Telekomunikacja - systemy, usługi

  • Systemy wideokonferencyjne - Tritech

    Systemy wideokonferencyjne - Tritech

    Oferujemy nowoczesne systemy wideokonferencyjne dla korporacji i przedsiębiorstw. Wideokonferencje i infrastruktura z nimi związana, to rozwiązania przydatne w każdej działalności. Videokonferencje to jeden z naszych wiodących produktów, jednak tworzymy też infrastrukturę sieciową- np. sieci optyczne, zapewniające bezpieczeństwo i posiadające backup danych. Prawie każde zamówienie jest realizowane przy pomocy innowacyjnego zaplecza technicznego, przez wykwalifikowaną kadrę inżynierów, co gwarantuje niezawodność proponowanych rozwiązań. Warto zaznajomić się z całkowitym katalogiem naszych usług. Zapraszamy na stronę Tritech.pl.

    Data dodania: 18 03 2013 szczegóły wpisu
  • Budowanie sieci telekomunikacyjnych

    Budowanie sieci telekomunikacyjnych

    TK Telekom to nowoczesny i prężnie rozwijający się operator telekomunikacyjny oferujący internet dla biznesu jak również administracji, kolei i klientów indywidualnych. Rozbudowane, podziemne budownictwo telekomunikacyjne, które obecnie stanowi blisko 30 000 km linii, gwarantuje nie tylko jakość ale również niezawodność naszych usług. Zachęcamy do zapoznania się z warunkami współpracy pakietowej jak chmura obliczeniowa lub umowy na pojedyncze usługi (Iptv, ISDN, Interconnect). Wszystkie potrzebne informacje znajdą Państwo na witrynie internetowej tktelekom.pl, zapraszamy.

    Data dodania: 15 01 2013 szczegóły wpisu
  • Telemetria

    Telemetria

    Dane są dzisiaj towarem bardzo pożądanym. Aby jednak odpowiednie i interesujące nas dane były gromadzone, potrzebne są do tego techniki i technologie, które wspierają procesy pobierania informacji. Telemetria to nowoczesna dziedzina telekomunikacji, zajmująca się przesyłaniem danych na odległość. Systemy pomiarowe i produkcyjne wymagające stałego nadzoru mogą dzięki telemetrii być obsługiwane na odległość bez konieczności osobistego nadzoru. Nowoczesne technologie komunikacyjne jak widać pozwalają oszczędzić Ci czasu i ograniczyć koszty.

    Data dodania: 10 12 2012 szczegóły wpisu
  • Call center

    Call center

    Focus Telecom Polska to firma świadcząca usługi dla sektora biznesowego, które bazują na rozwiązaniach cloud computing. Usługi te działają na zasadzie aplikacji webowych udostępnianych odbiorcom, co ułatwia ich proces wdrażania i obsługi. Rozwiązania oferowane przez firmę Focus Telecom obejmują rozwiązania call center, crm, ivr, pbx, systemy telekonferencyjne. Korzystając z naszych systemów call center, klienci mogą zoptymalizować swoje wyniki sprzedaży i obsługę klientów. Rozwiązania IVR i PBX pomogą skutecznie rozporządzać ruchem telefonicznym w instytucji. Dzięki telekonferencji możliwa będzie łączność i przeprowadzanie prezentacji biznesowych z wieloma osoba mi jednocześnie. Poprawę procesów wewnętrznych i procesów BOK umożliwi system CRM.

    Data dodania: 19 11 2012 szczegóły wpisu
  • Call center w urzędzie miasta

    Call center w urzędzie miasta

    Pirios SA to utworzona w 2011 roku spółka, która powstała w wyniku przekształcenia Wind Energy Sp. z o.o. W ramach przedsiębiorstwa produkowane są dedykowane rozwiązania teleinformatyczne, będące wsparciem dla wielorakiego typu jednostek z całego globu. W swoim port folio przedsiębiorstwo może pochwalić się współpracą z takimi jednostkami jak: PGE, Tauron, Enea, PGNiG. Najbardziej prekursorskimi i stale rozwijającymi się tworami, które może zaoferować Pirios S.A. są:

    - Contactis Awarie – system do obsługi sytuacji kryzysowych,
    - Siren Communication – architektura doskonaląca obsługę konsumenta,
    - D-desk - to wszechstronny; multidotykowy system dyspozytorski,
    - F-work - platforma poświęcona do całościowego administrowania pismami oraz transferem pracy w organizacji.

    Oraz sporo innych, opartych o nowatorską technologię rozwiązań, które są w stanie zautomatyzować i przyspieszyć mnóstwo przedsięwzięć w ramach firm.

    Data dodania: 01 11 2012 szczegóły wpisu
  • Tellows - społeczność zwalczająca nieznane numery telefonów i spam

    Tellows - społeczność zwalczająca nieznane numery telefonów i spam

    Kto nie zna tej sytuacji? Twój telefon dzwoni i na ekranie wyświetla się numer, którego jeszcze nigdy nie widziałeś. I nagle zadajesz sobie pytanie: mam odebrać? Kto to może być? Z tymi wątpliwościami nie jesteś sam! Z tellows.pl stworzyliśmy bazę danych, która pomaga oszacować, czy warto odebrać dane połączenie czy lepiej je zignorować, ponieważ będzie ono dla nas stratą czasu. Oprócz analizy ryzyka na stronie tellows.pl można znaleźć dane przestrzenne dla każdego numeru i ocenić skąd dane połączenie przyszło. Coraż więcej oszustów chce wyłudzic z nas pieniądze przez tzw. phishing. Baza danych na stronie tellows.pl zdradzi czy odzwonić czy raczej zignorować nieznany numer telefonu bo może być grożny. Oczywiście wyszukiwarka również zna numery telefonu nachalnych telemarketerów i innych naciągaczy. W ten sposób społeczność Tellows skutecznie zwalcza terror telefoniczny.

    Data dodania: 01 10 2012 szczegóły wpisu
  • ENERGOTEL

    ENERGOTEL

    Strona poświęcona firmie ENERGO-TEL S.A. Firma Energo-Tel zajmuje się budową, eksploatacją, utrzymaniem i serwisem sieci światłowodowych. Siedziba ENERGO-TEL S.A. znajduje się w Warszawie. Spółka posiada rozbudowaną sieć jednostek terenowych i partnerów na obszarze całego kraju, które zapewniają 24-godzinny serwis w trybie ciągłym oraz 4-godzinny czas usunięcia awarii krytycznych. W sposób kompleksowy podchodzi do realizowanych na rzecz Klientów usług. Posiadane przez menadżerów Spółki Certyfikaty z zakresu metodyki Prince 2, pozwalają efektywnie oraz metodycznie zarządzać powierzonymi Spółce projektami.

    Oferta Spółki obejmuje:
    - infrastrukturę telekomunikacyjną;
    - usługi integracji i utrzymania;
    - instalacje w inteligentnych budynkach;
    - rozwiązania bezpieczeństwa.

    Data dodania: 30 07 2012 szczegóły wpisu
  • Call center

    Call center

    Atrakcyjną ofertą praktykowania zawodu w aktualnych dniach została profesja w centrum obsługi klienta, gdzie podstawowy kontakt z interesantem ma miejsce przez rozmowę telefoniczną. Call center to coraz prężniej ewoluująca gałąź gospodarki. Lecz wiele osób z konieczności prowadzi dialog z konsultantami centrum serwisu telefonicznej. Za podstawowe funkcje call center stwierdza się obsługę połączeń wychodzących a także przychodzących. Połączenie przychodzące to często przyjmowanie zamówień, udostępnienie informacji na przykład odnośnie adresu, cennika. To również a może przede wszystkim telemarketing, przyjmowanie reklamacji i przedsprzedaż, na przykład wejściówek do kina oraz do cyrku. Tymczasem połączenia wychodzące to badania rynku, sprzedaż przez aparat telefoniczny i zdobywanie świeżych nabywców.

    Data dodania: 06 05 2012 szczegóły wpisu
  • Wideokonferencje

    Wideokonferencje

    Istniejemy na polskim rynku od 1991 roku. Specjalizujemy się w dostarczaniu dedykowanych systemów do wideokonferencji dedykowanych dla biznesu. Oferujemy sprzęt renomowanej marki Tandberg która jest częścią koncernu Cisco. Razem ze sprzętem oferujemy usługę przygotowania dedykowanego pomieszczenia dla wideokonferencji. Poza wyżej wspomnianymi systemami, oferujemy projektory multimedialne oraz ekrany projekcyjne.

    Data dodania: 31 03 2012 szczegóły wpisu
  • Rejestracja rozmów

    Rejestracja rozmów

    Specjalnością Alfavox jest wdrażanie technologii telekomunikacyjnych dla firm. Oferujemy produkty, dzięki którym możliwa jest rejestracja rozmów. Jesteśmy firmą nastawioną na postęp oraz ciągłe podwyższanie kwalifikacji. Produkty naszej firmy są intuicyjne, proste w obsłudze oraz miłe użytkownikom. Tworzymy rozwiązania systemowe spełniające indywidualne potrzeby klienta. Zapewniamy profesjonalną obsługę oraz realizację zleceń na najlepszym poziomie. Nasze aplikacje wykonywane są przez wykwalifikowanych i doświadczonych fachowców.

    Data dodania: 22 03 2012 szczegóły wpisu
« poprzednia strona · 2 · 3 · 4 · następna strona »

Telekomunikacja - systemy, usługi - nowa strona:

Adres: