Agencja PR Warszawa

Agencja PR Warszawa


ITBC to agencja Public Relation. Zajmujemy się kwestiami wizerunkowymi dla firm, korporacji i osób publicznych. Działy naszej działalności to na przykład PR kryzysowy, PR korporacyjny, PR produktowy, digital marketing, content marketing, organizacja eventów, kongresów i imprez masowych. Pomagamy firmom w komunikacji wewnętrznej i obiegu informacji w firmie. Dużą rolę w dzisiejszych mediach odgrywa PR produktowy, który pomaga identyfikować produkt jako odrębną markę. budowanie marki produktu daje duże pole do popisu zarówno marketingowcom jak i PRowcom.



Podobne strony
  • Agencja pr

    AdPublica to agencja Public Relations z ogromnym bagażem doświadczeń. W dziedzinie public relations jesteśmy już 6 lat - praca w tym czasie przyniosła nam naprawdę wiele sukcesów. Poprowadziliśmy kampanię PR wielu dużych i znanych firm, zadowoliliśmy masę klientów, a także stworzyliśmy sobie doskonałą markę. Jeżeli potrzebny Ci dobry pr produktu to zgłoś się d nas. Masz wtedy pewność, iż usługa zostanie wykonana dokładnie, dobrze, oraz rzetelnie, a projekt zostanie zrealizowany z pomysłem i perfekcyjnie. AdPublica to jedna z najlepszych agencja tego typu! Postaw na sprawdzoną firmę i dobrych specjalistów.

  • Kampania PR

    Agencja inACT prowadzi kampanie PR na wielu poziomach. Public Relations (PR) to, mówiąc najprościej, przekazywanie informacji do swojego otoczenia, czyli różnych grup ludzi związanych z firmą lub organizacją. Do tych grup należą klienci, dostawcy, przedstawiciele lokalnych społeczności, Twoi pracownicy, a także osoby, które nie są w żaden sposób związane z firmą. Oni wszyscy tworzą opinię publiczną, która wpływa na to, jak firma jest postrzegana wśród potencjalnych partnerów biznesowych i klientów.

  • Agencje Public Relations

    Dzięki agencjom public relations firmy nawiązują lepszą współpracę ze społeczeństwem. Jednym z elementów działalności agencji jest eliminacja czarnej reklamy. Treści opublikowane na tej stronie internetowej pozwolą nam poznać funkcjonowanie agencji pr. Agencje pr stały się prawymi rękami wielu prezesów oraz kierowników wielkich korporacji. Witryna zaznacza fakt, że agencje public relations są łącznikami pomiędzy klientem a firmą. Aktualnie niezwykle popularne stały się agencje pomagające w kontakcie miedzy firmą a klientem.

  • Abc...PR Agencja Promocji Wizerunku PR plus Mix-Marketing

    abc...PR Agencja Promocji Wizerunku, to firma oferująca usługi z zakresu public relations oraz mix-marketingu. Promujemy firmy w Internecie, dbamy o dobre relacje klientów z otoczeniem (tj. z lokalną władzą, konsumentami, mediami, blogerami, konkurencją, kontrahentami, pracownikami firmy), organizujemy wydarzenia firmowe i różnorodne eventy, by później za pomocą narzędzi media relations informować o nich środowisko lokalne. Dążymy do tego by, po pierwsze, o naszych klientach było mówione i to mówione dobrze, po drugie, by nasi klienci szybko zauważyli realne zyski płynące ze współpracy z abc...PR.

    Współpracując z nami nie przepłacisz, ale na pewno Ci się to opłaci!

  • Agencja reklamowa PR public relations

    Polski rynek agencji PR sięga roku 1991. Podstawową usługą, oferowaną przez agencje PR jest obsługa media relations.
    Rynek można podzielić na następujące segmenty:
    1. Freelancerzy – pojedyncze osoby zazwyczaj bez własnego biura. Ich niewątpliwą zaletą są niskie koszty obsługi. Zdarza się, że międzynarodowe firmy szukające oszczędności decydują się na taką współpracę. Zazwyczaj współpraca kończy się gdy zbiegnie się sytuacja kryzysowa z chorobą freelancera.
    2. Małe agencje lokalne obsługujące lokalnych klientów często są to poszczególne placówki handlu detalicznego jak centrum handlowe, mogą to też być restauracje, hotele, itp. Agencje lokalne obsługujące znaczących krajowych i międzynarodowych klientów.
    3. Agencje sieciowe – obsługują klientów zarówno międzynarodowych sieciowo lub tylko lokalnie. Obsługują też znaczące budżety klientów krajowych. Dominujące udziały są zazwyczaj w posiadaniu innej firmy na innym kontynencie. Ich zaletą jest dostęp do międzynarodowego know how.
    4. Hybrydowe agencje PR – posiadają zalety agencji lokalnych i międzynarodowych. Korzystają z doświadczenia swoich kolegów z różnych krajów. Kluczowe decyzje, które wymagają właściciela są podejmowane na miejscu, ponieważ szefami w danym kraju są osoby, które się w nim wychowały i zarazem są właścicielami – zgodnie z zasadą, że właściciele samochodów są ostrożnymi kierowcami.
    Najlepsze agencje PR produktowy realizują od ponad 20 lat.

    Z upływem lat rynek agencji staje się coraz bardziej konkurencyjny – podmiotów przybywa i agencje i szukają one oszczędności. Niestety niektóre oszczędności potrafią się zemścić. Przykładowo wiele agencji powierza odpowiedzialne zadania praktykantom, których pracę rzadko kiedy kontrolują przełożeni. Efekty – strach pomyśleć skoro błędy popełniają fachowcy np. któregoś dnia okazało się, że klient na Fanpage’u pewnego operatora komórkowego zapytał się jak może zrezygnować z usługi. Jakie było zdziwienie fanów, gdy zobaczyli, że to pytanie zadał Admin fanpage’a i po chwili sam sobie na nie odpowiedział.

    Niejedna duża Agencja PR oferuje pełny zakres usług i zatrudnia doświadczonych ekspertów od CSR, zarządzania sytuacjami kryzysowymi, itp.

  • Wideomarketing

    Klienci, którzy rozpoczynają przygodę z public relations, powinni trafić na solidnego partnera biznesowego, jakim jest Binaria Communications, która pomoże w zarządzaniu sytuacją kryzysową czy PR produktowym. Warto wykorzystać potencjał agencji PR także w relacjach ze społecznością lokalną czy w trakcie kręcenia klipów wideo. Agencja public relations z Warszawy sporą wagę przykłada do prac wideomarketingu. Film korporacyjny czy inne filmy wideo będą z pewnością ważnym składnikiem strategii komunikacyjnej spółki. Dla spółek, które już korzystały z agencji public relations, ważkim elementem będzie olbrzymie doświadczenie działających w niej osób. Trzon Binarii stanowią profesjonaliści, którzy wiele lat spędzili w działaniach w korporacjach lub dla korporacji. Doświadczenie to przekłada się na efekt współpracy public relations i ułatwia uzyskanie wybornych efektów w branżach komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. Binaria to inspirująca jakość w nastawieniu do public relations. Ważkim aspektem jest lokalizacja agencji public relations. Public relations z Warszawy wykonuje się bezapelacyjnie prościej tudzież przede wszystkim skuteczniej. To powoduje, iż wybór agencji public relations Binaria Communications jest dobrą decyzją inwestycyjną w komunikację, ludzi i biznes.

  • Agencja public relations

    Exacto jest agencją PR . Wykonuje zadania z zakresu m.in. Internet PR, media relations, komunikacja wewnętrzna i kryzysowa. Internet PR przyczynia się m.in. do szybkiego reagowania w sytuacjach kryzysowych oraz przepływu informacji między klientami a firmą. Operacje w obszarze media relations realizujemy dzięki tworzeniu informacji przesyłanych do mediów. Organizujemy również konferencje prasowe. Wysokiej klasy strategie z zakresu komunikacji marketingowej mają na celu kreację wizerunku.

  • Public relations

    Newsline.pl to serwis dla ludzi pracujących w szeroko pojętej komunikacji marketingowej. Jest to serwis zawierający wiedzę z zakresu public relations, z nastawieniem przede wszystkim na dostarczanie aktualnych i sprawdzonych informacji z branży. Treść strony skierowana jest zarówno do praktyków zajmujących się kreowaniem wizerunku, prowadzeniem projektów, jak i osób poszukujących artykułów na tematy związane z branżą, np. kampanie PR, kreowanie wizerunku itp. Na stronie można znaleźć także katalog firm z branży: agencje public relations oraz firmy HR.

  • Public Relations - Pracownia Kresek

    Pomagamy małym firmom rosnąć! Pracujemy z micro-przedsiębiorstwami, które szukają sposobu by zaistnieć, mają potrzebę rozwoju i wzrostu. Budujemy strategie marketingowe, których największą inwestycją jest klient, drugi człowiek. Tworzymy marki osobiste, emocjonalne i proste, inwestując głównie w wyobraźnię i energię. Doradzamy i szkolimy w postaci przyjemnej, przyjacielskiej rozmowy. Działamy w zakresie public relations, branding, rebranding, kreowanie wizerunku firmy i produktu, social media, corporate identity. Skutecznie stosujemy marketing partyzancki i marketing szeptany.

  • Agencja PR Warszawa

    Potrzebujesz profesjonalnego doradztwa komunikacyjnego? Nie mogłeś lepiej trafić. Sasal Public Relations to specjaliści z wieloletnim stażem, którzy doskonale znają specyfikę mediów. Oferujemy kompleksowe strategie komunikacji dla marek wykorzystując najnowocześniejsze trendy i technologie. W zakres naszego działania wchodzi wprowadzenie nowych marek na rynek, kampanie rebrandingowe, social media, content marketing, konferencje prasowe oraz szkolenia z zakresu budowania wizerunku marki. Ponadto, zajmujemy się przeprowadzaniem audytu wizerunku, tworzeniem strategii komunikacji, wdrożeniem globalnych platform komunikacji oraz przeprowadzaniem szkoleń medialnych. Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z naszą pełną ofertą dostępną na stronie internetowej.