Lokalizacja telefonu przez internet - i-mobi.pl

Lokalizacja telefonu przez internet - i-mobi.pl

Ocena: 4.2/10 (37 głosów)



Opcja znalezienia telefonu to bardzo ciekawa opcja. Dzięki naszemu rozwiązaniu będziesz w stanie zlokalizować telefon przez GPS z dokładnością do jednego metra! Ale to nie jedyny sposób, bo namierzyć telefon masz możliwość też po adresie IP łącza WiFi lub po nadajnikach operatorów komórkowych BTS. Dodatkowo możesz korzystać z takich funkcji jak historia lokalizacji, pobieranie historii sms jak i historii telefonów. Wypróbuj naszą propozycję w wybranym pakiecie, jeżeli nie będziesz zainteresowany to nie będziesz miał konieczności dalszego korzystania z pakietów, ani dokonania żadnych opłat.



Podobne strony
  • Telefony Szyfrujące SecuVOICE

    Jesteśmy wiodącym dostawcą sprzętu zabezpieczającego komunikację głosową oraz wymianę danych w sieciach GSM. Produkty oferowane przez BSS są certyfikowane przez niemiecki Federalny Urząd ds. Bezpieczeństwa Informacji ), posiadają dopuszczenie przez NATO "NATO RESTRICTED" zgodnie z NATO Code C-M(2002) 49. W naszej ofercie znajdziecie Państwo również urządzenia zagłuszające. Oferujemy rozwiązania dla odbiorców cywilnych oraz wersje militarne dla Organów i Służb Państwowych .

  • Nowoczesny System Call Center - Nexus Call Center

    Nexus Call Center – inwestycja w Nowoczesny System Call CenterPo co firmy inwestują nowoczesne systemy Call Center? Z tego samego powodu z którego doskonale zorganizowana fabryka zastąpiła manufakturę, a komputery zastąpiły liczydła. Wyobrażasz sobie, żeby księgowa w Twojej firmie używała liczydła zamiast profesjonalnego programu księgowego? Czy wyobrażasz sobie lot w kosmos bez technologii informatycznych?Dzięki Nexus Call Center możesz więcej osiągać przy mniejszym nakładzie pracy. Czyli pracować mniej – zarabiać więcej. Nexus Call Center to nowoczesny system wspierający pracę telemarketingu:
    • System zarządzania klientami
    • Nowoczesna centrala telefoniczna
    • Narzędzia planowania pracy telemarketerów
    • Narzędzia kontroli pracy telemarketerów.
    • Narzędzia wsparcia handlowców i back-office.

    Dzięki profesjonalnemu systemowi Call Center, każdy Twój nowy pomysł biznesowy i każda akcja sprzedażowa może wymagać o połowę mniej nakładów pracy i może generować 2 razy więcej sprzedaży i zleceń.Wzrost efektywności pracy sprawi, że po system spłaci się sam, a Twoje zyski zaczną rosnąć wprost proporcjonalnie do wzrostu efektywności pracy Twojego Call Center.Nasze doświadczenia wskazują, że w większości przypadków, wdrożenie Nexus Call Center powoduje co najmniej dwukrotne (a czasem nawet trzykrotne) zwiększenie efektywności pracy w porównaniu z tradycyjnym telemarketingiem. Pomyśl. Gdyby Twoje koszty telemarketingowe zmniejszyły się o połowę, a rezultaty wzrosły, to w co zainwestujesz zaoszczędzone i zarobione w ten sposób pieniądze?Skontaktuj się z nami, zarezerwuj sobie termin spotkania i zacznij w końcu zarabiać na telemarketingu!

  • Rejestracja rozmów

    Specjalnością Alfavox jest wdrażanie technologii telekomunikacyjnych dla firm. Oferujemy produkty, dzięki którym możliwa jest rejestracja rozmów. Jesteśmy firmą nastawioną na postęp oraz ciągłe podwyższanie kwalifikacji. Produkty naszej firmy są intuicyjne, proste w obsłudze oraz miłe użytkownikom. Tworzymy rozwiązania systemowe spełniające indywidualne potrzeby klienta. Zapewniamy profesjonalną obsługę oraz realizację zleceń na najlepszym poziomie. Nasze aplikacje wykonywane są przez wykwalifikowanych i doświadczonych fachowców.

  • ENERGOTEL

    Strona poświęcona firmie ENERGO-TEL S.A. Firma Energo-Tel zajmuje się budową, eksploatacją, utrzymaniem i serwisem sieci światłowodowych. Siedziba ENERGO-TEL S.A. znajduje się w Warszawie. Spółka posiada rozbudowaną sieć jednostek terenowych i partnerów na obszarze całego kraju, które zapewniają 24-godzinny serwis w trybie ciągłym oraz 4-godzinny czas usunięcia awarii krytycznych. W sposób kompleksowy podchodzi do realizowanych na rzecz Klientów usług. Posiadane przez menadżerów Spółki Certyfikaty z zakresu metodyki Prince 2, pozwalają efektywnie oraz metodycznie zarządzać powierzonymi Spółce projektami.

    Oferta Spółki obejmuje:
    - infrastrukturę telekomunikacyjną;
    - usługi integracji i utrzymania;
    - instalacje w inteligentnych budynkach;
    - rozwiązania bezpieczeństwa.

  • Call center w urzędzie miasta

    Pirios SA to utworzona w 2011 roku spółka, która powstała w wyniku przekształcenia Wind Energy Sp. z o.o. W ramach przedsiębiorstwa produkowane są dedykowane rozwiązania teleinformatyczne, będące wsparciem dla wielorakiego typu jednostek z całego globu. W swoim port folio przedsiębiorstwo może pochwalić się współpracą z takimi jednostkami jak: PGE, Tauron, Enea, PGNiG. Najbardziej prekursorskimi i stale rozwijającymi się tworami, które może zaoferować Pirios S.A. są:

    - Contactis Awarie – system do obsługi sytuacji kryzysowych,
    - Siren Communication – architektura doskonaląca obsługę konsumenta,
    - D-desk - to wszechstronny; multidotykowy system dyspozytorski,
    - F-work - platforma poświęcona do całościowego administrowania pismami oraz transferem pracy w organizacji.

    Oraz sporo innych, opartych o nowatorską technologię rozwiązań, które są w stanie zautomatyzować i przyspieszyć mnóstwo przedsięwzięć w ramach firm.

  • Call center

    Focus Telecom Polska to firma świadcząca usługi dla sektora biznesowego, które bazują na rozwiązaniach cloud computing. Usługi te działają na zasadzie aplikacji webowych udostępnianych odbiorcom, co ułatwia ich proces wdrażania i obsługi. Rozwiązania oferowane przez firmę Focus Telecom obejmują rozwiązania call center, crm, ivr, pbx, systemy telekonferencyjne. Korzystając z naszych systemów call center, klienci mogą zoptymalizować swoje wyniki sprzedaży i obsługę klientów. Rozwiązania IVR i PBX pomogą skutecznie rozporządzać ruchem telefonicznym w instytucji. Dzięki telekonferencji możliwa będzie łączność i przeprowadzanie prezentacji biznesowych z wieloma osoba mi jednocześnie. Poprawę procesów wewnętrznych i procesów BOK umożliwi system CRM.

  • ACNET prowadzenie nadzoru robót telekomunikacyjnych

    Z przyjemnością przedstawiamy Państwu propozycję firmy ACNET. Na rynku telekomunikacyjnym działamy od 1997 roku. Siedziba naszego biura mieści się w Warszawie. Proponujemy Państwu duży wybór urządzeń i systemów dostępu abonenckiego. Dostarczamy kompleksowe rozwiązania VoIP, switche, przełącznice, nadajniki optyczne CATV, moduły, mufy, splitery optyczne i wiele innych. Ponadto zapewniamy fachowe doradztwo, wsparcie teczhnicze, projekt i budowę sieci telekomunikacyjnych, a także wszelkie instalacje i konfiguracje. Realizujemy też serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. Jeśli są Państwo zaciekawieni naszą propozycją - prosimy o kontakt. Więcej na stronie www.

  • iptc.pl

    Mamy przyjemność przedstawić Państwu firmę IPTC z Warszawy. Nasza działalność polega na świadczeniu usług telekomunikacyjnych, a ponadto także wdrażaniu oraz serwisowaniu sieci teleinformatycznych. Przygotowujemy projekty i tworzymy sieci telefoniczne, komputerowe czy światłowodowe, instalujemy systemy teleinformatyczne, na przykład centrale telefoniczne, routery. Firma wykonuje również stałe usługi serwisowe dla przedsiębiorstw, a w umowie może znaleźć się m.in. zapis, o nieprzekraczalnym czasie usunięcia awarii od momentu zgłoszenia do serwisu. Z pełną ofertą naszej firmy mogą zapoznać się Państwo za pośrednictwem strony internetowej.

  • Instalacje telekomunikacyjne

    Wśród atutów naszej firmy można wymienić wieloletnie i bogate doświadczenie, wnikliwą analizę potrzeb rynku i śledzenie zmieniających się technologii oraz trendów, dzięki czemu cieszymy się opinią eksperta w branży teletechnicznej. Zajmujemy się projektowaniem i produkcją urządzeń do transmisji sygnałów. W naszej ofercie znajdują się elementy do budowy indywidualnych instalacji antenowych a także wyspecjalizowane urządzenia elektroniczne wykorzystywane w dużych instalacjach.