Agila - program do zarządzania firmą Linux

Agila - program do zarządzania firmą Linux


Agila to rodzina programów do zarządzania firmą, stworzonych z myślą o małych i średnich przedsiębiorstwach działających w różnych branżach. Program składa się z kilku modułów, które usprawniają działalność przedsiębiorstwa w różnych jego obszarach. Program został napisany na platformę Linux. Coraz większe grono zwolenników zdobywa system Linux. Bezpieczeństwo, stabilność, niezawodność to tylko niektóre czynniki decydujące o wyborze tego systemu. Dotychczas brak profesjonalnego rozwiązania przygotowanego specjalnie na potrzeby tego systemu, zmuszał użytkowników do korzystania z systemu Windows. Wychodząc naprzeciw zapotrzebowaniu na oprogramowanie tego typu, zespół Blue Braces przygotował narzędzie dla Linuxa stworzone przy użyciu nowoczesnych technologii.



Podobne strony
  • AutoCAD LT 2012 w Viasoft.pl

    Szukasz programu do wspomagania projektowania? AutoCAD LT 2012 to idealne oprogramowanie. Sklep Viasoft.pl jest sprzedawcą oprogramowania AutoCAD LT. W najnowszej wersji AutoCAD LT 2012 producent wprowadził szereg nowości m.in:
    Szyki skojarzone, usuwanie zduplikowanych obiektów, wielofunkcyjne uchwyty, narzędzia do resetowania ustawień, menadżer zestawów arkuszy. Nasze produkty wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD.

  • Systemy zarządzania treścią

    Instytucja, która korzysta z przekazu reklamowego w internecie, musi pamiętać o systematycznej aktualizacji swojej strony internetowej.

    Domniemanie potencjalnego klienta odwiedzającego portal internetowy, iż na stronie nie dokonano żadnych zmian, a także nie była aktualizowana, doprowadzi do zbudowania negatywnego obrazu przedsiębiorstwa, a następnie jak wynika z przeprowadzonych badań marketingowych zrazi go do powtórnych wizyt.

    Dlatego nasza firma postanowiła wyjść naprzeciw Państwa oczekiwaniom i wykreowała idealną alternatywę dla drogich i pochłaniających wiele czasu aktualizacji, zlecanych do tej pory zewnętrznym specjalistom, czyli Systemy Zarządzania Treścią z rodziny Sparro CMS.

    System Zarządzania Treścią (CMS) to prosty w obsłudze, a także dający dużo możliwości system oprogramowania służącego do zarządzania zawartością szybkiej witryny internetowej.

    Główną ideą systemu typu content manager jest bieżąca aktualizacja witryny internetowej oraz pomoc użytkownikom, którzy nie mają wystarczającej wiedzy technicznej. System Zarządzania Treścią Sparro CMS znakomicie wpisuje się w te założenie.

    Systemy Zarządzania Treścią Sparro CMS nie muszą być instalowane na komputerze klienta, dlatego że w całości są aplikacją on-line, co jest kolejnym pozytywnym atrybutem Systemu Sparro CMS. Takie rozwiązanie sprawia iż podwyższony jest poziom elastyczności i dostępności a także wpływa pozytywnie na bezpieczeństwo danych. Ponadto Sparro CMS pozwala na pełne zarządzanie witryną internetową od kreacji po zmianę treści w całym cyklu jej życia online.

    Nasi doświadczeni programiści zmienią System Sparro CMS tak, aby dopasować go do nietypowych wymagań klienta. Programujemy System Sparro CMS tak, aby był w pełni użyteczny i łatwy w obsłudze dla naszych Klientów.

  • Oprogramowania dla firm

    Firma Kantata to firma działająca w zakresie oferowania rozwiązań opartych na zintegrowanych systemach informatycznych. Oferta skierowana jest do Klientów, którzy nabyć chcą oprogramowania dla firm, czy oprogramowanie dla biur rachunkowych na terenie Bydgoszczy i okolic. Oprogramowanie dla firm przedstawiamy w sposób szczegółowy i według indywidualnych potrzeb. Dysponujemy również programem dla księgowych. Stworzenie programu dla księgowości oparte jest oczywiście o najnowsze przepisy i procedury. Oferta nasza kierowana jest również do pracowników magazynów, gdzie niezbędna jest wiedza związana z obsługą programu magazynowego. Programy magazynowe cieszą się dużą popularnością wśród Klientów zajmujących się sprawami fakturowo-sprzedażowymi. Szczegółowych informacji udzielamy w siedzibach naszych firm na terenie Bydgoszczy.

  • Oprogramowanie dla agencji celnych, handlu detalicznego oraz audytu i analizy danych

    SKG S.A. jest przede wszystkim firmą usługową, tworzącą na zlecenie kompleksowe rozwiązania informatyczne dla biznesu i administracji, z zapewnieniem światowych standardów jakości m.in. ISO 9001:2008. Od 25 lat projektujemy, tworzymy, wdrażamy i utrzymujemy dedykowane systemy informatyczne i informacyjne, które działają skutecznie, na dużą skalę, w kraju i za granicą. Najważniejsze dedykowane rozwiązania działają w obszarach takich jak oprogramowanie celne, handel detaliczny, usługi elektroniczne, turystyka i wymiany informacji. Rozwiązania stworzone przez SKG S.A. oferowane obecnie na rynku to WROTA CELNE (oprogramowanie celne stworzone w celu pomocy w elektronicznej wymianie danych między podmiotami gospodarczymi a administracją celną), PLANUS® (system zapewniający tworzenie i wymianę elektronicznych zgłoszeń celnych i komunikatów z systemami Polskiej Administracji Celnej na podstawie dokumentów handlowych, magazynowych i spedycyjnych), ECS VIEW (aplikacja umożliwiająca podmiotom realizować obowiązek archiwizowania i przechowywania przez okres 5 lat dokumentów w formie elektronicznej, zgodnie z obowiązującym stanem prawnym), eSambo (kompleksowe rozwiązanie, stworzone z wykorzystaniem najnowszych technologii informatycznych, obsługujące zarówno zaplecze sklepu i zarządzające kasami), SAMBO Retail Back-Office System (oprogramowanie obsługujące procesy back-office sklepów pracujących w sieci handlowej), e-PLANUS® RETAIL (zintegrowany system zapewniający kompleksową obsługę (back-office i front-office) średnich sieci handlowych), e-PLANUS® CSRA (aplikacja zapewniająca efektywny nadzór nad rozliczeniem różnorodnych środków płatniczych w sieci handlowej). Uzupełniając naszą ofertę, nawiązaliśmy partnerstwa ze światowymi liderami, jak ACL (światowy standard w zakresie analizy i raportowania danych dla celów audytowych i kontrolnych), dab:GmbH (kompletny zestaw rozwiązań niemieckiej firmy dab:GmbH służący do ekstrakcji i analizy dużych wolumenów danych z systemów SAP© R/3), METHODWARE ERA™ (producent oprogramowania do zarządzania ryzykiem i procesami audytowymi), KLEVAS® (system informatyczny wspomagający zarządzanie firmą spedycyjną i transportową), RESULTMAKER Process Platform™ (system wspierający procesy wymiany informacji pomiędzy obywatelami i firmami a administracją publiczną wykorzystywany w Danii).

  • Oprogramowanie mobilne - Companion

    Companion przygotowuje intuicyjne programy dla firm w oparciu o bazy danych: aplikacje na urządzenia z Androidem, systemy zarządzania, programy na zlecenie. Firma specjalizuje się w rozwiązaniach informatycznych dla agencji BTL, agencji wynajmu przedstawicieli handlowych, agencji pośrednictwa pracy, urzędów i zakładów publicznych. Optymalizuje m.in. procesy logistyczne, agregacji danych i obiegu dokumentów. Hostowanie oraz przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ich ochronie jest mocną stroną. Zespół programistów dostrzega spory potencjał w platformach otwartoźródłowych (open-source), z tego powodu też jego pasją są aplikacje mobilne na system Android. Technologicznie najbliższe jest mu tworzenie oprogramowania w językach Java i PHP. Przygotowane aplikacje charakteryzują się prostotą, ergonomią i komfortem użytkowania. Są na tyle intuicyjne, że zapamiętanie ich obsługi przebiega błyskawicznie. W ofercie gotowego oprogramowania zawierają się: Mobile Companion - aplikacja do raportowania prac w terenie; System BTL reports - platforma do zarządzania projektami promocyjnymi, merchandisingowymi, vansellingowymi itd.; System Mobile reports - do zarządzania projektami zamówieniowymi i sprzedażowymi. Firma Companion ma możliwość oszacować opłacalność wdrożenia niemal każdego rozwiązania informatycznego.

  • Marketing automation

    System Marketing Automation analizuje zachowanie klienta i dostarcza handlowcom informacji o Scoringu potencjalnego klienta i wskazuje idealny moment do rozpoczęcia sprzedaży bezpośredniej. Tworząc konto w systemie marketing automation dostajesz własne konto do wysyłek newsletterów i e-mailingów i profesjonalny system do e-mail marketingu z nielimitowaną liczbą wysyłek za który nie musisz dopłacić. SALESmanago Marketing Automation jest produktem firmy Benhauer sp. z o.o. Sp.K.

  • BeautySalon24 - program komputerowy do salonu fryzjerskiego

    Program BeautySalon24 to nowoczesne i zarazem proste w obsłudze narzędzie do zarządzania i wspomagania działań marketingowych salonów kosmetycznych, fryzjerskich, a także ośrodków odnowy biologicznej. Aplikacja pozwala na profesjonalną obsługę zakładu piękności, dając możliwość tworzenia praktycznie dowolnej ilości kont pracowników o zróżnicowanych profilach uprawnień. BeautySalon24 to nowatorskie narzędzie typu online dla osób prowadzących biznes w branży kosmetycznej, z którego pomocą można wygodnie zarządzać terminarzem zabiegów, tworzyć rezerwacje dla klientów, a także powiadamiać ich o nowych ofertach salonu poprzez wiadomości SMS lub e-mail.

    Jedną z najistotniejszych funkcji programu BeautySalon24, stanowiącego profesjonalny program do prowadzenia salonu kosmetycznego czy fryzjerskiego, jest przejrzysty terminarz, który umożliwia natychmiastowe umawianie klientów na wizyty. Starannie zaprojektowane funkcje dają możliwość tworzenia, edytowania, a także nadawania etykiet rezerwacjom w sposób niezwykle wygodny oraz intuicyjny. Co więcej, czas potrzebny na wykonanie zabiegów obliczany jest automatycznie, a wszystko po to, aby możliwie jak najlepiej usprawnić pracę użytkowników. Dzięki praktycznemu terminarzowi rezerwacji, który jest dostępny w programie BeautySalon24, nawet duża ilość zaplanowanych wizyt nie jest w stanie zmniejszyć jego przejrzystości. Dużym atutem jest również opcja grupowania, za sprawą której wszystkie rezerwacje klientów widać jak na dłoni.

    Program BeautySalon24 jako innowacyjne oprogramowanie do obsługi salonu kosmetycznego został wyposażony w moduł odpowiedzialny za wystawianie rachunków za sprzedane towary i usługi, a także w opcje umożliwiające prowadzenie dokumentacji dotyczącej klientów. BeautySalon24 to program do obsługi salonu kosmetycznego, który ponadto pozwala na określanie precyzyjnych grup usług i pracowników, które mogą być widoczne dla klientów tworzących rezerwacje.

    Zarówno powiadomienia SMS, jak i wiadomości elektroniczne stanowią nowoczesną i coraz bardziej popularną formę kontaktu z klientem. Program BeautySalon24 jako profesjonalne oprogramowanie dla salonu kosmetycznego, umożliwia wysyłanie takich wiadomości. Nie muszą jednak one kojarzyć się wyłącznie z powiadomieniami o wykonanej rezerwacji. Użytkownicy programu mogą udostępniać również informacje o charakterze marketingowym, a nawet zachęcać klientów do zapoznania się z najnowszą ofertą salonu. Wybierając BeautySalon24, nowoczesny system do zarządzania salonem kosmetycznym, każdy z użytkowników może skorzystać z nowatorskiej usługi, która za pośrednictwem sieci będzie wysyłać wszelkie powiadomienia na telefony komórkowe. Dzięki takim powiadomieniom, właściciele salonu nie stracą zarezerwowanej wizyty, a klienci będą mogli uzyskać przypomnienie o zaplanowanym zabiegu. Przypomnienia znacznie zmniejszają ilość zapomnianych wizyt, nawet do 60-70%, pozwalając oszczędzić nie tylko czas, ale i pieniądze. Wiadomości będą wysyłane automatycznie – żaden z pracowników nie musi o nich pamiętać. Treść przypomnienia można ustawić samodzielnie – może ono zostać uzupełnione datą oraz godziną wizyty, które będą pobierane z terminarza. Dodatkowo, decydując się na program do obsługi salonu kosmetycznego/fryzjerskiego BeautySalon24, można również skorzystać z opcji wysyłania spersonalizowanych wiadomości SMS lub e-mail, informujących o aktualnych promocjach na daną usługę czy też w ten sposób przeprowadzić kampanię marketingową.

    System do zarządzania salonem kosmetycznym BeautySalon24 daje również użytkownikom możliwość swobodnego i bezpiecznego eksportowania danych do różnego rodzaju plików, np.: PDF, arkuszy Excel, plików tekstowych. Dane, które zostaną wygenerowane można zapisać na komputerze w jednym z wyżej wymienionych formatów, można również bez problemu przenieść je na dysk przenośny lub przesłać drogą elektroniczną.

  • Oprogramowanie do sprzedaży produktów bankowych - asc.altkom.pl

    Nasz software house to marka, która działa na rynku już od ponad 20 lat. Jako producent oprogramowania dajemy słowo, że dostarczamy w każdym przypadku wdrożenia skrojone na miarę zapotrzebowania oraz profilu działań naszych Klientów. Zapraszamy do przekonania się w jaki sposób nasze dedykowane oprogramowanie na zamówienie będzie wspomagało Twoją biznesową działalność. Zapraszamy serdecznie do kontaktu oraz aktywnego współpracowania z nami. Sprawdź w jakich miastach mamy swoje oddziały. W razie jakichkolwiek pytań, jesteśmy do dyspozycji.

  • Szkolenia - dataanalytics.pl

    Analiza danych charakteryzuje się zapotrzebowaniem na nowe programy komputerowe, które ułatwia cały ten proces, ale jednocześnie sprawia też, że wszystko jest jeszcze bardziej zrozumiałe i czytelne. Dzięki temu łatwiej jest zrozumieć dane oraz dokonać pewnych czynności takich jak wirtualizacja danych. Wówczas łatwiej jest zobaczyć pewne zależności, które na wykresach i grafach są zdecydowanie bardziej widoczne niż na surowych danych zestawionych w formach tabelarycznych. Wdrożenia wszelkich planów potrzebują odpowiednio zgromadzonych danych. One pozwalają na szczegółową analizę i poprawną ocenę sytuacji ukazującej się na rynku np. inwestycji.