Szkolenia - dataanalytics.pl

Szkolenia - dataanalytics.pl

Ocena: 2.8/10 (9 głosów)



Analiza danych charakteryzuje się zapotrzebowaniem na nowe programy komputerowe, które ułatwia cały ten proces, ale jednocześnie sprawia też, że wszystko jest jeszcze bardziej zrozumiałe i czytelne. Dzięki temu łatwiej jest zrozumieć dane oraz dokonać pewnych czynności takich jak wirtualizacja danych. Wówczas łatwiej jest zobaczyć pewne zależności, które na wykresach i grafach są zdecydowanie bardziej widoczne niż na surowych danych zestawionych w formach tabelarycznych. Wdrożenia wszelkich planów potrzebują odpowiednio zgromadzonych danych. One pozwalają na szczegółową analizę i poprawną ocenę sytuacji ukazującej się na rynku np. inwestycji.



Podobne strony
  • progeCAD Professional

    ProgeCAD Professional 2010 to funkcjonalny 2D, 3D CAD software. Umożliwia wczytywanie i układanie wykresów w formacie dwg i dxf, umożliwia również tworzenie wykresów, edytowanie, modyfikacje oraz jakościowe drukowanie. Wspiera rysowanie za pomocą poleceń rysowania 2D i 3D. Przewodzi pliki z formatu PDF do DWG, eksportuje do formatów PDF i JPG. Obsługuje grafikę siatkową. Jest zapewniona kompatybilność AutoCAD menu, skrypty i czcionki oraz kompatybilność AutoLISP. Do programu można dodatkowo zainstalować nakładkę CAD Profi.

  • Elektroniczny obieg dokumentów

    LOGITO stanowi autorski produkt firmy Ideo Sp. z o.o. LOGITO jest systemem, który umożliwia elektroniczny obieg dokumentów w przedsiębiorstwie. Powoduje to automatyzację wszystkich procesów zachodzących w firmie, które mają związek z obiegiem dokumentów.
    LOGITO stworzone przez Ideo Sp. z o.o. jako elektroniczny system obiegu dokumentów jest konieczne we współcześnie działających firmach oraz instytucjach, w których pracodawcy dbają o szybki przepływ wiadomości, sprawny obieg dokumentów w przedsiębiorstwie. LOGITO dostępne jest w dwóch wersjach. Ideo Sp. z o.o. opracowało LOGITO dla firm oraz LOGITO dla administracji. W zależności od instytucji – prywatnej bądź państwowej, można nabyć odpowiedni system upraszczający obieg dokumentów w urzędzie lub biznesie.
    LOGITO to właściwe rozwiązanie dla każdego przedsiębiorstwa, które ma sprawnie funkcjonować.Z całą pewnością zaimplementowanie elektronicznego systemu obiegu dokumentów w firmie pozwoli na lepsze zarządzanie każdą instytucją. LOGITO zapewnia nie tylko zmniejszenie kosztów danej organizacji, lecz również uporządkowanie posiadanych dokumentów w przedsiębiorstwach, od czego zależy sprawne działanie całej firmy.

  • System sprzedaży Hipermarket, oprogramowanie sklepów

    Nasz sprawdzony system sprzedaży HiperMarket. Korzenie systemu sprzedaży HiperMarket sięgają roku 1995, kiedy to jako grupa programistów pracujących w dziale informatycznym jednej z sieci sklepów, a prywatnie przyjaciół z czasów akademickich, stworzyliśmy program, obsługujący handel i sprzedaż, służący też do centralnego zarządzania siecią sklepów. Po kilku latach jego działania, obserwując rosnące potrzeby rynku na tego typu oprogramowanie zdecydowaliśmy się wykorzystać zdobyte doświadczenie, na zasadach outsourcingu założyliśmy w 1999 roku firmę Net Sp. z o.o., której misją niezmiennie pozostaje oprogramowanie sklepów, placówek handlowych, zaopatrzenie w sprawny system sprzedaży.W swojej ofercie posiadamy programy handlowe, programy do sprzedaży usprawniające zarządzanie wszystkimi dziedzinami handlu: począwszy od sieci sklepów i hurtowni, poprzez jednostki produkcyjne takie jak piekarnie czy cukiernie, a skończywszy na placówkach gastronomicznych (np. restauracje, bary). W swojej ofercie posiadamy następujące oprogramowanie: *system sprzedaży HiperMarket, *KasNET, *NetAnalizer, *TouchNet, *BakerNet, *NetAgent, *e-sklep, przykład: http://www.e-piotripawel.pl Nasz system sprzedaży Hipermarket, to program do sklepu, sieci sklepów, ułatwiający handel i sprzedaż, wdrożony został do tej pory w około 1500 punktach handlowych. Nasze oprogramowanie sklepów umożliwia także centralne zarządzanie siecią placówek: począwszy od sieci sklepów, hurtowni, hipermarketów, poprzez jednostki produkcyjne takie jak piekarnie czy cukiernie, a skończywszy na placówkach gastronomicznych (np. restauracje, bary). Tworząc oprogramowanie do sklepów, system sprzedaży Hipermarket, kładliśmy nacisk na to aby był prosty i przejrzysty w obsłudze, ułatwiał obsługę klienta oraz funkcjonalności gwarantujące kompleksową obsługę sprzedaży wraz z centralnym zarządzaniem placówkami. System sprzedaży HiperMarket to nowoczesne, stabilne i wydajne oprogramowanie dla firm, dla handlu, do obsługi sprzedaży i do zarządzania siecią sklepów. System sprzedaży HIPERMARKET zapewnia: 1. Integrację danych z sieci sklepów w ramach centralnej bazy danych 2. Centralne sterowanie zaopatrzeniem, cenami, asortymentem, kontraktami z dostawcami 3. Centralną kontrolę i analizę sprzedaży 4. Centralne i automatyczne księgowanieW skład systemu sprzedaży wchodzą w zależności od Państwa potrzeb różne moduły:System sprzedaży Hipermarket - oprogramowanie sklepu Zapewnia komfortową i kompleksową obsługę sprzedaży wraz z podglądem pracy i utargów kasjerów. Umożliwia sprawne funkcjonowanie obiegu towarowo – dokumentowego w sklepie. Współpracuje z dowolnym systemem finansowo-księgowym, umożliwia tworzenie raportów i analiz, remanentów oraz archiwizacji danych. Posiada moduł produkcyjny oraz różne katalogi ułatwiające zarządzanie i pracę sklepu.Polecam Oprogramowanie sklepów z firmy NET

  • Pulpit zdalny

    Nasza firma oferuje gotowe rozwiązanie terminalowe dzięki któremu połączysz się zdalnie z dowolnym komputerem bądź serwerem w dowolnym miejscu na ziemi. Rozwiązanie bardzo podobne do Citrix lub TSE, jest natomiast zdecydowanie tańsze. Prosta konfiguracja i bezpłatny support to dodatkowe atuty naszego rozwiązania. Zapraszamy na Naszą stronę internetową by zapoznać się ze szczegółami oferty, oraz pobrania bezpłatnej wersji testowej.

  • Oprogramowanie CAD - CAM

    Oprogramowanie CAD/CAM bezpośredniego dystrybutora francuskiej firmy Missler Software, która jest jednym z kluczowych światowych dostawców rozwiązań CAD, CAM, ERP. Oferujemy program komputerowy TopSolid umożliwiający komputerowo wspomagane projektowanie 3D, które w połączeniu z komputerowym wspomaganiem wytwarzania CAM zapewnia kontrolę procesów wytwarzania na każdym etapie rozwoju produktu. Integracja fazy projektowania i wytwarzania to zadanie oprogramowania CAM. W ofercie posiadamy oprogramowanie klasy CAM - TopSolid’Cam do sterowania maszyn numerycznych - frezarki, tokarki, centra tokarko frezarskie oraz obróbki elektro erozyjnej.
    Program TopSolid to doskonałe narzędzie preferowane przez wytwórców oprzyrządowania sektora mechanicznego oraz czołowych światowych producentów i podwykonawców branży lotniczej, kosmicznej, samochodowej. Określone moduły oprogramowania TopSolid są rozwijane w odpowiedzi na potrzeby poszczególnych działów przemysłu w zakresie projektowania i wytwarzania (kompleksowe sterowanie maszyn CNC). Dzięki licznym wdrożeniom informatycznych systemów CAD/CAM oraz w komputerowym sterowaniu urządzeń numerycznych CNC zdobyliśmy doświadczenie umożliwiające nam wspierać klientów w wielu branżach - przemysł mechaniczny, obróbka CNC oraz meblarstwo, stolarstwo. Nasz program do projektowania mebli TopSolid’Wood to zawansowane narzędzie do projektowania wyrobów z branży meblarskiej. Oprogramowanie daje możliwość wizualizacji opracowanych projektów. Program wyposażony jest w szereg specjalistycznych narzędzi projektowych oraz biblioteki komponentów zgodnych ze specyfikacją przemysłu meblarskiego. Doświadczenie zdobyte w branży meblarskiej umożliwia nam wdrażać i konfigurować dedykowane oprogramowanie pod indywidualne wymagania fabryk. Program do projektowania mebli TopSolid Wood jest skierowany przede wszystkim do wspomagania produkcji mebli tapicerowanych, skrzyniowych.
    Kontrolę procesów wytwarzania na każdym etapie rozwoju produktu zapewnia doskonałe oprogramowanie umożliwiające projektowanie 3D komputerowo wspomagane w połączeniu z CAM. Przetwarzanie projektu na plan sterowania maszyn numerycznych realizowane w oparciu o programowanie CNC i ostateczne wykonanie poszczególnych części poprzez komputerowe sterowanie urządzeń numerycznych (frezarki, tokarki itd.) wpływają na przyspieszenie prac związanych z produkcją.

  • Oprogramowanie na indywidualne zamówienie

    Jesteśmy doświadczoną firmą zajmującą się głównie tworzeniem oprogramowania B2B na indywidualne zamówienie. Specjalizujemy się w następujących kategoriach aplikacji: aplikacje CRM
    oprogramowanie do zarządzania cyklem produkcji
    rozwiązania bazodanowe
    oprogramowanie do projektowania fotoksiążek oraz fotogadżetów
    programów do obróbki zdjęć, oraz zamawiania odbitek online.
    Projekty programistyczne realizujemy z użyciem sprawdzonych, będących w szerokim użyciu technologii, zapewniających niezawodność i elastyczność dostarczanych rozwiązań. Programy desktopowe tworzymy zazwyczaj jako aplikacje Win32, korzystając głównie z języków C++ i Object Pascal oraz biblioteki VCL. W rozwiązaniach webowych stosujemy przede wszystkim skrypty (X)HTML, Javascript (w tym Ajax) i PHP.

  • Oprogramowanie dla agencji celnych, handlu detalicznego oraz audytu i analizy danych

    SKG S.A. jest przede wszystkim firmą usługową, tworzącą na zlecenie kompleksowe rozwiązania informatyczne dla biznesu i administracji, z zapewnieniem światowych standardów jakości m.in. ISO 9001:2008. Od 25 lat projektujemy, tworzymy, wdrażamy i utrzymujemy dedykowane systemy informatyczne i informacyjne, które działają skutecznie, na dużą skalę, w kraju i za granicą. Najważniejsze dedykowane rozwiązania działają w obszarach takich jak oprogramowanie celne, handel detaliczny, usługi elektroniczne, turystyka i wymiany informacji. Rozwiązania stworzone przez SKG S.A. oferowane obecnie na rynku to WROTA CELNE (oprogramowanie celne stworzone w celu pomocy w elektronicznej wymianie danych między podmiotami gospodarczymi a administracją celną), PLANUS® (system zapewniający tworzenie i wymianę elektronicznych zgłoszeń celnych i komunikatów z systemami Polskiej Administracji Celnej na podstawie dokumentów handlowych, magazynowych i spedycyjnych), ECS VIEW (aplikacja umożliwiająca podmiotom realizować obowiązek archiwizowania i przechowywania przez okres 5 lat dokumentów w formie elektronicznej, zgodnie z obowiązującym stanem prawnym), eSambo (kompleksowe rozwiązanie, stworzone z wykorzystaniem najnowszych technologii informatycznych, obsługujące zarówno zaplecze sklepu i zarządzające kasami), SAMBO Retail Back-Office System (oprogramowanie obsługujące procesy back-office sklepów pracujących w sieci handlowej), e-PLANUS® RETAIL (zintegrowany system zapewniający kompleksową obsługę (back-office i front-office) średnich sieci handlowych), e-PLANUS® CSRA (aplikacja zapewniająca efektywny nadzór nad rozliczeniem różnorodnych środków płatniczych w sieci handlowej). Uzupełniając naszą ofertę, nawiązaliśmy partnerstwa ze światowymi liderami, jak ACL (światowy standard w zakresie analizy i raportowania danych dla celów audytowych i kontrolnych), dab:GmbH (kompletny zestaw rozwiązań niemieckiej firmy dab:GmbH służący do ekstrakcji i analizy dużych wolumenów danych z systemów SAP© R/3), METHODWARE ERA™ (producent oprogramowania do zarządzania ryzykiem i procesami audytowymi), KLEVAS® (system informatyczny wspomagający zarządzanie firmą spedycyjną i transportową), RESULTMAKER Process Platform™ (system wspierający procesy wymiany informacji pomiędzy obywatelami i firmami a administracją publiczną wykorzystywany w Danii).

  • Crm

    Do kontrolowania czasu pracy pracowników wykorzystywane są systemy CRM. Wykorzystanie takich kodów pozwala na wskazywanie przez pracowników rodzaju czynności jakie są przez nich w danej chwili wykonywane. Prócz tego z dokładnością znamy okresy przerw pracowników, czy też okresy w jakich pracownik przychodzi, czy wychodzi z pracy. Takie systemy pomagają także w firmach w jakich wydawany jest towar, czy konieczne jest zapisywanie kontaktu z klientami, czy przyjętych prac. Użytkowanie systemów stylu CRM pozwala nam też na bardzo dość szybkie wykonywanie niezbędnych analiz, czy statystyk.

  • Dedykowane usługi programistyczne

    Firma Lobo oferuje kontrahentom dużą różnorodność usług związanych z oprogramowaniem dla firm, dostosowywanie projektów do odpowiedniego funkcjonowania na sprzętach mobilnych a także dużo innych czynności. Siedziba naszej firmy zlokalizowana jest w Poznaniu. Oferujemy klientom rozwiązania doskonale dostosowane do konkretnych oczekiwań. Na doskonałą jakość wszystkich świadczonych przez nas usług ma wpływ zatrudnienie doskonałej kadry programistów, którzy mają wieloletnie doświadczenie w realizowaniu tego typu zleceń.

  • Integracje systemów hotelowych - ilumioapp.pl

    Hotele są coraz bardziej dostosowane do potrzeb klienta. Najważniejszym wyścigiem dla każdego jest zwłaszcza przeganianianie się w wygodzie oraz komforcie pobytu właśnie w hotelu. po to wykorzystywana jest przede wszystkim technologia. Jej rozwiązania pozwalają przykładowo na sprawną zmianę klimatyzacji. Z kolei program do obsługi hoteli jest nie tylko dobrem dla gości, ale też dla samych pracowników. Dlatego korzystają wszyscy. Technologia jest tak śmiało przyjmowana przez coraz to kolejne miejsca. Oprogramowanie dla hoteli może mieć wiele zastosowań.