Kampania PR

Kampania PR

Ocena: 2.0/10 (23 głosów)



Agencja inACT prowadzi kampanie PR na wielu poziomach. Public Relations (PR) to, mówiąc najprościej, przekazywanie informacji do swojego otoczenia, czyli różnych grup ludzi związanych z firmą lub organizacją. Do tych grup należą klienci, dostawcy, przedstawiciele lokalnych społeczności, Twoi pracownicy, a także osoby, które nie są w żaden sposób związane z firmą. Oni wszyscy tworzą opinię publiczną, która wpływa na to, jak firma jest postrzegana wśród potencjalnych partnerów biznesowych i klientów.



Podobne strony
  • Abc...PR Agencja Promocji Wizerunku PR plus Mix-Marketing

    abc...PR Agencja Promocji Wizerunku, to firma oferująca usługi z zakresu public relations oraz mix-marketingu. Promujemy firmy w Internecie, dbamy o dobre relacje klientów z otoczeniem (tj. z lokalną władzą, konsumentami, mediami, blogerami, konkurencją, kontrahentami, pracownikami firmy), organizujemy wydarzenia firmowe i różnorodne eventy, by później za pomocą narzędzi media relations informować o nich środowisko lokalne. Dążymy do tego by, po pierwsze, o naszych klientach było mówione i to mówione dobrze, po drugie, by nasi klienci szybko zauważyli realne zyski płynące ze współpracy z abc...PR.

    Współpracując z nami nie przepłacisz, ale na pewno Ci się to opłaci!

  • Promocja w sieci

    Nasza oferta skierowana jest do każdej firmy, która potrzebuje skutecznej opieki wizerunkowej oraz pomocy w planowaniu reklamy. Oferujemy tworzenie spotów reklamowych, reklamy zewnętrznej, organizację eventów integracyjnych, tworzenie i promocję stron internetowych oraz stworzenie identyfikacji wizualnej dla Państwa firmy - jesteśmy w stanie idealnie dopasować naszą ofertę do potrzeb naszych klientów. Zapraszamy do współpracy z nami!

  • Agencja reklamowa PR public relations

    Polski rynek agencji PR sięga roku 1991. Podstawową usługą, oferowaną przez agencje PR jest obsługa media relations.
    Rynek można podzielić na następujące segmenty:
    1. Freelancerzy – pojedyncze osoby zazwyczaj bez własnego biura. Ich niewątpliwą zaletą są niskie koszty obsługi. Zdarza się, że międzynarodowe firmy szukające oszczędności decydują się na taką współpracę. Zazwyczaj współpraca kończy się gdy zbiegnie się sytuacja kryzysowa z chorobą freelancera.
    2. Małe agencje lokalne obsługujące lokalnych klientów często są to poszczególne placówki handlu detalicznego jak centrum handlowe, mogą to też być restauracje, hotele, itp. Agencje lokalne obsługujące znaczących krajowych i międzynarodowych klientów.
    3. Agencje sieciowe – obsługują klientów zarówno międzynarodowych sieciowo lub tylko lokalnie. Obsługują też znaczące budżety klientów krajowych. Dominujące udziały są zazwyczaj w posiadaniu innej firmy na innym kontynencie. Ich zaletą jest dostęp do międzynarodowego know how.
    4. Hybrydowe agencje PR – posiadają zalety agencji lokalnych i międzynarodowych. Korzystają z doświadczenia swoich kolegów z różnych krajów. Kluczowe decyzje, które wymagają właściciela są podejmowane na miejscu, ponieważ szefami w danym kraju są osoby, które się w nim wychowały i zarazem są właścicielami – zgodnie z zasadą, że właściciele samochodów są ostrożnymi kierowcami.
    Najlepsze agencje PR produktowy realizują od ponad 20 lat.

    Z upływem lat rynek agencji staje się coraz bardziej konkurencyjny – podmiotów przybywa i agencje i szukają one oszczędności. Niestety niektóre oszczędności potrafią się zemścić. Przykładowo wiele agencji powierza odpowiedzialne zadania praktykantom, których pracę rzadko kiedy kontrolują przełożeni. Efekty – strach pomyśleć skoro błędy popełniają fachowcy np. któregoś dnia okazało się, że klient na Fanpage’u pewnego operatora komórkowego zapytał się jak może zrezygnować z usługi. Jakie było zdziwienie fanów, gdy zobaczyli, że to pytanie zadał Admin fanpage’a i po chwili sam sobie na nie odpowiedział.

    Niejedna duża Agencja PR oferuje pełny zakres usług i zatrudnia doświadczonych ekspertów od CSR, zarządzania sytuacjami kryzysowymi, itp.

  • Monday PR

    Odczytanie niektórych myśli oraz zamiarów może wydawać się na pierwszy rzut oka nadzwyczaj trudne, jednak nasi specjaliści w dziedzinie human resorses mają to doskonale opanowane. Skoro i ty chcesz wiedzieć co kryje się w prawdziwym obliczu każdego człowieka przyjdź. Agencja PR może jest w stanie rozwiązać twoje problemy. Jeżeli masz zamiar być dobrze zorganizowanym a także wiedzieć więcej od innych musisz przyjść do nas.

  • Public relations

    Newsline.pl to serwis dla ludzi pracujących w szeroko pojętej komunikacji marketingowej. Jest to serwis zawierający wiedzę z zakresu public relations, z nastawieniem przede wszystkim na dostarczanie aktualnych i sprawdzonych informacji z branży. Treść strony skierowana jest zarówno do praktyków zajmujących się kreowaniem wizerunku, prowadzeniem projektów, jak i osób poszukujących artykułów na tematy związane z branżą, np. kampanie PR, kreowanie wizerunku itp. Na stronie można znaleźć także katalog firm z branży: agencje public relations oraz firmy HR.

  • Public Relations - Pracownia Kresek

    Pomagamy małym firmom rosnąć! Pracujemy z micro-przedsiębiorstwami, które szukają sposobu by zaistnieć, mają potrzebę rozwoju i wzrostu. Budujemy strategie marketingowe, których największą inwestycją jest klient, drugi człowiek. Tworzymy marki osobiste, emocjonalne i proste, inwestując głównie w wyobraźnię i energię. Doradzamy i szkolimy w postaci przyjemnej, przyjacielskiej rozmowy. Działamy w zakresie public relations, branding, rebranding, kreowanie wizerunku firmy i produktu, social media, corporate identity. Skutecznie stosujemy marketing partyzancki i marketing szeptany.

  • Agencja relacji inwestorskich - Martis-Consulting

    Poniższa strona należy do korporacji, którą jest agencja PR. Pochwalić się ona ma prawo niemałym doświadczeniem i współpracą z wieloma znanymi przedsiębiorstwami. Jeśli cenisz sobie usługi na najwyższym poziomie, profesjonalizm i indywidualne nastawienie do kontrahenta, koniecznie sprawdź szczegóły przygotowanej oferty. Wszystkie ważne z Twojego punktu widzenia wiadomości odnajdziesz na tej domenie, w związku z tym jak najszybciej zdecyduj się na nią wstąpić. Już po kilku chwilach tam spędzonych zrozumiesz, że znalazłeś słuszny podmiot.

  • Agencja PR Warszawa

    Potrzebujesz profesjonalnego doradztwa komunikacyjnego? Nie mogłeś lepiej trafić. Sasal Public Relations to specjaliści z wieloletnim stażem, którzy doskonale znają specyfikę mediów. Oferujemy kompleksowe strategie komunikacji dla marek wykorzystując najnowocześniejsze trendy i technologie. W zakres naszego działania wchodzi wprowadzenie nowych marek na rynek, kampanie rebrandingowe, social media, content marketing, konferencje prasowe oraz szkolenia z zakresu budowania wizerunku marki. Ponadto, zajmujemy się przeprowadzaniem audytu wizerunku, tworzeniem strategii komunikacji, wdrożeniem globalnych platform komunikacji oraz przeprowadzaniem szkoleń medialnych. Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z naszą pełną ofertą dostępną na stronie internetowej.

  • Agencja PR - commplace.pl

    Dbasz o pozytywny wizerunek swojej firmy? Nasza agencja działająca w zakresie public relations umożliwi Ci sukces poprzez odpowiednią komunikację marki i pozyskanie nowych klientów. Ktoś pisze negatywne komentarze dotyczące Twojej firmy, które są niezgodne z prawdą? A może nie wiesz, jak skutecznie pokonać konkurencję? Jeżeli borykasz się z takimi problemami, skontaktuj się z nami i dowiedz się, jak to zmienić.