostarcza także usługi takie jak kolokacja i serwer dedykowany dla przedsiębiorstw.

  • Powiadom klienta o nowej ofercie

    Firma TeleCom świadcząca do tej pory usługi telekomunikacyjne wychodzi na przeciw oczekiwaniom swoich klientów i wdraża nową usługę pod nazwą Telekomunikat. To nowatorska forma pozyskiwania nowych klientów i utrzymywania pozytywnych relacji z już posiadanymi.
    Aplikacje, które wchodzą w skład Telekomunikatu to 2 Text, 2 Voice i Gadatek. Dzięki nim możesz wysyłać seryjne smsy: powitaj nowych klientów
    przedstaw nową ofertę
    przypomnij o zbliżającym się terminie płatności lub
    podziękuj za płatność w terminie
    Ponadto możesz wysyłać masowe komunikaty głosowe lub przeprowadzać automatyczne ankiety. Nie będziesz już potrzebował konsultantów, dodatkowych stanowisk pracy- badanie przeprowadzi 2 Voice, dodatkowo wyświetli na bieżąco wyniki kampanii, a na koniec przedstawi je w arkuszy kalkulacyjnym.

    Po szczegóły oferty zapraszamy do kontaktu z naszym biurem.

  • Pomiary reflektometryczne

    Przedsiębiorstwo Core Technologies to jedna z niewielu przedsiębiorstw w Polsce która zajmuje się takimi usługami jak spawanie światłowodów czy pomiary reflektometryczne. Funkcjonujemy na polskim rynku od wielu lat profesjonalnie wypełniając Nasze zadania. Zapraszamy wszystkich, którzy potrzebują Naszej pomocy do kontaktu najlepiej przez stronę internetową. Zlokalizowani jesteśmy we Wrocławiu, do którego uprzejmie zapraszamy. Dla stałych klientów przewidziane są rabaty na innego rodzaju usługi, znaleźć je można na Naszej oficjalnej stronie internetowej. Znaleźć można również wszelkie informacje na temat światłowodów.

  • Nowoczesny System Call Center - Nexus Call Center

    Nexus Call Center – inwestycja w Nowoczesny System Call CenterPo co firmy inwestują nowoczesne systemy Call Center? Z tego samego powodu z którego doskonale zorganizowana fabryka zastąpiła manufakturę, a komputery zastąpiły liczydła. Wyobrażasz sobie, żeby księgowa w Twojej firmie używała liczydła zamiast profesjonalnego programu księgowego? Czy wyobrażasz sobie lot w kosmos bez technologii informatycznych?Dzięki Nexus Call Center możesz więcej osiągać przy mniejszym nakładzie pracy. Czyli pracować mniej – zarabiać więcej. Nexus Call Center to nowoczesny system wspierający pracę telemarketingu:
    • System zarządzania klientami
    • Nowoczesna centrala telefoniczna
    • Narzędzia planowania pracy telemarketerów
    • Narzędzia kontroli pracy telemarketerów.
    • Narzędzia wsparcia handlowców i back-office.

    Dzięki profesjonalnemu systemowi Call Center, każdy Twój nowy pomysł biznesowy i każda akcja sprzedażowa może wymagać o połowę mniej nakładów pracy i może generować 2 razy więcej sprzedaży i zleceń.Wzrost efektywności pracy sprawi, że po system spłaci się sam, a Twoje zyski zaczną rosnąć wprost proporcjonalnie do wzrostu efektywności pracy Twojego Call Center.Nasze doświadczenia wskazują, że w większości przypadków, wdrożenie Nexus Call Center powoduje co najmniej dwukrotne (a czasem nawet trzykrotne) zwiększenie efektywności pracy w porównaniu z tradycyjnym telemarketingiem. Pomyśl. Gdyby Twoje koszty telemarketingowe zmniejszyły się o połowę, a rezultaty wzrosły, to w co zainwestujesz zaoszczędzone i zarobione w ten sposób pieniądze?Skontaktuj się z nami, zarezerwuj sobie termin spotkania i zacznij w końcu zarabiać na telemarketingu!

  • Tellows - społeczność zwalczająca nieznane numery telefonów i spam

    Kto nie zna tej sytuacji? Twój telefon dzwoni i na ekranie wyświetla się numer, którego jeszcze nigdy nie widziałeś. I nagle zadajesz sobie pytanie: mam odebrać? Kto to może być? Z tymi wątpliwościami nie jesteś sam! Z tellows.pl stworzyliśmy bazę danych, która pomaga oszacować, czy warto odebrać dane połączenie czy lepiej je zignorować, ponieważ będzie ono dla nas stratą czasu. Oprócz analizy ryzyka na stronie tellows.pl można znaleźć dane przestrzenne dla każdego numeru i ocenić skąd dane połączenie przyszło. Coraż więcej oszustów chce wyłudzic z nas pieniądze przez tzw. phishing. Baza danych na stronie tellows.pl zdradzi czy odzwonić czy raczej zignorować nieznany numer telefonu bo może być grożny. Oczywiście wyszukiwarka również zna numery telefonu nachalnych telemarketerów i innych naciągaczy. W ten sposób społeczność Tellows skutecznie zwalcza terror telefoniczny.

  • Call center w urzędzie miasta

    Pirios SA to utworzona w 2011 roku spółka, która powstała w wyniku przekształcenia Wind Energy Sp. z o.o. W ramach przedsiębiorstwa produkowane są dedykowane rozwiązania teleinformatyczne, będące wsparciem dla wielorakiego typu jednostek z całego globu. W swoim port folio przedsiębiorstwo może pochwalić się współpracą z takimi jednostkami jak: PGE, Tauron, Enea, PGNiG. Najbardziej prekursorskimi i stale rozwijającymi się tworami, które może zaoferować Pirios S.A. są:

    - Contactis Awarie – system do obsługi sytuacji kryzysowych,
    - Siren Communication – architektura doskonaląca obsługę konsumenta,
    - D-desk - to wszechstronny; multidotykowy system dyspozytorski,
    - F-work - platforma poświęcona do całościowego administrowania pismami oraz transferem pracy w organizacji.

    Oraz sporo innych, opartych o nowatorską technologię rozwiązań, które są w stanie zautomatyzować i przyspieszyć mnóstwo przedsięwzięć w ramach firm.

  • Call center

    Focus Telecom Polska to firma świadcząca usługi dla sektora biznesowego, które bazują na rozwiązaniach cloud computing. Usługi te działają na zasadzie aplikacji webowych udostępnianych odbiorcom, co ułatwia ich proces wdrażania i obsługi. Rozwiązania oferowane przez firmę Focus Telecom obejmują rozwiązania call center, crm, ivr, pbx, systemy telekonferencyjne. Korzystając z naszych systemów call center, klienci mogą zoptymalizować swoje wyniki sprzedaży i obsługę klientów. Rozwiązania IVR i PBX pomogą skutecznie rozporządzać ruchem telefonicznym w instytucji. Dzięki telekonferencji możliwa będzie łączność i przeprowadzanie prezentacji biznesowych z wieloma osoba mi jednocześnie. Poprawę procesów wewnętrznych i procesów BOK umożliwi system CRM.

  • iptc.pl

    Mamy przyjemność przedstawić Państwu firmę IPTC z Warszawy. Nasza działalność polega na świadczeniu usług telekomunikacyjnych, a ponadto także wdrażaniu oraz serwisowaniu sieci teleinformatycznych. Przygotowujemy projekty i tworzymy sieci telefoniczne, komputerowe czy światłowodowe, instalujemy systemy teleinformatyczne, na przykład centrale telefoniczne, routery. Firma wykonuje również stałe usługi serwisowe dla przedsiębiorstw, a w umowie może znaleźć się m.in. zapis, o nieprzekraczalnym czasie usunięcia awarii od momentu zgłoszenia do serwisu. Z pełną ofertą naszej firmy mogą zapoznać się Państwo za pośrednictwem strony internetowej.

  • moll.com.pl

    MOLL Telecom Service w Warszawie oferuje innowacyjne rozwiązania w zakresie usług teleinformatycznych. Zajmujemy się optymalizacją usług teleinformatycznych i outsourcingiem telekomunikacyjnym. W ramach optymalizacji realizujemy audyt wstępny, przeprowadzamy analizę potrzeb oraz przegląd ofert dostępnych na rynku, przeprowadzamy negocjacje oraz sporządzamy przejrzysty raport przedstawiający proponowane rozwiązania. Pomagamy we wdrożeniu wybranego rozwiązania. Oferujemy sztuczną inteligencję MOLL-BOT, która wykorzystuje technologię rozpoznawania mowy i służy do analizy danych oraz komunikacji. Zapraszamy do współpracy.