systemy IT dla firm

systemy IT dla firm

Ocena: 1.0/10 (2 głosów)



Wejdź na naszą stronę http://flexisolutions.pl/ i skontaktuj się z nami - pomożemy Ci udrożnić raportowanie w firmie! FlexiReporting całkowicie eliminuje problemy z udostępnianiem spersonalizowanych raportów poszczególnym menadżerom. FlexiReporting pozwala stworzyć kompleksowy model budżetowania i prognozowania odpowiadający w pełni logice biznesowej działania firmy. Dowiedz się więcej na http://flexisolutions.pl/



Podobne strony
  • Program antywirusowy Kaspersky

    Firma od 2002 roku nieprzerwalnie świadczy najwyższej klasy usługi na rynku rozwiązań zapewniających ochronę danych i bezpieczeństwo. Jej głównym celem jest dystrybucja, sprzedaż i wdrażanie oprogramowania antywirusowego, narzędziowego oraz do ochrony danych.

    Jest Autoryzowanym Partnerem Handlowym firmy Kaspersky Lab Polska oraz Głównym Przedstawicielem na Polskę cenionych na całym świecie korporacji: Acronis, DeviceLock Inc., Entensys, Parallels Inc.

    O profesjonalizmie i fachowym podejściu świadczy duża liczba zorganizowanych szkoleń oraz wdrożeń oprogramowania bezpośrednio u klienta jak również zdobyte nagrody i certyfikaty.

  • Oprogramowanie Adobe CS5

    Zawartość informacyjna mojego serwisu blogowego zawiera dużą dawkę informacji dotyczących oprogramowania firm Adobe, Autodesk, Corel oraz Naoton. Oprogramowanie dla grafików typu Adobe Photoshop czy CorelDraw jest niezmiernie popularne. Ułatwia tworzenie interesującej grafiki na plakaty czy portale www. Z tych wszystkich programów graficznych pakiet Adobe CS5 cieszy się jednak największą popularnością. Kreacja grafiki jeszcze nigdy nie była tak prosta. Do osób które marzą o zabawie w producenta filmów video skierowanych jest kilka praktycznych ćwiczeń z Adobe Premiere CS5.

    Najnowsze oprogramowanie opisywane na na moim portalu blogowym jest osiągalne po konkurencyjnych cenach na stronie producenta Adobe, Corel i Autodesk. Linki do programów z którym można się zapoznać na tejże stronie internetowej, odsyłają do oryginalnych programów z licencją. Gdyż zakup Adobe CS5, CorelDraw i AutoCAD LT 2010 pozwala na czerpanie niepowtarzalnej przyjemności z prostoty obsługi programu.

  • System Symfonia w Łodzi

    Szukacie Państwo sprawdzonego oprogramowania do księgowości? Gratulujemy bardzo dobrze Państwo trafili, zajmujemy się sprzedażą i wdrożeniami profesjonalnego oprogramowania księgowego Symfonia firmy Sage. Wiemy, że jest dobre bo przez lata je zdążyliśmy sprawdzić w praktyce. Firma Sage to renomowany partner w biznesie, który gwarantuje aktualne rozwiązania zgodne ze zmieniającymi się przepisami prawa. Oferujemy Państwu profesjonalne doradztwo poparte praktyczną wiedzą w doborze programów i ich wdrożeniu. Zapraszamy do naszego biura w Łodzi, w samym sercu miasta na ulicę Targową 35.

  • Darmowy program sklepu GekoSale

    System sprzedaży GekoSale to oprogramowanie sklepu internetowego produkowane w Polsce przez polskich programistów i dedykowane na polski rynek. Nie oznacza to jednakże, że nie można przy jego użyciu prowadzić sprzedaży za granicą. Oprogramowanie sklepu GekoSale wyposażone jest w funkcję multistore dającą możliwość założenia paru sklepów online na jednej instalacji. Poza tym oprogramowanie to jest coraz lepiej zoptymalizowane pod wyszukiwarki internetowe, zawiera sporo funkcjonalności związanych z SEO, a takie rozszerzenia jak integracja z systemem sprzedaży Subiekt GT dostępne dzięki GekoLab powodują, że oprogramowanie sklepu internetowego GekoSale pomału staje się doskonałym rozwiązaniem dla ludzi potrzebujących solidnego narzędzia do sprzedaży w sieci.

  • Oprogramowanie dla agencji celnych, handlu detalicznego oraz audytu i analizy danych

    SKG S.A. jest przede wszystkim firmą usługową, tworzącą na zlecenie kompleksowe rozwiązania informatyczne dla biznesu i administracji, z zapewnieniem światowych standardów jakości m.in. ISO 9001:2008. Od 25 lat projektujemy, tworzymy, wdrażamy i utrzymujemy dedykowane systemy informatyczne i informacyjne, które działają skutecznie, na dużą skalę, w kraju i za granicą. Najważniejsze dedykowane rozwiązania działają w obszarach takich jak oprogramowanie celne, handel detaliczny, usługi elektroniczne, turystyka i wymiany informacji. Rozwiązania stworzone przez SKG S.A. oferowane obecnie na rynku to WROTA CELNE (oprogramowanie celne stworzone w celu pomocy w elektronicznej wymianie danych między podmiotami gospodarczymi a administracją celną), PLANUS® (system zapewniający tworzenie i wymianę elektronicznych zgłoszeń celnych i komunikatów z systemami Polskiej Administracji Celnej na podstawie dokumentów handlowych, magazynowych i spedycyjnych), ECS VIEW (aplikacja umożliwiająca podmiotom realizować obowiązek archiwizowania i przechowywania przez okres 5 lat dokumentów w formie elektronicznej, zgodnie z obowiązującym stanem prawnym), eSambo (kompleksowe rozwiązanie, stworzone z wykorzystaniem najnowszych technologii informatycznych, obsługujące zarówno zaplecze sklepu i zarządzające kasami), SAMBO Retail Back-Office System (oprogramowanie obsługujące procesy back-office sklepów pracujących w sieci handlowej), e-PLANUS® RETAIL (zintegrowany system zapewniający kompleksową obsługę (back-office i front-office) średnich sieci handlowych), e-PLANUS® CSRA (aplikacja zapewniająca efektywny nadzór nad rozliczeniem różnorodnych środków płatniczych w sieci handlowej). Uzupełniając naszą ofertę, nawiązaliśmy partnerstwa ze światowymi liderami, jak ACL (światowy standard w zakresie analizy i raportowania danych dla celów audytowych i kontrolnych), dab:GmbH (kompletny zestaw rozwiązań niemieckiej firmy dab:GmbH służący do ekstrakcji i analizy dużych wolumenów danych z systemów SAP© R/3), METHODWARE ERA™ (producent oprogramowania do zarządzania ryzykiem i procesami audytowymi), KLEVAS® (system informatyczny wspomagający zarządzanie firmą spedycyjną i transportową), RESULTMAKER Process Platform™ (system wspierający procesy wymiany informacji pomiędzy obywatelami i firmami a administracją publiczną wykorzystywany w Danii).

  • Systemy informatyczne dostępne wszędzie i dla każdego

    Łatwy i szybki dostęp do systemu jest teraz priorytetem większości firm. Dodatkowo w dobie kryzysu firmy zwracają szczególną uwagę na koszty. Dzięki zastosowaniu architektury SAAS, czyli oprogramowanie jako usługa umożliwiamy dostęp do systemu z dowolnego miejsca przy wykorzystaniu przeglądarki internetowej. Dzięki zastosowaniu tego modelu baza danych jest na zewnątrz firmy. Umożliwia to obniżenie kosztów związanych z koniecznością zakupu serwerów, oraz zatrudnianiu informatyków do administrowania tym systemem. Elastyczny sposób naliczania opłat nie wymusza dużego wkładu na początku wdrażania systemu, a miesięczny/roczny abonament pozwala na rozłożenie kosztów na poszczególne okresy.
    Jako firma informatyczna stawiamy sobie za cel tworzenie najwyższej jakości systemów działających w tym modelu, czyli tzw. "chmurze". W naszej ofercie można znaleźć aplikacje dla magazynów, firm logistycznych, szpitali oraz edukacji. Wykorzystujemy szeroką gamę możliwości znakowania towarów etykietami, w szczególności umożliwiamy znakowanie nośników logistycznych etykietami zgodnymi z systemem GS1. Prowadzimy również audyty etykiet pod względem ich poprawności i zgodności z wymaganiami systemu znakowania, oraz wymaganiami odbiorców.
    Jako firma informatyczna oferujemy również pełny zakres usług związanych z tworzeniem i wdrażaniem systemów informatycznych a w szczególności:
    - Analiza potrzeb klienta
    - Specyfikacja funkcjonalna
    - Implementacja
    - Testy
    - Wdrożenie
    - Opieka serwisowa

    Odwiedź naszą stronę i sprawdź nasze produkty. Jeżeli żaden produkt nie spełnia Twoich wymagać również zgłoś się do nas a na pewno będziemy w stanie stworzyć system, który zaspokoi wszystkie Twoje wymagania.

  • Xanadu - profesjonalny program dla biur nieruchomości

    Xanadu jest nowoczesnym programem dla biur nieruchomości wspomagającym publikacje ogłoszeń, zarządzanie firmą oraz ułatwiającym kontakt z klientami. Xanadu jest aplikacją webową, co oznacza, że obsługiwać ją można z dowolnego miejsca przy pomocy przeglądarki internetowej. W systemie obsługiwane są konta pracowników, oraz klientów. W zależności od typu konta użytkownik otrzymuje dostęp do różnych funkcji. Klienci zyskują możliwość wyszukiwania i przeglądania ofert, wyrażania zainteresowania daną ofertą. Dodatkowo w każdej chwili klient może w prosty sposób skontaktować się z pracownikiem firmy. Pracownicy w zależności od pełnionej w firmie funkcji otrzymują możliwość przygotowywania ofert, wzbogacenia ich treści o zdjęcia i dokumenty. W każdej chwili pracownik może sprawdzić, które oferty cieszą się największą popularnością. Pracownicy mogą komunikować się z dowolnymi użytkownikami Xanadu (innymi pracownikami lub klientami) oraz delegować i realizować zadania. Również wyszukiwanie i analizowanie informacji dotyczących wszystkich klientów odbywa się w prosty i szybki sposób. Aby dowiedzieć się więcej przejdź na naszą stronę - www.lemo-software.pl