Telekomunikacja - systemy, usługi

  • Call center

    Call center

    Focus Telecom Polska to firma świadcząca usługi dla sektora biznesowego, które bazują na rozwiązaniach cloud computing. Usługi te działają na zasadzie aplikacji webowych udostępnianych odbiorcom, co ułatwia ich proces wdrażania i obsługi. Rozwiązania oferowane przez firmę Focus Telecom obejmują rozwiązania call center, crm, ivr, pbx, systemy telekonferencyjne. Korzystając z naszych systemów call center, klienci mogą zoptymalizować swoje wyniki sprzedaży i obsługę klientów. Rozwiązania IVR i PBX pomogą skutecznie rozporządzać ruchem telefonicznym w instytucji. Dzięki telekonferencji możliwa będzie łączność i przeprowadzanie prezentacji biznesowych z wieloma osoba mi jednocześnie. Poprawę procesów wewnętrznych i procesów BOK umożliwi system CRM.

    Data dodania: 19 11 2012 szczegóły wpisu
  • Call center w urzędzie miasta

    Call center w urzędzie miasta

    Pirios SA to utworzona w 2011 roku spółka, która powstała w wyniku przekształcenia Wind Energy Sp. z o.o. W ramach przedsiębiorstwa produkowane są dedykowane rozwiązania teleinformatyczne, będące wsparciem dla wielorakiego typu jednostek z całego globu. W swoim port folio przedsiębiorstwo może pochwalić się współpracą z takimi jednostkami jak: PGE, Tauron, Enea, PGNiG. Najbardziej prekursorskimi i stale rozwijającymi się tworami, które może zaoferować Pirios S.A. są:

    - Contactis Awarie – system do obsługi sytuacji kryzysowych,
    - Siren Communication – architektura doskonaląca obsługę konsumenta,
    - D-desk - to wszechstronny; multidotykowy system dyspozytorski,
    - F-work - platforma poświęcona do całościowego administrowania pismami oraz transferem pracy w organizacji.

    Oraz sporo innych, opartych o nowatorską technologię rozwiązań, które są w stanie zautomatyzować i przyspieszyć mnóstwo przedsięwzięć w ramach firm.

    Data dodania: 01 11 2012 szczegóły wpisu
  • Tellows - społeczność zwalczająca nieznane numery telefonów i spam

    Tellows - społeczność zwalczająca nieznane numery telefonów i spam

    Kto nie zna tej sytuacji? Twój telefon dzwoni i na ekranie wyświetla się numer, którego jeszcze nigdy nie widziałeś. I nagle zadajesz sobie pytanie: mam odebrać? Kto to może być? Z tymi wątpliwościami nie jesteś sam! Z tellows.pl stworzyliśmy bazę danych, która pomaga oszacować, czy warto odebrać dane połączenie czy lepiej je zignorować, ponieważ będzie ono dla nas stratą czasu. Oprócz analizy ryzyka na stronie tellows.pl można znaleźć dane przestrzenne dla każdego numeru i ocenić skąd dane połączenie przyszło. Coraż więcej oszustów chce wyłudzic z nas pieniądze przez tzw. phishing. Baza danych na stronie tellows.pl zdradzi czy odzwonić czy raczej zignorować nieznany numer telefonu bo może być grożny. Oczywiście wyszukiwarka również zna numery telefonu nachalnych telemarketerów i innych naciągaczy. W ten sposób społeczność Tellows skutecznie zwalcza terror telefoniczny.

    Data dodania: 01 10 2012 szczegóły wpisu
  • ENERGOTEL

    ENERGOTEL

    Strona poświęcona firmie ENERGO-TEL S.A. Firma Energo-Tel zajmuje się budową, eksploatacją, utrzymaniem i serwisem sieci światłowodowych. Siedziba ENERGO-TEL S.A. znajduje się w Warszawie. Spółka posiada rozbudowaną sieć jednostek terenowych i partnerów na obszarze całego kraju, które zapewniają 24-godzinny serwis w trybie ciągłym oraz 4-godzinny czas usunięcia awarii krytycznych. W sposób kompleksowy podchodzi do realizowanych na rzecz Klientów usług. Posiadane przez menadżerów Spółki Certyfikaty z zakresu metodyki Prince 2, pozwalają efektywnie oraz metodycznie zarządzać powierzonymi Spółce projektami.

    Oferta Spółki obejmuje:
    - infrastrukturę telekomunikacyjną;
    - usługi integracji i utrzymania;
    - instalacje w inteligentnych budynkach;
    - rozwiązania bezpieczeństwa.

    Data dodania: 30 07 2012 szczegóły wpisu
  • Call center

    Call center

    Atrakcyjną ofertą praktykowania zawodu w aktualnych dniach została profesja w centrum obsługi klienta, gdzie podstawowy kontakt z interesantem ma miejsce przez rozmowę telefoniczną. Call center to coraz prężniej ewoluująca gałąź gospodarki. Lecz wiele osób z konieczności prowadzi dialog z konsultantami centrum serwisu telefonicznej. Za podstawowe funkcje call center stwierdza się obsługę połączeń wychodzących a także przychodzących. Połączenie przychodzące to często przyjmowanie zamówień, udostępnienie informacji na przykład odnośnie adresu, cennika. To również a może przede wszystkim telemarketing, przyjmowanie reklamacji i przedsprzedaż, na przykład wejściówek do kina oraz do cyrku. Tymczasem połączenia wychodzące to badania rynku, sprzedaż przez aparat telefoniczny i zdobywanie świeżych nabywców.

    Data dodania: 06 05 2012 szczegóły wpisu
  • Wideokonferencje

    Wideokonferencje

    Istniejemy na polskim rynku od 1991 roku. Specjalizujemy się w dostarczaniu dedykowanych systemów do wideokonferencji dedykowanych dla biznesu. Oferujemy sprzęt renomowanej marki Tandberg która jest częścią koncernu Cisco. Razem ze sprzętem oferujemy usługę przygotowania dedykowanego pomieszczenia dla wideokonferencji. Poza wyżej wspomnianymi systemami, oferujemy projektory multimedialne oraz ekrany projekcyjne.

    Data dodania: 31 03 2012 szczegóły wpisu
  • Rejestracja rozmów

    Rejestracja rozmów

    Specjalnością Alfavox jest wdrażanie technologii telekomunikacyjnych dla firm. Oferujemy produkty, dzięki którym możliwa jest rejestracja rozmów. Jesteśmy firmą nastawioną na postęp oraz ciągłe podwyższanie kwalifikacji. Produkty naszej firmy są intuicyjne, proste w obsłudze oraz miłe użytkownikom. Tworzymy rozwiązania systemowe spełniające indywidualne potrzeby klienta. Zapewniamy profesjonalną obsługę oraz realizację zleceń na najlepszym poziomie. Nasze aplikacje wykonywane są przez wykwalifikowanych i doświadczonych fachowców.

    Data dodania: 22 03 2012 szczegóły wpisu
  • Nowoczesny System Call Center - Nexus Call Center

    Nowoczesny System Call Center - Nexus Call Center

    Nexus Call Center – inwestycja w Nowoczesny System Call CenterPo co firmy inwestują nowoczesne systemy Call Center? Z tego samego powodu z którego doskonale zorganizowana fabryka zastąpiła manufakturę, a komputery zastąpiły liczydła. Wyobrażasz sobie, żeby księgowa w Twojej firmie używała liczydła zamiast profesjonalnego programu księgowego? Czy wyobrażasz sobie lot w kosmos bez technologii informatycznych?Dzięki Nexus Call Center możesz więcej osiągać przy mniejszym nakładzie pracy. Czyli pracować mniej – zarabiać więcej. Nexus Call Center to nowoczesny system wspierający pracę telemarketingu:
    • System zarządzania klientami
    • Nowoczesna centrala telefoniczna
    • Narzędzia planowania pracy telemarketerów
    • Narzędzia kontroli pracy telemarketerów.
    • Narzędzia wsparcia handlowców i back-office.

    Dzięki profesjonalnemu systemowi Call Center, każdy Twój nowy pomysł biznesowy i każda akcja sprzedażowa może wymagać o połowę mniej nakładów pracy i może generować 2 razy więcej sprzedaży i zleceń.Wzrost efektywności pracy sprawi, że po system spłaci się sam, a Twoje zyski zaczną rosnąć wprost proporcjonalnie do wzrostu efektywności pracy Twojego Call Center.Nasze doświadczenia wskazują, że w większości przypadków, wdrożenie Nexus Call Center powoduje co najmniej dwukrotne (a czasem nawet trzykrotne) zwiększenie efektywności pracy w porównaniu z tradycyjnym telemarketingiem. Pomyśl. Gdyby Twoje koszty telemarketingowe zmniejszyły się o połowę, a rezultaty wzrosły, to w co zainwestujesz zaoszczędzone i zarobione w ten sposób pieniądze?Skontaktuj się z nami, zarezerwuj sobie termin spotkania i zacznij w końcu zarabiać na telemarketingu!

    Data dodania: 22 12 2011 szczegóły wpisu
  • Pomiary reflektometryczne

    Pomiary reflektometryczne

    Przedsiębiorstwo Core Technologies to jedna z niewielu przedsiębiorstw w Polsce która zajmuje się takimi usługami jak spawanie światłowodów czy pomiary reflektometryczne. Funkcjonujemy na polskim rynku od wielu lat profesjonalnie wypełniając Nasze zadania. Zapraszamy wszystkich, którzy potrzebują Naszej pomocy do kontaktu najlepiej przez stronę internetową. Zlokalizowani jesteśmy we Wrocławiu, do którego uprzejmie zapraszamy. Dla stałych klientów przewidziane są rabaty na innego rodzaju usługi, znaleźć je można na Naszej oficjalnej stronie internetowej. Znaleźć można również wszelkie informacje na temat światłowodów.

    Data dodania: 26 08 2011 szczegóły wpisu
  • Telefony Szyfrujące SecuVOICE

    Telefony Szyfrujące SecuVOICE

    Jesteśmy wiodącym dostawcą sprzętu zabezpieczającego komunikację głosową oraz wymianę danych w sieciach GSM. Produkty oferowane przez BSS są certyfikowane przez niemiecki Federalny Urząd ds. Bezpieczeństwa Informacji ), posiadają dopuszczenie przez NATO "NATO RESTRICTED" zgodnie z NATO Code C-M(2002) 49. W naszej ofercie znajdziecie Państwo również urządzenia zagłuszające. Oferujemy rozwiązania dla odbiorców cywilnych oraz wersje militarne dla Organów i Służb Państwowych .

    Data dodania: 29 06 2011 szczegóły wpisu
« poprzednia strona · 2 · 3 · następna strona »

Telekomunikacja - systemy, usługi - nowa strona:

Adres: