Xanadu - profesjonalny program dla biur nieruchomości

Xanadu - profesjonalny program dla biur nieruchomości

Ocena: 3.8/10 (16 głosów)



Xanadu jest nowoczesnym programem dla biur nieruchomości wspomagającym publikacje ogłoszeń, zarządzanie firmą oraz ułatwiającym kontakt z klientami. Xanadu jest aplikacją webową, co oznacza, że obsługiwać ją można z dowolnego miejsca przy pomocy przeglądarki internetowej. W systemie obsługiwane są konta pracowników, oraz klientów. W zależności od typu konta użytkownik otrzymuje dostęp do różnych funkcji. Klienci zyskują możliwość wyszukiwania i przeglądania ofert, wyrażania zainteresowania daną ofertą. Dodatkowo w każdej chwili klient może w prosty sposób skontaktować się z pracownikiem firmy. Pracownicy w zależności od pełnionej w firmie funkcji otrzymują możliwość przygotowywania ofert, wzbogacenia ich treści o zdjęcia i dokumenty. W każdej chwili pracownik może sprawdzić, które oferty cieszą się największą popularnością. Pracownicy mogą komunikować się z dowolnymi użytkownikami Xanadu (innymi pracownikami lub klientami) oraz delegować i realizować zadania. Również wyszukiwanie i analizowanie informacji dotyczących wszystkich klientów odbywa się w prosty i szybki sposób. Aby dowiedzieć się więcej przejdź na naszą stronę - www.lemo-software.pl



Podobne strony
  • Elektroniczny obieg dokumentów

    LOGITO stanowi autorski produkt firmy Ideo Sp. z o.o. LOGITO jest systemem, który umożliwia elektroniczny obieg dokumentów w przedsiębiorstwie. Powoduje to automatyzację wszystkich procesów zachodzących w firmie, które mają związek z obiegiem dokumentów.
    LOGITO stworzone przez Ideo Sp. z o.o. jako elektroniczny system obiegu dokumentów jest konieczne we współcześnie działających firmach oraz instytucjach, w których pracodawcy dbają o szybki przepływ wiadomości, sprawny obieg dokumentów w przedsiębiorstwie. LOGITO dostępne jest w dwóch wersjach. Ideo Sp. z o.o. opracowało LOGITO dla firm oraz LOGITO dla administracji. W zależności od instytucji – prywatnej bądź państwowej, można nabyć odpowiedni system upraszczający obieg dokumentów w urzędzie lub biznesie.
    LOGITO to właściwe rozwiązanie dla każdego przedsiębiorstwa, które ma sprawnie funkcjonować.Z całą pewnością zaimplementowanie elektronicznego systemu obiegu dokumentów w firmie pozwoli na lepsze zarządzanie każdą instytucją. LOGITO zapewnia nie tylko zmniejszenie kosztów danej organizacji, lecz również uporządkowanie posiadanych dokumentów w przedsiębiorstwach, od czego zależy sprawne działanie całej firmy.

  • Program do zarządzania dla firm - OPTIMA

    Oprogramowanie Comarch OPTIMA wdrażane przesz doświadczonego i rzetelnego partnera PROFERIS to doskonały system dla małych i średnich firm, placówek medycznych oraz biur rachunkowych.
    Oprogramowanie cechuje szeroki wybór funkcjonalności, integracja modułów i możliwość rozwoju, prosty interfejs. Posiadanie systemu zapewnia szybki dostęp do niezbędnych informacji oraz sprawne zarządzanie firmą. Oprogramowanie gwarantuje oszczędność czasu i kosztów pracy.
    W ofercie wiele promocji!

  • Narzędzie do audytu

    Zapraszamy do nawiedzenia naszej witryny online pod słowem: legalność oprogramowania w firmie. Po raz pierwszy na krajowym rynku ukazała się usługa w technologii Cloud Computing dostosowana do zarządzenia zasobami IT. Opiewa duży przełom w rozumowaniu o funkcjonowaniu oddziałów komputerowych. Przy pomocy toola Microaudit nie tylko informatyk, ale każdy kierownik niższego szczebla może zarządzać oprogramowaniem oraz sprzętami związanymi z komputerami w swojej działalności. Przystępna cena, ustalana przez samego odbiorcę na podstawie sprecyzowanych przez niego potrzeb oraz prostota użytkowania powoduje,że może z niego korzystać nawet mała firma. Nakłaniamy do nawiedzenia naszej strony internetowej pod frazą: audyt legalności. Microaudit daje możliwość sprawdzanie asortymentu, planowanie kroków zarządzania asortymentem, tworzenie oszczędności ekonomicznych dzięki doskonałego wyboru licencji w czym asystuje profesjonalista. Serwis nie wymaga przedziwnych kursów a także dawania zatrudnienia innym ludziom. W banalny sposób daje możliwość co dziennie kontrolować prawdziwość programów na komputerze i z każdego zakątka na świecie obserwować rezerwy it. Serdecznie zapraszamy do otworzenia naszej witryny internetowej.

  • Program płacowy SuperPłace firmy Anzasoft

    Program SuperPłace jest stale rozwijany od końca 2001 roku i aktualnie posiada już ponad 1700 wdrożeń w firmach z najróżniejszych branż, posiadających od jednego do wielu tysięcy pracowników. W części kadrowej funkcjonalność programu zawiera rejestrację szczegółowych danych kadrowych, prowadzenie ewidencji czasu pracy, wydruk kompletnych akt osobowych pracownika (umowy o pracę, zmiany i rozwiązania umów, świadectwa pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu i zarobkach, oraz wiele innych dokumentów). Program płacowy pozwala na tworzenie dowolnych list płac i rozliczeń, takich jak: umowy cywilnoprawne, rozliczanie rad nadzorczych, kontraktów menedżerskich, oddelegowania za granicę, osób zagranicznych, właścicieli firm oraz wiele innych. Pozwala na wydruk ponad 150 gotowych dokumentów i raportów, oraz definiowanie własnych. Program współpracuje z Płatnikiem ZUS (eksport i import danych), z systemem e-Deklaracje Min. Finansów, oraz pakietami biurowymi Microsoft Office i OpenOffice. Pracę wielostanowiskową umożliwiono z serwerami Sybase, Microsoft, PostgeSQL i Oracle. W pełni funkcjonalna wersja demonstracyjna jest dostępna do pobrania z naszych stron firmowych.

  • Eurosof przychodnia

    Jesteśmy firmą, która oferuje kompleksowe usługi informatyczne na rzecz placówek medycznych. Dostarczamy i wdrażamy oprogramowanie dla przychodni i szpitali. Zapewniamy wysokiej jakości sprzęt medyczny, w tym kasy fiskalne, jednostki komputerowe renomowanych producentów. Oferujemy również oprogramowanie do obsługi sprzedaży, okresowe przeglądy kas i urządzeń, podłączenie sprzętu oraz szkolenia pracowników z obsługi sprzętu. Dostosowujemy jednostki komputerowe do wymagań konkretnych placówki medycznych. Zapraszamy!

  • Prosty crm

    Firma miniCRM.pl oferuje dostęp do programu CRM w Internecie. Zaprojektowany przez naszą firmę program umożliwia przechowywanie danych kontrahentów i czynności do wykonania a także nadzór nad działaniami sprzedażowymi. Klienci mogą być spokojni o wprowadzane dane, ponieważ korzystamy z wysokiej klasy systemów, zapewniających optymalny poziom bezpieczeństwa. Efektem korzystania z naszego systemu CRM będą świetne relacje z klientami wszystkich przedsiębiorstw, które skorzystają z naszych usług. Przygotowaliśmy różnorodne wersje abonamentowe, pozwalające wybrać klientom optymalną opcję.

  • DRAGON-KOMP Programy antywirusowe Katowice

    Gorąco zapraszamy Państwa do zapoznania się z propozycją firmy P.H.U. DRAGON-KOMP, której siedziba mieści się w Bobrownikach w województwie śląskim. Naszym Klientom oferujemy sprzedaż detaliczną oprogramowania komputerowego różnego rodzaju. W ofercie posiadamy programy antywirusowe, biurowe, graficzne, edukacyjne, do edycji video oraz systemy operacyjne. Zapewniamy wyłącznie oryginalne programy pochodzące z legalnego źródła. Kupując u nas mają Państwo gwarancję obsługi na najwyższym poziomie, szybkiej realizacji zamówienia jak również konkurencyjnych cen i atrakcyjnych promocji. Szczegóły dostępne na stronie.