PCMed - Autoryzowany Partner ASSECO dla systemu mMedica

PCMed - Autoryzowany Partner ASSECO dla systemu mMedica

Ocena: 2.5/10 (19 głosów)



PCMed autoryzowany SREBRNY Partner ASSECO dla systemu mMedica Standard, mMedica PS, mMedica Standart +, mMedica PS+. Firma zajmuje się serwisem oprogramowania dla medycyny i posiada autoryzację dla systemów medycznych ASSECO - mMedica i Kamsoft KS-PPS. Jesteśmy również serwisantami programów aptecznych Kamsoft KS-AOW. W swej ofercie posiadamy kasy i drukarki fiskalne, komputery oraz oprogramowanie systemowe i antywirusowe.



Podobne strony
  • Lupine - oprogramowanie dla biznesu

    Strona porusza tematykę automatycznej identyfikacji i inwentaryzacji za pomocą kodów kreskowych i kolektorów danych. Oferujemy kompleksową usługę inwentaryzacyjną, doradzimy przy wyborze właściwych urządzeń. Jednocześnie dostarczamy autorskie oprogramowanie do ewidencji środków trwałych. Współpracujemy z największymi producentami drukarek etykiet, urządzeń przenośnych i materiałów eksploatacyjnych. Na stronie dostępna jest do ściągnięcia darmowa wersja aplikacji do własnoręcznego przeprowadzenia inwentury. Uzupełnieniem oferty jest inwentaryzacja zlecona - usługa, podczas której oznaczymy posiadane wyposażenie i przygotujemy profesjonalny raport wykazujący braki i niezgodności.

  • Oprogramowanie dla przedsiębiorstw

    Pakiet Rekord.ERP to zintegrowany system do wspomagania zarządzania przedsiębiorstwem, który jest w pełni dostosowany do wymogów stawianych oprogramowaniu dla firm, spełnia standardy ERP/ERP II. Obsługuje wszystkie obszary działalności przedsiębiorstwa od momentu planowania zaopatrzenia, poprzez produkcje, aż po sprzedaż wyrobów. Jednocześnie wspomaga zarządzanie przedsiębiorstwem dzięki integracji z programami Kadrowo-Płacowymi, Księgowo-Finansowymi, Zarządzania Dokumentami oraz CRM.

    Program powstał w 1996 r. dzięki wieloletniemu doświadczeniu specjalistów firmy REKORD w komputeryzacji przedsiębiorstw produkcyjnych, przy udziale konsultantów systemów zachodnich oraz środowisk naukowych. Aplikacje pakietu napisane są w języku Delphi, z wykorzystaniem opensource’owej architektury baz danych SQL Firebird, posiadają graficzny (okienkowy) interfejs użytkownika i działają w standardowym środowisku Windows, przy czym systemy informowania kierownictwa obsługiwane są z poziomu przeglądarki internetowej. Pakiet jest zbudowany w technologii klient-serwer. Stacje klienckie pracują w systemie Windows, natomiast serwer bazodanowy działa w środowisku Linux (zalecane) lub Windows.

  • ProfitCRM - oprogramowanie CRM

    ProfitCRM to aplikacja stworzona przez firmę AC SOFTWARE. ProfitCRM jest innowacyjnym oprogramowaniem dla przedsiębiorstw. Wspomaga zarządzenie relacjami z klientami oraz zarządzanie organizacją pracy. Jest efektem współpracy zarówno programistów jak i analityków, którzy obserwując poczynania naszych klientów znaleźli sposób na rozwiązanie ich problemów softwareowych oraz usług konsultingowych. Firma istnieje na rynku już od wielu lat. Doświadczenie zdobyte w dziedzinie CRM jest najlepszym przykładem na profesjonalizm i fachowość przedsiębiorstwa. Staramy się znaleźć najlepsze rozwiązania dla naszych klientów. Jednym z nich jest ProfitCRM. Zapraszamy po szczegóły naszej oferty na stronę www.

  • Oprogramowanie dedykowane

    SO-SOLUTIONS jest firmą programistyczną specjalizującą się w produkcji i wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań informatycznych, a w szczególności dedykowanego oprogramowania dostosowanego do indywidualnych potrzeb Klientów. Firma świadczy także specjalistyczne usługi programistyczne w zakresie oprogramowania inżynierskiego. SO-SOLUTIONS dostarcza innowacyjne oprogramowanie dla inteligentnych budynków (BMS) oraz hoteli. Firma realizuje również projekty z zakresu integracji systemów informatycznych.

  • Rozwój sap

    Strona www.hicron.com prezentuje niesłychanie istotne wiadomości dla osób, które chciałyby skorzystać ze świadczeń firmy Hicron. Rekomendowane przedsiębiorstwo zajmuje się przygotowaniem i rozwojem informatycznych systemów SAP. Wymieniony powyżej serwis w bardzo jasny sposób przedstawia pełną i bardzo interesującą ofertę firmy, wszystkie dane teleadresowe, wiadomości o aktualnych klientach. Należy także zaznaczyć, że w serwisie zamieszczane są aktualności z dziejów przedsiębiorstwa. Gorąco polecamy.

  • Sklep internetowy oprogramowanie, esklep

    Sprzedaż w internecie to obecnie bardzo dochodowy biznes. Zakupy w internecie robi coraz większa liczba ludzi, gdyż często tak skracają czas przeznaczony na zakupy, nie trzeba czekać w długich kolejkach do kas, a na dodatek towary w sklepach tradycyjnych są droższe. Utworzenie swojego sklepu w internecie wcale nie musi być skomplikowane ani nie wymaga zaawansowanej wiedzy. Wystarczy tylko skorzystać z propozycji Shopera i przetestować tego typu oprogramowanie przez określony czas za darmo.

  • Oprogramowanie dla małych firm Intea

    Skorzystaj z wersji próbnej oprogramowania dla firm Intea. Przekonasz się, że to ano dobry wybór za małą cenę. Ponadto, formą płatności są małe sumy, które płacisz co miesiąc. Płacisz wyłącznie za dostęp.
    Nie płacisz nic za aktualizacje. Możesz więc korzystać do woli z naszego oprogramowania dla firm. Opłacasz za dostęp, czyli za to ilu użytkowników naprawdę korzysta z oprogramowania. Sam decydujesz o zwiększaniu czy też zmniejszaniu liczby czynnych użytkowników. Minimalne opłaty przy szerokim dostępie i wielu udogodnieniach.

  • SalesCompanion - program dla przedstawicieli handlowych

    SalesCompanion - szybki system raportowania sprzedaży mobilnej. System ten składa się z aplikacji mobilnej na Android oraz z platformy on-line. Program działa na tabletach i smartfonach z najszerzej dostępnym i najszybciej rozwijającym się mobilnym systemem operacyjnym, dzięki temu jest możliwość pracy off-line (bez dostępu do Internetu). Najważniejsze zalety to podwyższona sprzedaż, satysfakcja i mniejsza rotacja pracowników oraz nowoczesna koordynacja i nadzór pracy. Handel zwiększa się na skutek szybszego drukowania faktur oraz raportowania, szybszego zarządzania trasówkami i planowania oraz optymalizacji użycia mechanizmów promocyjnych i materiałów POS. System charakteryzuje się maksymalną łatwością i ergonomią używania, dzięki czemu sprzedawcy maksymalizują czas przeznaczany na zadania stricte handlowe, poprawiając osiągane wyniki. Wszystkie dane można wprowadzić na własną rękę lub wykorzystać gotowe narzędzia do importu. Duża elastyczność platformy pozwala na ustawienie dowolnego projektu zamówieniowego, vansellingowego bądź łączonego. Dokładna funkcjonalność jest szczegółowo opisana na witrynie internetowej. Jest możliwość bezpłatnego sprawdzenia platformy. Gwarancja satysfakcji!

  • Program do magazynu

    Oferta naszej firmy obejmuje sprzęt komputerowy oraz oprogramowania dla różnej wielkości firm. Nasza oferta obejmuje między innymi programy finansowe, księgowe, magazynowe, kadrowo-płacowe, ewidencji środków trwałych. Zapewniamy wdrożenie programów. Oferujemy przeszkolenie pracowników naszych klientów z obsługi programów komputerowych. Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej oraz do korzystania z naszych usług!

  • Zarządzanie projektami - meritoapp.pl

    Firma BPC-ONLINE SP. Z O.O. oferuje kontrahentom aplikację do zarządzania projektami Merito. Siedziba naszej firmy znajduje się w Poznaniu. Gwarantujemy łatwość korzystania z programu. Nasz program ma za zadanie skrócenie czasu przygotowywania poszczególnych projektów. Gwarantujemy osobom kierującym projektem możliwość sprawdzania bieżącego stanu wykonania poszczególnych czynności. Proponujemy zainteresowanym klientom możliwość umówienia się na bezpłatną prezentację, na której pokazane są możliwości programu.