STOCKinfo – Agencja Komunikacji Zintegrowanej

STOCKinfo – Agencja Komunikacji Zintegrowanej

Ocena: 2.3/10 (27 głosów)



Działamy w obszarze szeroko pojętej komunikacji zintegrowanej, specjalizujemy się w kompleksowej obsłudze spółek giełdowych notowanych na giełdzie NewConnect oraz Rynku Głównym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Zajmujemy się kształtowaniem polityki informacyjnej i zarządzaniem relacjami inwestorskimi. Wspieramy wykonywanie obowiązków informacyjnych – raporty bieżące i okresowe. Budujemy strategię komunikacji, pomagamy kreować wizerunek, tworzyć i wprowadzać nowe marki na rynek, jak również promować już istniejące. Wykorzystujemy nowoczesne narzędzia marketingowo-reklamowe, by w skuteczny sposób realizować cele biznesowe naszych Klientów.

Specjalizujemy się w:
• Public Relations
• Investor relations
• Marketing i reklama
• Tworzenie zintegrowanych stron www
• Projektowanie graficzne
• Pozycjonowanie stron
• Administrowanie usługami
• Doradztwo projektów IT
• Szkolenia profilowane
• Zarządzanie własnymi portalami branżowymi PR-IR
• Copywriting, teksty i artykuły prasowe
• Dystrybucja produktów i usług firm zewnętrznych

Naszą agencję tworzy zespół specjalistów z różnych dziedzin: kreacji wizualnej, PR, IR, reklamy, finansów, szkoleń, informatyki i prawa. Jesteśmy rzetelni, kreatywni i otwarci na nowe wyzwania.

Zapraszamy do współpracy



Podobne strony
  • Marketing sportowy, sponsoring sportowy - protonrelations.pl

    Proton Relations Marketing Sportowy - agencja marketingu sportowego i Public Relations. Promocja poprzez sport, sponsoring sportowy, doradztwo marketingowe, organizacja imprez sportowych, marketing w sporcie, media relations, organizacja konferencji i eventów. Agencja marketingu sportowego Proton Relations specjalizuje się w budowie efektywnych modeli sponsoringowych dla firm zainteresowanych skuteczną promocją poprzez sport.

  • Agencje Public Relations

    Dzięki agencjom public relations firmy nawiązują lepszą współpracę ze społeczeństwem. Jednym z elementów działalności agencji jest eliminacja czarnej reklamy. Treści opublikowane na tej stronie internetowej pozwolą nam poznać funkcjonowanie agencji pr. Agencje pr stały się prawymi rękami wielu prezesów oraz kierowników wielkich korporacji. Witryna zaznacza fakt, że agencje public relations są łącznikami pomiędzy klientem a firmą. Aktualnie niezwykle popularne stały się agencje pomagające w kontakcie miedzy firmą a klientem.

  • Agencja Public Relations w Warszawie

    Twoja konkurencja wcale nie śpi, w związku z tym musisz starać się o to ażeby być zawsze o krok przed nią. Najpoprawniej stąd powierzyć własne interesy specjalistom od wizerunku i promocji z firmy VanguardPR. Profesjonalna agencja PR zdoła zrobić rzeczy niesłychane co więcej kompletnie odmienić powodzenie Twojej firmy. Komunikacja z konsumentem to istota efektywnie zarządzanego biznesu. Nie zostawaj w tyle i sprawdź co jeszcze możesz zdziałać w zakresie dobrego public relations.

  • Hillstar Communicaiton - PR, promocja, wizerunek firmy

    Nasza specjalizacja to promocja marki i produktów, media relations, komunikacja wewnętrzna, marketing internetowy. Tworzymy materiały i publikacje prasowe. Prowadzimy działania promocyjne w i outsourcing biura prasowego. Zapewniamy pełną obsługę w zakresie PR i marketingu firmy. Mamy kompetencje w obszarze PR korporacyjnego, biznesu odpowiedzialnego społecznie i kontaktów z mediami. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą.

  • Promocja w sieci

    Nasza oferta skierowana jest do każdej firmy, która potrzebuje skutecznej opieki wizerunkowej oraz pomocy w planowaniu reklamy. Oferujemy tworzenie spotów reklamowych, reklamy zewnętrznej, organizację eventów integracyjnych, tworzenie i promocję stron internetowych oraz stworzenie identyfikacji wizualnej dla Państwa firmy - jesteśmy w stanie idealnie dopasować naszą ofertę do potrzeb naszych klientów. Zapraszamy do współpracy z nami!

  • Agencja reklamowa PR public relations

    Polski rynek agencji PR sięga roku 1991. Podstawową usługą, oferowaną przez agencje PR jest obsługa media relations.
    Rynek można podzielić na następujące segmenty:
    1. Freelancerzy – pojedyncze osoby zazwyczaj bez własnego biura. Ich niewątpliwą zaletą są niskie koszty obsługi. Zdarza się, że międzynarodowe firmy szukające oszczędności decydują się na taką współpracę. Zazwyczaj współpraca kończy się gdy zbiegnie się sytuacja kryzysowa z chorobą freelancera.
    2. Małe agencje lokalne obsługujące lokalnych klientów często są to poszczególne placówki handlu detalicznego jak centrum handlowe, mogą to też być restauracje, hotele, itp. Agencje lokalne obsługujące znaczących krajowych i międzynarodowych klientów.
    3. Agencje sieciowe – obsługują klientów zarówno międzynarodowych sieciowo lub tylko lokalnie. Obsługują też znaczące budżety klientów krajowych. Dominujące udziały są zazwyczaj w posiadaniu innej firmy na innym kontynencie. Ich zaletą jest dostęp do międzynarodowego know how.
    4. Hybrydowe agencje PR – posiadają zalety agencji lokalnych i międzynarodowych. Korzystają z doświadczenia swoich kolegów z różnych krajów. Kluczowe decyzje, które wymagają właściciela są podejmowane na miejscu, ponieważ szefami w danym kraju są osoby, które się w nim wychowały i zarazem są właścicielami – zgodnie z zasadą, że właściciele samochodów są ostrożnymi kierowcami.
    Najlepsze agencje PR produktowy realizują od ponad 20 lat.

    Z upływem lat rynek agencji staje się coraz bardziej konkurencyjny – podmiotów przybywa i agencje i szukają one oszczędności. Niestety niektóre oszczędności potrafią się zemścić. Przykładowo wiele agencji powierza odpowiedzialne zadania praktykantom, których pracę rzadko kiedy kontrolują przełożeni. Efekty – strach pomyśleć skoro błędy popełniają fachowcy np. któregoś dnia okazało się, że klient na Fanpage’u pewnego operatora komórkowego zapytał się jak może zrezygnować z usługi. Jakie było zdziwienie fanów, gdy zobaczyli, że to pytanie zadał Admin fanpage’a i po chwili sam sobie na nie odpowiedział.

    Niejedna duża Agencja PR oferuje pełny zakres usług i zatrudnia doświadczonych ekspertów od CSR, zarządzania sytuacjami kryzysowymi, itp.

  • Agencje public relations

    Firma Entertainment Group to doświadczeni gracze na rynku reklamowym. Wieloletnie doświadczenie i kreatywność połączona z profesjonalizmem doprowadziła do współpracy agencji pr z Warszawy z takimi gigantami jak Coca Cola czy Carlsberg. Gwarancja usług reklamowych i promocyjnych na najwyższym poziomie oraz organizacja niezapomnianych imprez oraz eventów promocyjnych, które każdemu klientowi zapadną w pamięć.

  • Agencja public relations

    Exacto jest agencją PR . Wykonuje zadania z zakresu m.in. Internet PR, media relations, komunikacja wewnętrzna i kryzysowa. Internet PR przyczynia się m.in. do szybkiego reagowania w sytuacjach kryzysowych oraz przepływu informacji między klientami a firmą. Operacje w obszarze media relations realizujemy dzięki tworzeniu informacji przesyłanych do mediów. Organizujemy również konferencje prasowe. Wysokiej klasy strategie z zakresu komunikacji marketingowej mają na celu kreację wizerunku.

  • Zintegrowane Usługi Komunikacyjne

    Agencja PR HEIMA to nowoczesne studio komunikacyjne realizujące projekty marketingowe marek i produktów dla klientów biznesowych. Specjalizuje się w obszarach brand PR, social media i eventów. Proponuje zintegrowane usługi komunikacyjne PR dla startupów oraz firm o ugruntowanej pozycji na rynku. Stawia na innowacyjne rozwiązania, elastyczność i doświadczenie by sprostać potrzebom rynku. Działamy na terenie Warszawy. Zapraszamy do współpracy.

  • Agencja relacji inwestorskich - Martis-Consulting

    Poniższa strona należy do korporacji, którą jest agencja PR. Pochwalić się ona ma prawo niemałym doświadczeniem i współpracą z wieloma znanymi przedsiębiorstwami. Jeśli cenisz sobie usługi na najwyższym poziomie, profesjonalizm i indywidualne nastawienie do kontrahenta, koniecznie sprawdź szczegóły przygotowanej oferty. Wszystkie ważne z Twojego punktu widzenia wiadomości odnajdziesz na tej domenie, w związku z tym jak najszybciej zdecyduj się na nią wstąpić. Już po kilku chwilach tam spędzonych zrozumiesz, że znalazłeś słuszny podmiot.